Jimster Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) TIPS: Den Beste bærevesken til N80! Var nettop på posten og hentet min CP-70 bæreveske (N70/N80), og den passer GLIMRENDE til min N80. I motsetning til den jeg hadde før så klemmer ikke denne over tastene og åpner tastelåsen, slik den gamle gjorde hele tiden. CP-70 er ganske stiv, og selv om jeg nekter å tro at det er ekte lær, så er det iallefall en fantastisk bra leather look...og feel. Design og fargevalg er til å sikle etter ilag med min N80 Black Pearl. Jeg legger ved noen bilder av herligheten. Bilder tatt med webcam! Edit: Bilder, skriveleif og sånt Også har jeg lagt til bilde av baksiden. Endret 3. juni 2006 av jimster Lenke til kommentar
m3 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Den så fin ut men får du plass til den i lomma eller går du og bærer den i hånda eller veska? Går det an å feste den til beltet? Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Den så fin ut men får du plass til den i lomma eller går du og bærer den i hånda eller veska? Går det an å feste den til beltet? 6234409[/snapback] Jeg har lagt til bilde av baksiden i første posten. Har ikke belteklips. Dette er en fordel for meg som ofte går i løse bukser, joggebukser o.l og ikke har belte. Vesker med belteklips er da ofte en irritasjon pgs klipsen. Denne er perfekt. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Den sømmen var kanskje litt vel feminin ? Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Den sømmen var kanskje litt vel feminin ? 6236436[/snapback] Ser litt Spiderman ut. Den er rå! Har du sett American Chopper når dem bygger sykkelen som heter Black Widdow? Kom ikke å si at den er feminin! Denne vesken kunne vært orginalt tilbehør. Men smak og behag. EDIT: For det første...det jeg mente med det teite utsagnet er at fargekombinasjonen sort og rød kan være veldig stilig hvis det er gort riktig....noe jeg mener dem har gjort med designet på denne vesken. Det er forøvrig ikke rosa men Mørk Rød som er fargen på sømmen. Bare webcammet mitt som ikke forstår dagslys. Endret 5. juni 2006 av jimster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå