G-E-T Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Heisann. Etter jeg brennte ned en selvlaget dvd med klipp importert fra premiere pro 2, skjedde det noe med stillbildene og slow motion klippene i filmen. Alle slowmotion klipp og stillbilder rister og får hakkete bevegelser. Brukte Adobe Encore DVD til å brenne filmen. Alt virker fint når jeg spiller av avi filene, men på dvd begynner det å riste.. Hvorfor? Endret 3. juni 2006 av G-E-T Lenke til kommentar
capoeirista Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Vet ikke hvorfor, men jeg har slitt med samme problem. Jeg fant ut etter å ha prøvd forskjellige dvd spillere at de viser dvd forskjelling ? EN hadde slik risting og hakking, en hadde grønnskjer overalt ? ikke lett å forstå Lenke til kommentar
G-E-T Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 hmmm.... skrudde på "always deinterlace" under Field Options (høyreklikk). Ser ut til å virke Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Endre bildenes oppløsning fra orginalen til 768x576 pixels før du importerer dem til premier(dette er for PAL - altså norsk). Infoen fant jeg i boken "Premier for dummies" og det fungerte veldig bra hos meg. *Edit; i PhotoShop kan du enkelt lage en "action" for denne endringen(image size) slik at du enkelt kan endre mange bilder på en gang - har selv over 30 bilder filmen jeg laget. Endret 6. juni 2006 av Govassa Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 I tillegg til å resize, kan du leggje til ein svak gaussian blur, mellom 0,3 og 0,6. Har lest om det før, og fann igjen etter litt rask googling. Skal visstnok hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå