kverna Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 søt tittel, men hva tycks ? Trenger virkelig hjelp med redigeringen da jeg ikke får helt den riktige følelsen. Noen som vil hjelpe ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjempe pent bilde, prøv å få en litt svak blåfarge på himmelen. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg ser bare fire fugler. Himmelen er utbrent, men pluss for en bra grønnfarge. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg ser bare fire fugler. Himmelen er utbrent, men pluss for en bra grønnfarge. 6234792[/snapback] To av fuglene, nest øverst til venstre er nesten oppå hverandre. Flyr veldig tett. Skal prøve å fikse himmelen. Takk for kritikk begge to! Endret 3. juni 2006 av kverna Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Grønnfargen gjør seg godt her Men det var litt uskarpt, noe som er synd. Ellers er det jo den himmelen som ble litt for lys, men et godt bilde er det Grønnfargen får hoder til å snu seg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Veldig utbrent himmel ja, men bildet var helt flott! Kunne kanskje pointa litt mer ned på bakken, slik at fuglene var helt oppe i bildet, og du fikk en mye mindre utbrent himmel Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Mulig det er like greit at himmelen ble utbrent, for blått gjør seg jo ikke så veldig godt som kontrast til grønt, i følge Goethes fargelære. Skikkelig grønnfarge, forresten. Det ble noe Velvia over det hele. I alle fall likte jeg bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå