Elmud Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har en Nissan Primera 95 mod. som jeg vil skifte girkule på. Problemet mitt er å få av den gamle. Noen som vet hvordan jeg skal få den av, helst uten å ødelegge den? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 De fleste girkulene har gjenger mao de er skrudd på girstanga, så du skal rett å slett kunne skru den av uten noe problem. prøv og skru med klokka for å få den av, de kan sitte ganske hardt noen ganger. Er girkula orginal? Lenke til kommentar
otis Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Det som er ditt problem med girkula er at den er limt i tillegg til at den faktisk er skrudd meget hardt fast. Jeg måtte skjære girkula helt i stykker og deretter bruke vannpumpe tang får ta løs resten av gjengene som satt fast. Lenke til kommentar
Elmud Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Trodde jeg skulle få e-post ved svar på postene mine, men det har jeg ikke fått så jeg har ikke vært inne her før nå. Fikk den (originale) girkula av til slutt. Klarte det med vannpumpetang. Den måtte skrues av helt vanlig (mot klokka). Har fått satt på den nye og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå