Jernlov Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Siden ingen gadd å si noe om kuene mine så prøver jeg med ett litt anderledes bilde Helt orginalt, bare resiza. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg er ingen ekspert, men jeg synes det er en veldig fin stemning i bildet... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 jeg er ingen ekspert, men jeg synes det er en veldig fin stemning i bildet... 6234210[/snapback] Takk takk du Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Fint motiv, men jeg syns det var litt i mørkeste laget. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Fint motiv, men jeg syns det var litt i mørkeste laget. 6234643[/snapback] Kanskje det, hvor mye lysere ville passe da? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg likte motivet veldig godt, men synes det ble litt for blasse farger og noe mørkt. Jeg synes også det var litt knapt med kontraster. Jeg prøvde meg litt frem i PS med bildet og lagde en utgave med sterke farger og en desaturert versjon: Alltid artig å eksprimentere. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Likte det første best, men kanskje litt for lys båt. Vil at det skal se rolig og varmt ut. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 gjort på riktig måte tror jeg det kunne bli utrolig bra som s/h. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Syntes motivet gjorde seg fint i begge de siste utgavene. Generellt skal man vel være forsiktig med overdrevet fargebruk i slike landskapsbilder, men det fungerte veldig bra her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå