knut Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Sjelden har en bærbar PC skapt så mye røre som Asus S6F - en maskin for de som er over middels glade i skinn. Les mer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Den maskinen var ikke akuratt den peneste jeg har sett, men det er jo litt stilig å komme med en pc i skinn på lan :!: den vekker nok oppmerksomhet. Lenke til kommentar
GaKKGaKk Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Som de sier, enten liker man den eller ikke. Jeg synes den er flott, og med 10 timer batteritid ved forsiktig bruk, holder den hele veien hjem. Hvis det virkelig følger med to batterier på 3 og 6 celler når man kjøper maskinen, bør det ikke være så vanskelig å planlegge så begge er ladet når man skal på tur, slik at man i praksis får ett 9 cellers batteri sår man trenger det, og ett 3 cellers når man heller vil spare vekt.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) En flott maskin på de fleste områder. Læret kan jeg imidlertid styre meg for. Mange har nevnt at den glossy røde lakken på Acer Ferrari står fint til lisseslips og caps fra et lastebilfirma (noe jeg egentlig er enig i). Endret 3. juni 2006 av knut Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Denne lover bra. Men skinnet kunne jegklart meg uten (og den er 4-5 tusen for dyr). Lenke til kommentar
eskimon Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 denne her var bra stygg... æsj! Lenke til kommentar
jeg_er_lur Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Denne var jo nesten super, 11" har jeg savnet, 12" blir gjerne litt store og utvalget bland 10" er jo minimalt. Bare synd den har vifte, det gjør den jo ganske uaktuell. Lenke til kommentar
ohn Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Mange tester av bærbare pc-er for tida 11.1" og 1366x768 høres ukomfortabelt ut. Blir ikke skriftstørrelsen svært liten med denne kombinasjonen? Personlig synes jeg skriftstørrelsen er litt liten, men fremdeles helt grei å bruke, med 12.1" og 1280x800. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Finnes ca samme maskinen uten skinn til salgs i Norge? Den virka jo utrolig imponerende. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Mener ASUS hadde en slik maskin på TG uten skinn, men med kinesisk tastatur. Så det er jo lov å håpe for de av oss som ikke liker skinn Lenke til kommentar
Humbro Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Denne var jo nesten super, 11" har jeg savnet, 12" blir gjerne litt store og utvalget bland 10" er jo minimalt. Bare synd den har vifte, det gjør den jo ganske uaktuell. 6234265[/snapback] Jasså? Åffer det egentlig? (Er spent på det lure svaret ) Det finnes da ikke så fordømt mange laptoper uten vifte der ute. Jeg har bare hørt om X1. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Viss detter er ekte skinn, og flere produsenter kommer etter... skal vi se at dyrevennen gir lyd fra seg Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kan man ikke få denne uten skinn, jeg likte designen, størrelsen og ytelsen, untatt skinnet!!! :!: Lenke til kommentar
jeg_er_lur Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Denne var jo nesten super, 11" har jeg savnet, 12" blir gjerne litt store og utvalget bland 10" er jo minimalt. Bare synd den har vifte, det gjør den jo ganske uaktuell. 6234265[/snapback] Jasså? Åffer det egentlig? (Er spent på det lure svaret ) Det finnes da ikke så fordømt mange laptoper uten vifte der ute. Jeg har bare hørt om X1. 6235603[/snapback] Åffer hva? At man ikke vil ha en liten bråkebøtte av en pc? Finnes noen pc'er ut vifte og hvis folk velger de vil man etter hver kun kan lydløse pcer å velge mellom, f.eks p7120 som jeg har er vifteløs. Hvis man er stinn er også Q2010 et fint alternativ, og som sagt er x1 vifteløs. Og skinnet(eller plasten?) var jo stilig det, ikke noe mål å ha helt lik som naboen! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Viss detter er ekte skinn, og flere produsenter kommer etter... skal vi se at dyrevennen gir lyd fra seg 6235642[/snapback] Hvorfor det? Blir ikke bråk før de lager selskinn, bjørneskinn eller tigerskinn PCer) Dyrevernere (Bortsett fra de blodhardcore typene) har stort sett aldri klaget på at man bruker skinn på kuer til slikt. Jeg har ypperste skinn i bilen og setter pris på kua hver bidige dag Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Den hadde vært mer spennende med et brukbart skjermkort. Men det hadde vært stilig med fjøslukt på denne. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Står nå at det er ekte kuskinn i artikkelen så da får vi tro det.. Lenke til kommentar
koda Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Finnes noen pc'er ut vifte og hvis folk velger de vil man etter hver kun kan lydløse pcer å velge mellom, f.eks p7120 som jeg har er vifteløs. Hvis man er stinn er også Q2010 et fint alternativ, og som sagt er x1 vifteløs. Fet med skinn, og hadde den vært vifteløs hadde jeg kanskje avbestilt P7120 og gått for denne i stedet... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det at det var skinn på den var jo nesten det tøffeste da hehe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Maskinen er en ulv i skinnklær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå