FenrisC0de Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vel, nå har jeg gått rundt i snart tre døgn med møkkavondt i tunga, ettersom det har satt seg en sånn nasty After blemme på tuppen (slik blemme som mange ofte får innen for munnen slik at feks tannbørsting blir et helvete). Jeg kan så vidt spise, snakke er bare håpløst.. Og best av alt, det er ingenting jeg kan gjøre.. Virus må bare forsvinne av seg selv... Så jeg lurer bare på om noen her har hatt det selv og vet noen triks, evnt hvor lenge det varer? Hvis det ikke er borte innen jeg skal opp i muntlig eksamen, da er jeg i deep shit! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Vel, nå har jeg gått rundt i snart tre døgn med møkkavondt i tunga, ettersom det har satt seg en sånn nasty After blemme på tuppen (slik blemme som mange ofte får innen for munnen slik at feks tannbørsting blir et helvete). Jeg kan så vidt spise, snakke er bare håpløst.. Og best av alt, det er ingenting jeg kan gjøre.. Virus må bare forsvinne av seg selv... Så jeg lurer bare på om noen her har hatt det selv og vet noen triks, evnt hvor lenge det varer? Hvis det ikke er borte innen jeg skal opp i muntlig eksamen, da er jeg i deep shit! 6233660[/snapback] . Aldri opplevd noe sånt Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Hmm. Mener du slike små blemmer inne i munnen? Har hatt slike et par ganger. Det finnes noe om det på lommelegen.no. Endret 3. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Yupp.. After Har lest om det på lommelegen.no jeg også.. bare aldri hatt det på tungen før.. gjør møkka vondt og jeg blir nærmest depressiv av det.. Hadde vært kjekt å få høre en.. "slapp av, det burde gå over innen et par dager" Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 slapp av, det burde gå over innen et par dager. Fornøyd? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har hatt det en del ganger. Det går over etter en stund Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det blir bedre når det blir bra Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg har hatt det. jeg tok desperate tiltak til munnskyll så det gikk over etter en uke eller 2 så du går ikke sånn for resten av livet. lykke til videre Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 jeg har hatt det. jeg tok desperate tiltak til munnskyll så det gikk over etter en uke eller 2 så du går ikke sånn for resten av livet. lykke til videre 6234101[/snapback] 2 Uker ja.. det var det jeg var redd for Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Corsodyl munnskyll som du kjøper på apoteket får det til å forsvinne etter 3 dager etter du begynner. En gang hver kveld skyll 2min hver gang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Sår i kjeften pleier eg å dempe med kraftig munnskyll, renser og får det ofte til å gro fortare. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg pleier å gjøre det verre ved å bite på den eller påføre meg unødvendig smerte..har en sånn "nå skal jeg gjøre det vonde vondt" mentalitet Det som funker er å drikke Coca Cola! Coca Cola bedøver såret. Har ikke opplevd at noe annet brus har gjort det samme, selv om det er andre colaprodusenter Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 er det de små hvite såra? de er super pain ass.. Jeg hadde sånne fra tuppen av tunga, til helt bakers, langs hele sida, etter å ha biti meg i tunga...klarte ikke prate på 3 uker... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Bruker av og til å få sånn i munnhulen, da tar jeg bare en tannbørste i høyre hand, holder hardt fast i noe med venstre hånd, og drar hardt over med tannbørsten mens jeg klemmer alt jeg har eller slår i veggen med venstre hand. Det er sabla vondt, men etter noen minutter klarer jeg å ødelegge den helt, begynner å blø og slikt men da er den skrapet vekk fra huden:) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Risp dem opp med tannbørsten, og pøs på med Vademecum blandet med vann. That will do the trick. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Har hatt en del problemer med after selv. Det som er kjekt er jo at det ikker er smittsomt Menneh, hva som hjelper. 1. Bruk Zendium tannkrem, det hjelper til med å holde immunforsvaret i kjeften sunt og godt. 2. Kjøp Kenacort salve på apoteket. Inneholder steroider og lager en hinne over såret så du ikke kjenner stort. Gror fortere og du slipper å ha vondt Ser ca slik ut: Endret 4. juni 2006 av araziel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå