K.. Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hepp hepp! Mitt bidrag er herved gitt. Regner med å se navnet mitt i Guiness Rekordbok sometime soon Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Min pixel ble helt rå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Min pixel ble helt rå Slår nok ikke min Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 grålilla fra meg..men hva skal bilde bli til egentlig?.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Får nå i alle fall håpe at det er minst 50% av prikkene som blir gjort av kunstneriske personer, slik at det kaaanskje blir et bilde av det til slutt. Men den røde prikken fra meg er i alle fall plassert. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Synes nå dette var litt smådøvt jeg. Var mye kulere den siden man fikk en del blekk å male med, det kule var at folk samarbeidet for å male blant annet det koreanske flagget på store deler av siden, super mario ble også laget. Etter en uke var det store forandringer i bildene, og mens man holdt på selv, så man at andre drev på samtidig! Noen som husker hva denne siden heter, og om den er oppe fremdeles? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg fant en prikk med navn Balle Klorin fra Oman. Det var ikke tilfeldigvis en av dere? Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 You are artist no: 3261 tegna en olivengrønbn prikk! tenkte den satt akuratt der den skulle Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Yay, Jeg tegnet en gusjegrønnbrun prikk ! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva bety surname nå igjen? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ahh, tegnet en rød brikk Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det blir jo berre eit hav av forskjellige prikkar. "Theme: Man and Chaos" står det, men når folk kan lage prikk der dei vil, korleis skal det bli eit motiv ut av det? Det skal ikke bli et motiv. I motsettning til de nåværende rekordholderene, har dette forsøket valgt å gjøre det abstrakt og mer fritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå