Gå til innhold

Hvordan få avsluttet Live Gold abb.?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Spiller så å si aldri på 360'n min, så syns at det blir litt unødvendig med Live Gold. Blir jo trekt 100,- eller noe sånt hver måned.

Så hvordan skal jeg få gjort det om til Live Silver? Har funnet et eller annet tlf. nr. jeg kan ringe, men går det ikke an å gjøre det med 360'n?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hva er det som gjør at du aldri spiller på 360'en? bare lurte..

men har du ikke betalt ca 500 for 12måneder med engang?

6234163[/snapback]

Ble litt feil det der. Spiller en del, men ikke noe over Live. Så har ikke bruk for Gold.

Men jeg har ikke betalt for 12 mnd. nei, det står på 1 mnd, så kortet mitt blir belastet for 100,- hver måned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ring 800 141 74, og få kundebehandleren til å avslutte abonnementet. Skal ikke være noe problemer med det.

6234327[/snapback]

Har prøvd det før, lurte bare på om det var noen annet enklere måte å gjøre det på.

Men har hvertfall hørt på musikk i 10 min. i telefonen nå, og fikk til slutt et automatisk svar at jeg skulle si inn en beskjed om hva jeg lurte på og så skulle de ringe meg..

Lenke til kommentar
Har nok litt med når man ringer inn. Jeg ringte inn en ukedag i 10 tiden og kom rett igjennom, og fikk fikset det på 5 min. Tror nok desverre ikke det er andre måter å gjøre det på ved f.eks. å bruke nettet.

6234455[/snapback]

Katastrofalt dårlig hvis man ikke enkelt kan administrere det selv via Xbox Live. Ikke bare er det knotete å måtte ringe til support, trolig mister du gamertagen din også. Det har i alle fall vært tilfellet for meg når jeg har villet ha ei pause fra Live før. De kunne ikke reaktivere en konto som var deaktivert. Egentlig ganske flaut, men de ser vel helst at folk betaler uansett.

Jeg ble lovet av Major Nelson (i forbindelse med Games Convention om jeg husker riktig), etter at han spurte meg hvorfor i alle dager noen skulle ha lyst til å ta pause fra Live, at dette var noe som skulle rettes på når Xbox 360 kom, og at det skulle bli vesentlig enklere å håndtere slikt selv. Ser ikke ut som det har slått til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hæ!? Blir gamertagen min deaktivert hvis jeg skal avslutte Gold abbonementet mitt? Jeg vil bare gå over fra Gold til Silver..

Lenke til kommentar
Hæ!? Blir gamertagen min deaktivert hvis jeg skal avslutte Gold abbonementet mitt? Jeg vil bare gå over fra Gold til Silver..

6234604[/snapback]

Jeg vet ikke, men den ble det før (men da fantes det ikke noe Silver heller). Da måtte du starte en ny konto, med ny gamertag om du ville starte opp igjen etter ei pause. Verdt å dobbeltsjekke når du ringer i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...