Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fått after på tunga, hvor lenge varer det?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Vel, nå har jeg gått rundt i snart tre døgn med møkkavondt i tunga, ettersom det har satt seg en sånn nasty After blemme på tuppen (slik blemme som mange ofte får innen for munnen slik at feks tannbørsting blir et helvete). Jeg kan så vidt spise, snakke er bare håpløst.. Og best av alt, det er ingenting jeg kan gjøre.. Virus må bare forsvinne av seg selv...

Så jeg lurer bare på om noen her har hatt det selv og vet noen triks, evnt hvor lenge det varer? Hvis det ikke er borte innen jeg skal opp i muntlig eksamen, da er jeg i deep shit!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, nå har jeg gått rundt i snart tre døgn med møkkavondt i tunga, ettersom det har satt seg en sånn nasty After blemme på tuppen (slik blemme som mange ofte får innen for munnen slik at feks tannbørsting blir et helvete). Jeg kan så vidt spise, snakke er bare håpløst.. Og best av alt, det er ingenting jeg kan gjøre.. Virus må bare forsvinne av seg selv...

Så jeg lurer bare på om noen her har hatt det selv og vet noen triks, evnt hvor lenge det varer? Hvis det ikke er borte innen jeg skal opp i muntlig eksamen, da er jeg i deep shit!

6233660[/snapback]

.

Aldri opplevd noe sånt :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg pleier å gjøre det verre ved å bite på den eller påføre meg unødvendig smerte..har en sånn "nå skal jeg gjøre det vonde vondt" mentalitet :D

Det som funker er å drikke Coca Cola! Coca Cola bedøver såret. Har ikke opplevd at noe annet brus har gjort det samme, selv om det er andre colaprodusenter

Lenke til kommentar

Bruker av og til å få sånn i munnhulen, da tar jeg bare en tannbørste i høyre hand, holder hardt fast i noe med venstre hånd, og drar hardt over med tannbørsten mens jeg klemmer alt jeg har eller slår i veggen med venstre hand. Det er sabla vondt, men etter noen minutter klarer jeg å ødelegge den helt, begynner å blø og slikt men da er den skrapet vekk fra huden:)

Lenke til kommentar

Har hatt en del problemer med after selv. Det som er kjekt er jo at det ikker er smittsomt :D

Menneh, hva som hjelper.

1. Bruk Zendium tannkrem, det hjelper til med å holde immunforsvaret i kjeften sunt og godt.

2. Kjøp Kenacort salve på apoteket. Inneholder steroider og lager en hinne over såret så du ikke kjenner stort. Gror fortere og du slipper å ha vondt :p

Ser ca slik ut:

post-52433-1149379186_thumb.jpg

Endret av araziel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...