Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 det hadde jeg i signaturen en tid tilbake 6237121[/snapback] Vet det, og hvorfor har du sluttet med den geniale sign? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Fordi jeg ville ikke ha milevis lang/stor signatur. Liker det litt enklere.. og forandring fryder Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Edit: at folk har gitt seg med og plage meg med og/å 6236971[/snapback] Du vet det heter å plage? 6237023[/snapback] You just made my list Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 mange bra diskusjoner her om mye rart. hehe liker bredden av diskusjonone, at det diskuters om it, men også alt annet mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tja, har truffet flere venner for livet og en kjæreste bare i OT-baren, i tillegg til at jeg har gått opp 4 karakterer i norsk takket være språknazistene. Jeg liker at jeg har samtlige moderatorer i min hule hånd. Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg liker at HW har sjel. Flere her som har hatt surfet HW opp gjennom oppveksten. Faktisk veldig interessant å se på hva HW var, og hva det er i dag. HW har en historie. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jupp, du sier noe der. Derfor er det veldig synd at hw-forumet nå blir kalt diskusjon.no Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg liker dette forumet av den grunn at det dreper tid når jeg kjeder meg. Da kan det være grett å komme inn her å lese om idiotiske ting Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg liker forumet fordi det er så sinnsykt seriøst. Ikke noe tull eller spam eller animerte avatarer eller bilder i signatur ellernoe. Jeg liker kvaliteten på innlegg og (de fleste) tråder. Jeg liker at jeg faktisk kan lære noe av det som skrives her. Jeg liker moderatorene og at de setter klare og gode regler. Godt tidsfordriv er det å henge på diskusjon.no også - om det så er en god eller dårlig ting... Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 dette må være eneste forumet folk nesten ikke krangler med hverandre (relativt sett) eller med moderatorene. hvis man har vært en stund på it-avisen sitt forum vet man hva jeg mener. ps. it-avisen sitt forum er et møkkaforum. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg liker forumet fordi det er så sinnsykt seriøst. Ikke noe tull eller spam eller animerte avatarer eller bilder i signatur ellernoe. Jeg liker kvaliteten på innlegg og (de fleste) tråder. Jeg liker at jeg faktisk kan lære noe av det som skrives her. Jeg liker moderatorene og at de setter klare og gode regler. Godt tidsfordriv er det å henge på diskusjon.no også - om det så er en god eller dårlig ting... 6254028[/snapback] Ja, er helt enig. Det er en del tråder som ikke akkurat inneholder "for mye" kvalitet. Men disse blir slettet av våre flittige moderatorer. Et suupert forum! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg liker dette forumet av den grunn at det dreper tid når jeg kjeder meg. Da kan det være grett å komme inn her å lese om idiotiske ting 6253957[/snapback] Som fluen trekker til lorten. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg liker de artige og morsomme folkene. Som SteffyBoy, LarsP, fredrikrb og mange andre. Får en daglig dose latter takket være de. Og det er visstnok sunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå