Alekoy Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Eg lurte på om Koolance-opplegget egentlig er bra, for meg ser det egentlig ikkje slik ut. for meg virker det slik ut: +: Tre vifter på radiatoren, veit ikkje om d e 120, kansje dei e nokken å 90... Quiet, normal og Performance, setting.. to pompe -: Tynne slanga, små alu og plast blokker lika egentlig ikkje chieftec-look må sette kabinettet på hue for å fylle på...? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Neida, fungerer fint nok den.... De viftene er dessuten 80mm Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 dullan di, nå har jeg 3 120-vifter, å er på veg til å sette inn den 4, pluss at en liten fjert av ei 60 vifte står i bakkant.... å d som bråker mest er 60 vifta, når alle går på 5v.. lurer også på å sette ei 120 vifte på coolermaster- ribba mi... (mest på gøy...) Lenke til kommentar
kube Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Quote: må sette kabinettet på hue for å fylle på...? Hvor ofte har du tenkt å fylle på egentlig...? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå