koda Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Denne rakk ikke å bli gammel før den ble stengt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=585980&hl= Det er altså ikke jeg som gir bort en Alf Gunnar, men jeg lurte (som smeboe) på hva dette er? Og nå lurer jeg på en ting til, hvorfor kunne ikke posten bare bli flyttet hit av brukermoderator B|Real, i stedet for å stenges? Og hvorfor skal den hit til humor, er det sikkert at dette er morsomt ment? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Synes du den var morsom? Forklar hva som var så fantastisk morsomt ved den. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 ja, hva er en Alf Gunnar? 6234276[/snapback] høres ut som et guttenavn Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 det er jo klart at noen har tatt en intern spøk her. de har sikkert en samboer, eller en person de ikke liker, og lagt han ut for salg. De sier at han er frekk i tillegg. Jeg synes det var kult gjort. Veldig originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå