Zalofigth Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Eg held på å laga web-sider, men fann plutselig ut at alle title(link)/alt(bilde)-attributtane er slutta i virka i browseren! I Firefox/Opera virkar dei, men ikkje i IE, kva instilling kan eg ha skrudd av? (det fungerte i forrige veke...) - Eg sletta alle midlertidige internettfiler og sletta loggen - snålt.... Endret 3. juni 2006 av Zalofigth Lenke til kommentar
die_form Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Du forstår vel at det er ufattelig vanskelig å gi deg et godt svar på der her når du ikke legger ved kode eller link til side? Spør deg selv hva Judas ville ha gjort. What would Judas do? Endret 3. juni 2006 av die_form Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Du forstår vel at det er ufattelig vanskelig å gi deg et godt svar på der her når du ikke legger ved kode eller link til side? Dette var eit generelt problem, som galt både mi side og alle andre sider... (dermed er vel ikkje kode nødvendig ) Spør deg selv hva Judas ville ha gjort.What would Judas do? 6233977[/snapback] Og kva hadde det med saken å gjer....? Blei du provosert av signaturen min? Barnslig. Lenke til kommentar
die_form Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Dette var eit generelt problem, som galt både mi side og alle andre sider... (dermed er vel ikkje kode nødvendig ) Sorry, trodde det var en koderelatert problemstilling. Min feil. Og kva hadde det med saken å gjer....? Blei du provosert av signaturen min? Barnslig. Ingenting, helt off topic. Ble på ingen måte provosert bare litt nysgjerrig på om det var Jesus eller Judas da begge er to gyldige tolkninger av WWJD. Beklager hvis jeg virket frekk, nedlatende, barnslig eller på annen måte har irritert deg. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kode har ofte veldig mye med saken å gjøre. Feil i koden kan få IE til å oppføre seg rart. Tror egentlig IE gennerelt ikke følger helt med i timen når det kommer til alt og title. btw: ALT skal ikke gennerere en title. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 btw: ALT skal ikke gennerere en title. 6234325[/snapback] Nei, selvfølgelig... My foult. (men effekten grafisk blir jo den samme... Tekst over link eller bilde) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 skal du ha en hover tekst bruker du title, skal du sette alternativ tekst på et bilde bruker du alt. Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, visst søren... Er atter ein gong blitt lurt av IE, der fungerar det med alt på bilder, så får du hover-tekst..... Men altså ikkje i FF/Opera. Mislykka IE..... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Det er IE som feiltolker alt-attributten, og behandler den som title-attributten.. Det er derfor dette skjer, selv om det i følge spesifikasjonen ikke skal det.. Endret 3. juni 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, noko som for så vidt er heilt greitt (sjølv om det er feil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå