felge Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hei... Planen går mot ny data når dimme cash kommer... så da sitter jeg å ser nå for dagen på hva komponenter eg må ha... og lurer på om det holder med 460W PSU ? eller må eg fleske til med noe mer ? tenker å bruke en 13-15k på data.. Hilsen Felgen Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 En 460W av god kvalitet holder i massevis for de fleste oppsett! Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 konge.. den eg så var thermaltake .. tror det er goodie.. Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hei... Planen går mot ny data når dimme cash kommer... så da sitter jeg å ser nå for dagen på hva komponenter eg må ha... og lurer på om det holder med 460W PSU ? eller må eg fleske til med noe mer ? tenker å bruke en 13-15k på data.. Hilsen Felgen 6233529[/snapback] Dimma eg også.. etter 4 dager Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 hehe.. har en god stund igjenn eg men får kanskje turnus ! da er det ny dator :D: Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 konge.. den eg så var thermaltake .. tror det er goodie.. 6234583[/snapback] Nei, jeg tviler, det meste fra Thermaltake er middelmådig. Og det er vanskelig å anbefale noe uten mer info. Kanskje klarer du deg med 250 W, kanskje trenger du 500. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Thermaltake ville ikke jeg satt i maskinen min vertfall. Kjøp deg en Mist 500W og du blir garantert fornøyd! Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har sjøl en Tagan Easycon 580W som jeg er meget godt fornøyd med og liker å anbefale. Min oppfatning er ihvertfall at Tagan er av ganske god kvalitet. Men hvis du ikke går for en Tagan, så bør du gå for en MIST. Lenke til kommentar
BlueJet Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ville aldri kjøpt Thermaltake PSU. Spesifikasjonene deres er ren løgn. Deres såkalte "680W" PSU greier ikke å dra et standard gaming-oppsett, og dB-nivåene de oppgir hører hjemme i Asbjørnsen & Moe. Thermaltake er bråkete samlebånds-PSUer med sminke og en høy prislapp. Du kan like gjerne kjøpe Q-tec og spare noen hundrelapper. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 350-400 watt til single core og brukbart skjermkort 420-500 dual core og sli. mist, tagan, seasonic, er av dem som koster det dobbelte og lover lav db. og oppgir normale verdier istedenfor salgstriks sånn jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Ostern Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 OCZ også er å betrakte som seriøse produsenter av PSU'er, samma gjelder vel også Antec, Fortron Source, og Enermax. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå