Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Gjelder "stave" når man skrive sms/tekstmelding og noe ord finnes ikke og må "stave" lagre nytt ord. Tidligere klarte bra å lagre inn ord, men skjedde noe siste dagene når en ord ikke finnes så lagre ny ord stave, men neste gang så må jeg stave ord hver gang, hvor kan jeg rette opp at det skal alltid lagres stave ord slippe skrive om igjen hver gang?

 

Takker forhånd!

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har prøvd, men hjelper ikke, har lagret noe stave ord tidligere uten problem, men nu lagre ikke stave ord mer. Noe jeg har trykket en sted eller hvordan kan får den stave ord lagre fast igjen?

 

 

 

Jeg bruker ikke ordbok, men prøv å skru av/slå på telefonen...

Restart med andre ord.

7314336[/snapback]

Lenke til kommentar

Hei Stig Arne - jeg har versjon 2.0628.0.0.1.

 

Det betyr jeg må oppgradere nytt software? Kan man gjøre egenhånd her på nettet via usb kabel? Har aldri prøvd selv eller må helst levere service?

 

Takk foorhånd

 

 

det går ikke ann å slå av at han ikke skal lagre ordene i ordboken.

Hvilken programvare versjon er det du har ? trykk: *#0000#

Har du versjon 2.06 bør du oppdatere den.. står forklart på side 60 og deromkring.

7317540[/snapback]

Lenke til kommentar
Hei Stig Arne - jeg har versjon 2.0628.0.0.1.

 

Det betyr jeg må oppgradere nytt software? Kan man gjøre egenhånd her på nettet via usb kabel? Har aldri prøvd selv eller må helst levere service?

 

Takk foorhånd

 

 

det går ikke ann å slå av at han ikke skal lagre ordene i ordboken.

Hvilken programvare versjon er det du har ? trykk: *#0000#

Har du versjon 2.06 bør du oppdatere den.. står forklart på side 60 og deromkring.

7317540[/snapback]

7318230[/snapback]

 

Det fikser du selv.

http://europe.nokia.com/A4176089

 

eller les på side 58-60 i denne tråden.. der står det meste forklart om hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar
Som sagt før så datt joystikkhode min av og jeg limte den bare på. bruk superlim.

 

Ikke vits å sende inn til nokiasenter...

 

Fiks d selv.

7318233[/snapback]

Jepp, tenkte å gjøre det. Må være en smal sak. Er dog litt redd for å søle lim nedi der.. da har jeg virkelig et problem! :p

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått igjen mobilen og lagt inn alt som det var,det hyggelige er at de ikke har lagt inn TELENOR sin software. Ingen entry mer. Det betyr vel at den er åpen nå.Men tar ikke sjans på å oppgradrer fw mer nei.Ser at jeg nå faktisk kan oppgradere uten bruk av nss først,det betyr vel at den er åpen?

Lenke til kommentar

Fikk nylig bekreftet at det er fullt mulig og oppdatere N73 til N73 ME :cool: Saken er at foreløbig er det kun APAC (asia) firmware som er oppdatert men det kommer nok snart en EURO versjon.

Så nå er det bare å grave frem en N73 ME produktkode og oppdatere :dribble:

1ea8.jpg

2tu0.jpg3sn8.jpg4jr1.jpg

Endret av Eliah
Lenke til kommentar

Hei! Nu endelig ferdig oppdatere software og fungere 100% perfekt!!

Takk for hjelpen!

 

PS: var litt redd pga jeg bare trykke "neste" neste" osv osv, så det er ikke vanskelig..

 

 

 

Hei Stig Arne - jeg har versjon 2.0628.0.0.1.

 

Det betyr jeg må oppgradere nytt software? Kan man gjøre egenhånd her på nettet via usb kabel? Har aldri prøvd selv eller må helst levere service?

 

Takk foorhånd

 

 

det går ikke ann å slå av at han ikke skal lagre ordene i ordboken.

Hvilken programvare versjon er det du har ? trykk: *#0000#

Har du versjon 2.06 bør du oppdatere den.. står forklart på side 60 og deromkring.

7317540[/snapback]

7318230[/snapback]

 

Det fikser du selv.

http://europe.nokia.com/A4176089

 

eller les på side 58-60 i denne tråden.. der står det meste forklart om hvordan du gjør det.

7318262[/snapback]

Lenke til kommentar
Fikk nylig bekreftet at det er fullt mulig og oppdatere N73 til N73 ME :cool: Saken er at foreløbig er det kun APAC (asia) firmware som er oppdatert men det kommer nok snart en EURO versjon.

Så nå er det bare å grave frem en N73 ME produktkode og oppdatere :dribble:

7321870[/snapback]

Hvis man graver fram en ME-produktkode nå, vil man kunne oppdatere til ME med en telefon kjøpt i Norge uten problemer? Eller vil jeg få en asiatisk fw på telefonen min (noe som kanskje ikke er så smart når jeg ikke forstår japansk)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...