Ø.B. Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg liker blandingen av alle de gode, hyggelige, morsomme, kunnskapsrike og ålreite folkene, sammen med de som bare er helt totalt på jordet. 6233819[/snapback] Samma her Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg liker blandingen av alle de gode, hyggelige, morsomme, kunnskapsrike og ålreite folkene, sammen med de som bare er helt totalt på jordet. 6233819[/snapback] Sant så sant... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Den evigvarende ironiske humoren i OT-baren Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er her på grunn av den biten som fortsatt er igjen av gode, gamle Backstage. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 - Liker det at forumet er så stort, aldersspektret er så stort, folk har registrert deg her pga sin felles interesser, som gjør at man får svar på absolutt alt man skulle lure på... - Og man kan føle at man hjelper andre litt ved å svare på spørsmål om man skulle kunne litt om temaet... - Ryddig, stram linje på moddereringen (noe et stort forum trenger)... Liker ikke: hver gang jeg skal spørre om noe så tar det meg 10minutter og finne en kategori som kan være riktig og poste i... - Lurer på om det ikke er for få moderatorer rettogslett, mye som aldri blir moderert.. - Litt ustabilt når det passerer 1000påloggede brukere, irriterende når man har skrevet laaangt innlegg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Forumet er litt sånn som Hotel Cæsar, et hjem for deg et hjem for... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Og av og til like mye såpe som Hotel Cæsar også. Noe som er særdeles underholdende. Ellers støtter jeg Smeboe på forrige side. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Elsker musikktøsene jeg. Og noen av tøsene i OT-Baren. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Liker at det er så mye å velge i, å at det er lett å få hjelp til kjøp/salg av ditt å datt.. Jeg lærer faktisk litt her også Og at man treffer mange folk Hvordan kunne jeg klart meg uten diskusjon.no? Endret 3. juni 2006 av kezoom Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tja, treffer mennesker som er helt forskjellig fra min omgangskrets, må jo være sunt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Liker best at AnAnAs deltar her inne AnAnAs ruler! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Mye greie folk her da Så er det ikke fult av rot og tull som mange andre forum har. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Tja, mye å diskutere og krangle om, koselige og ikke fult så koselige personer, ryddig og trivelige moderatorer. Lenke til kommentar
Grishnack Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Gøyale diskusjoner, and the girls... ^^ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 -det er et stort forum , med et mangfold av kategorier -moderatorne er flinke - man få som oftest infomansjon om det man trenger -mange trivelige folk og preike piss med - ot baren jeg savner noe kategorier her , men di kommer aldi til og komme Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) - Sport/idrett delen og alle der - Babethreaden - Spam - Den løse tonen - Smilet til Anette - Tonen til LarsP - Dahles tråder - Denne smileyen Edit: at folk har gitt seg med og plage meg med og/å Endret 3. juni 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Edit: at folk har gitt seg med og plage meg med og/å 6236971[/snapback] Du vet det heter å plage? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jeg liker at moderatorene er nokså strenge, ivertfall i forhold til en del andre forum. Liker at det er så mange kategorier og mange emner. Liker det at forumet er så stort, mange nye poster og tråder hver dag. Liker at det er mange ålrighte folk her inne. Liker veldig godt filmavdelingen her. Liker at det er så mange flinke og kloke folk i Digital foto avdeligen. --- Liker ikke det at forumet er så stort. Blir litt upersonlig, selv om det er en del faste postere. Liker ikke at det opprettes så mange spørreundersøkelser i ot-baren Liker ikke at det er så mange her inne som tar piratkopiering som et gratis gode vi har her i livet. Endret 3. juni 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Forumet er litt sånn som Hotel Cæsar, et hjem for deg et hjem for... 6235061[/snapback] det hadde jeg i signaturen en tid tilbake Liker best at AnAnAs deltar her inne AnAnAs ruler! 6235865[/snapback] hehe, du er glad i forum-jentene du øyvind Mine synspunkter om forumet: -Stor andel er seriøse her (se bort ifra OT-delen nå ;p ) -De fleste her er kjempegreie her! Bortsett fra de som akkurat har registrert seg og føler de er "husvarme", samt de som bare skal være breiale (finnes unntak av disse ;P) -Bra moderering. (litt treigt til tider.. men kan ikke forvente att det skal være full dekning av moderatorer 24/7 eller) Generelt føler jeg at forumet er en slags "ekstra venn"! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Positive ting med forumet: - Moderatorene finner seg ikke i hva som helst. - Flere greie brukere. - Lærerikt (har lært mer av å henge på dette forumet enn jeg har gjort gjennom hele skolegangen). - Tord Company. Negative ting med forumet: - Mange fjortisser/fanboys. - Flere folk med et negativt syn på piratkopiering. - Alle tråder som omhandler Tord Company stenges. - Visse folk som plent skal pirke på grammatiske feil. - 14-tegns-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå