Jan Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Synes det bare er rart at de parodierer seg selv fra starten etter de har parodiert kronologisk. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Fra starten av? De kommer da ikke før helt på slutten av rekka. I tillegg til tror jeg det ikke er noen parodi av seg selv men at de faktisk spiller seg selv. Klæra de har er da ganske dagsaktuelle for dem i tillegg til logoen. Endret 24. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Bare jeg som syntes nr 1 er mer Nat King Cole enn Elvis? Se på gardinveggen og kontrabassen. Det er ikke likt Elvis er det? Nr 10 mener jeg er Avril Lavigne. Det slipset han har på seg er likt et slips hun har brukt. De korte buksene er er vel typisk henne? Og for å ikke snakke om den store logoen på veggen. Hun hadde en logo akkurat som RHCP bruker sin der. Tror det var den kjente anarchy logoen hun brukte. Var i en eller annen musikkvideo. Men kan jo være Sum41 for alt jeg vet... Og selvparodi som dere sier :/ Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Bare jeg som syntes nr 1 er mer Nat King Cole enn Elvis? Se på gardinveggen og kontrabassen. Det er ikke likt Elvis er det? Nr 10 mener jeg er Avril Lavigne. Det slipset han har på seg er likt et slips hun har brukt. De korte buksene er er vel typisk henne? Og for å ikke snakke om den store logoen på veggen. Hun hadde en logo akkurat som RHCP bruker sin der. Tror det var den kjente anarchy logoen hun brukte. Var i en eller annen musikkvideo. Men kan jo være Sum41 for alt jeg vet... Og selvparodi som dere sier :/ 8018497[/snapback] At folk skulle tvile på Elvis hadde jeg ikke trodd. Frisyren og hoftevrekkinga er jo kjennemerket til Elvis. Elvis brukte da også kontrabass. Hadde du gjort litt mer research hadde du også finni ut at Nat King Cole så sånn ut: Endret 24. februar 2007 av tjalla Lenke til kommentar
weebl Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 en ting er sikkert nr. 7 er ramstein det er ikke tvil X-D Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 en ting er sikkert nr. 7 er ramstein det er ikke tvil X-D 8045282[/snapback] Det er The Misfits. Bare se på sveisen Lenke til kommentar
Apple_Pie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nr. 10 er vel rett og slett: Red Hot Chili Peppers (Logoen henger i bakgrunnen) <{POST_SNAPBACK}> Tvilsomt! Er nok Green day! Uenig der. Det er Red hot chili peppers. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 en ting er sikkert nr. 7 er ramstein det er ikke tvil X-D Nummer 7 er The Misfits (og som noen nevnte tidligere: hvordan i svarte har de klart å få det til at Misfits er gothrock? Det er to totalt forskjellige sjangre det er snakk om). Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 HaHa, Så morro har ikke sett dette før! PS: Er det sex pistols eller clash de imiterer med Engelsk flagg i bakgrunden? Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er Sex Pistols, og da «God Save The Queen» videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå