Gå til innhold

(Løyst) Title-elementet er borte!

Anbefalte innlegg

Eg held på å laga web-sider, men fann plutselig ut at alle title(link)/alt(bilde)-attributtane er slutta i virka i browseren! I Firefox/Opera virkar dei, men ikkje i IE, kva instilling kan eg ha skrudd av? (det fungerte i forrige veke...)

- Eg sletta alle midlertidige internettfiler og sletta loggen

- snålt....

Endret av Zalofigth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du forstår vel at det er ufattelig vanskelig å gi deg et godt svar på der her når du ikke legger ved kode eller link til side?

Dette var eit generelt problem, som galt både mi side og alle andre sider... (dermed er vel ikkje kode nødvendig ;) )

Spør deg selv hva Judas ville ha gjort.

What would Judas do?

6233977[/snapback]

Og kva hadde det med saken å gjer....? Blei du provosert av signaturen min? Barnslig.

Lenke til kommentar
Dette var eit generelt problem, som galt både mi side og alle andre sider... (dermed er vel ikkje kode nødvendig ;) )

Sorry, trodde det var en koderelatert problemstilling. Min feil.

Og kva hadde det med saken å gjer....? Blei du provosert av signaturen min? Barnslig.

Ingenting, helt off topic. Ble på ingen måte provosert bare litt nysgjerrig på om det var Jesus eller Judas da begge er to gyldige tolkninger av WWJD.

Beklager hvis jeg virket frekk, nedlatende, barnslig eller på annen måte har irritert deg.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...