Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

hvor endrer man på slik at man bruker wap når man surfer isteden for 3g?

7297297[/snapback]

 

Meny-instillinger-nettverk-nettverksmodus så velger du GSM istedet for dobbeltmodus.

Du sparer en del strøm på det også.

7297960[/snapback]

Det jeg tror han mente var om hvordan han skulle surfe med wap istedenfor www.

 

 

golfpowah:

Istedenfor å skrive f.eks: www.vg.no så skriver du wap.vg.no, så surfer du på wap sider :)

7297989[/snapback]

Men alikevel over 3G-nettet :p

Forstod jeg han rett vil han ha GSM som standard når han bruker webleser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite problem nå.

 

1. Nå sier wap.telenor.no/musikk siden plutselig at jeg enten ikke har et Telenor abonnement, eller at telefonen ikke støtter siden eller har for lite ram (jeg har 16mb ledig). Har allerede lastet ned 24 låter gratis og lurer litt på hvorfor dette plutselig begynte å skje...

 

2. Av en eller annen grunn får jeg en feilmelding når jeg prøver å åpne Mobil TV (alle kanaler) "Web siden støttes ikke!". Jeg prøvde å laste ned telenor instillinger for wap/internett, men hadde ingen innvirkning.

 

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar

Han sa nettopp at den falt av mens han snakket på telefonen. Med mindre han hadde på høyttaler eller handsfree på og gaffelen i hånden vil jeg anta at han ikke gjorde det. :)

 

Sorry, he beat me to it... Og jeg så trodde jeg var så rask...

 

Uansett. Er vanskelig for verstedene å avgjøre om det er konstruksjonsfeil eller gaffel da.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
hvor endrer man på slik at man bruker wap når man surfer isteden for 3g?

7297297[/snapback]

 

Meny-instillinger-nettverk-nettverksmodus så velger du GSM istedet for dobbeltmodus.

Du sparer en del strøm på det også.

7297960[/snapback]

Det jeg tror han mente var om hvordan han skulle surfe med wap istedenfor www.

 

 

golfpowah:

Istedenfor å skrive f.eks: www.vg.no så skriver du wap.vg.no, så surfer du på wap sider :)

7297989[/snapback]

Men alikevel over 3G-nettet :p

Forstod jeg han rett vil han ha GSM som standard når han bruker webleser.

7298092[/snapback]

takkar så meget :D

Lenke til kommentar
noen som vet om et prog som man kan ta opp lyd lenger enn 1 min som er org på n73?

7294557[/snapback]

''bump''

7300390[/snapback]

Extended Recorder tror jeg det mest populære programmet finnes.

 

Uansett, du finner minst 1 bra her på handango.com .. Regner med at (undervurderte) Kataloger også har programmet..

Lenke til kommentar
Har et lite problem nå.

 

1. Nå sier wap.telenor.no/musikk siden plutselig at jeg enten ikke har et Telenor abonnement, eller at telefonen ikke støtter siden eller har for lite ram (jeg har 16mb ledig). Har allerede lastet ned 24 låter gratis og lurer litt på hvorfor dette plutselig begynte å skje...

 

2. Av en eller annen grunn får jeg en feilmelding når jeg prøver å åpne Mobil TV (alle kanaler) "Web siden støttes ikke!". Jeg prøvde å laste ned telenor instillinger for wap/internett, men hadde ingen innvirkning.

 

Noen som vet noe?

7298323[/snapback]

 

*Forhastet bump*

 

Er det noen som IKKE har problemer med å se mobil TV med den innebygde nettklienten og har Telenor abonnement?

Lenke til kommentar
noen som vet om et prog som man kan ta opp lyd lenger enn 1 min som er org på n73?

7294557[/snapback]

''bump''

7300390[/snapback]

Extended Recorder tror jeg det mest populære programmet finnes.

 

Uansett, du finner minst 1 bra her på handango.com .. Regner med at (undervurderte) Kataloger også har programmet..

7301123[/snapback]

Er litt usikker på om det er dette du er ute etter, i.o.m. at du nevner "org på n73"?

Men kommer med et alternativ alikevel. :)

Alon MP3Dictaphone.

Den støtter lydopptak i mp3-, wav- og amr-format.

Er du ute etter kun lydopptak, ville vel jeg også heller ha gått for Psiloc's Extended Recorder.

Både Extended Recorder og MP3Dictaphone er laget for Series60 v.9.1 ja, hvis det er det du spør etter.

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
noen som vet om et prog som man kan ta opp lyd lenger enn 1 min som er org på n73?

7294557[/snapback]

''bump''

7300390[/snapback]

Extended Recorder tror jeg det mest populære programmet finnes.

 

Uansett, du finner minst 1 bra her på handango.com .. Regner med at (undervurderte) Kataloger også har programmet..

7301123[/snapback]

Er litt usikker på om det er dette du er ute etter, i.o.m. at du nevner "org på n73"?

Men kommer med et alternativ alikevel. :)

Alon MP3Dictaphone.

Den støtter lydopptak i mp3-, wav- og amr-format.

Er du ute etter kun lydopptak, ville vel jeg også heller ha gått for Psiloc's Extended Recorder.

Både Extended Recorder og MP3Dictaphone er laget for Series60 v.9.1 ja, hvis det er det du spør etter.

7304774[/snapback]

hva annet kan Alon gjøre?

Lenke til kommentar

I tillegg til diktafon er det en MP3-spiller med eq. Mener det også var mulighet for opptak av samtaler...

Fikk et problem med MP3-spilleren da, som jeg beskrev i en tidligere post. Det var at volumkontrollen på handsfree/telefon ikke virket, p.g.a. at denne var lagt til opp/ned på joysticken....

Testet den ikke skikkelig før jeg fjernet den, da jeg var ute etter en alternativ MP3-spiller. Og denne var ikke en god nok kandidat til å erstatte den innebygde MP3-spilleren for min del nei.

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...