kunchun Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vel, for 3 dager siden funket dataen min som ny. Plutselig så fikk jeg blue screen og når jeg startet den igjen fikk jeg beskjed om at d:WINDOWS/System32/system manglet. Jeg skaffet meg en windows cd så jeg kunne reparere denne sakden ved hjelp av og boote windows cd'n. Dette funket ikke. Nå kommer jeg heller ikke så langt at jeg får feilmeldingen om at system filen mangler. Jeg har prøvd å nappe ut batteri på hovedkortet uten hell. Det med RAID på harddiskene? Hva skal instillingen være der? Har foreløpig ikke rørt noe, men det dukker opp et vindu som ikke var der før under oppstart hvor det står at jeg kan redigere raid setup ved å taste F10. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei! Har du forsøkt å legge inn manglede filer? Jeg tror det enkleste vil være å legge inn Windows på nytt. Du kan forsøke diagnoseprogram for disk(ene) dine fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det har seg slik at den vil ikke boote noe som helst. Har prøvd 2 forskjellige windows cd'er, kommer ikke lenger enn til boot cd: Også restarter pc'n seg. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Siden da det er ingen som virker til å gidde å hjelpe så anser jeg denne tråden som ferdig og jeg sender pc'n min til en nerd som har peil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå