Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Jeg har fått de fleste av themesene fra mobile9 til å funke (installerte gjennom pc suite). Men mange hadde småfeil. Finnes det ingen theme editor?

 

Hvordan for man rensket rammen uten å slå av telefonen folkens (husker ikke hva derekom fram til)?

 

Lurer ogsålitt på hvordan man oppdaterer musikkbiblioteket på mobilen.

(og eventuelthvilken mappe man skal legge musikk i)

Jeg la en låt i sounds\digital som spilles av nårdu trykker på den i filbehandling. Men det står forstatt ingen filer i musikkbibliotek.

 

Takker.

7280294[/snapback]

Når du er inne i musikkbiblioteket må du klikke Valg --> Oppdater musikkbibliotek. Da leter den i alle mappene etter ny musikk. Du kan praktisk talt legge musikken hvor du vil på minnekortet. Biblioteket finner den stort sett alltid ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du er inne i musikkbiblioteket må du klikke Valg --> Oppdater musikkbibliotek. Da leter den i alle mappene etter ny musikk. Du kan praktisk talt legge musikken hvor du vil på minnekortet. Biblioteket finner den stort sett alltid ;-)

7280357[/snapback]

 

Aha, seff.

 

Tenkte ikke på at det var en annen valgmeny inne på musikkbiblioteket

Lenke til kommentar
Etter oppgraderingen av ny programvare, har jeg merket en ting til som er til litt irritasjon, men kanskje OK ved tilvenning.

Når du trykker "legg på" - tasten, så lukker den programmene nå. Før oppgraderingen minimerte telefonen programmene (ihverfall min).

Ganske uvant for en gammel 6680-bruker dette...

:D

7278014[/snapback]

 

Dette har ikke endret seg hos meg. Kjører et egetutviklet program på og legg-på har alltid sendt quit-app message, som jeg i mitt program brukt til å back-grounde heller. Jeg har et eget exit-valg på menu'en min. Så om legg-på tasten exit'er programmer så har det gjort det før også. Avhengig av den som har programmert programmet dette.

Endret av johneinar
Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke opplevd at telefonen avslutter programmene med legg på tasten.. ..

 

Jeg har versjon 3.06

7283532[/snapback]

Kan noen forklare meg hvordan folk kan ha SÅ forskjellige opplevelser når de har samme FW-versjon? Jeg har også 3.06, men mine programmer avsluttes når jeg trykker den røde tasten (noe som ikke skjedde før).

 

Men altså: Burde ikke ALT være likt dersom man har samme FW-versjon? - Så fremt man ikke har installert programmer spesielt for å endre funksjoner...

Lenke til kommentar

Hei!

Kjøpte meg Nokia N73 i går og hittil er jeg storfornøyd! :D

Men har bare et lite problem. Når jeg kobler til mobilen til pcen, og klikker på "filoverføring" så kommer det en melding om at jeg ikke har et minnekort.

Må jeg ha minnekort for å overføre musikk og bilder osv. til mobilen og omvendt eller? Lurer også på hvor jeg kan laste ned / kjøpe innholdt til mobilen, som themes, skins osv.

Mvh. Andreas Remøy!

Lenke til kommentar
Hei!

Kjøpte meg Nokia N73 i går og hittil er jeg storfornøyd!  :D

Men har bare et lite  problem. Når jeg kobler til mobilen til pcen, og klikker på "filoverføring" så kommer det en melding om at jeg ikke har et minnekort.

Må jeg ha minnekort for å overføre musikk og bilder osv. til mobilen og omvendt eller? Lurer også på hvor jeg kan laste ned / kjøpe innholdt til mobilen, som themes, skins osv.

Mvh. Andreas Remøy!

7284755[/snapback]

Filoverføring er nøyaktig det samme som en minnekortleser. Har du ikke minnekort kan du ikke overføre noe :)

 

www.zedge.no

www.mobile9.com

www.getjar.no

du finner sikkert flere lenger bak i tråden. :)

Lenke til kommentar

Installerte programmer avsluttes stort sett med den røde tasten, mens ting som er standard for telefon, meldinger, kontakter, kalkulator og det som er listet opp her kjører i bakrunnen. Fant jeg ut når jeg kjørte Handy Taskmanager, hvor mye dritt som lå og kjørte i bakrunnen og tok systemressurser.

 

Musikkavspilleren spiller i bakrunnen når jeg trykker på rød knapp.

Lenke til kommentar
Installerte programmer avsluttes stort sett med den røde tasten, mens ting som er standard for telefon, meldinger, kontakter, kalkulator og det som er listet opp her kjører i bakrunnen. Fant jeg ut når jeg kjørte Handy Taskmanager, hvor mye dritt som lå og kjørte i bakrunnen og tok systemressurser.

 

Musikkavspilleren spiller i bakrunnen når jeg trykker på rød knapp.

7285071[/snapback]

 

EEhhh, det er ikke tilfellet med min iallefall om du ser forrige post

Lenke til kommentar
Andreas,14/11-2006 : 19:14]Hei!

Kjøpte meg Nokia N73 i går og hittil er jeg storfornøyd!  :D

Men har bare et lite  problem. Når jeg kobler til mobilen til pcen, og klikker på "filoverføring" så kommer det en melding om at jeg ikke har et minnekort.

Må jeg ha minnekort for å overføre musikk og bilder osv. til mobilen og omvendt eller? Lurer også på hvor jeg kan laste ned / kjøpe innholdt til mobilen, som themes, skins osv.

Mvh. Andreas Remøy!

7284755[/snapback]

Filoverføring er nøyaktig det samme som en minnekortleser. Har du ikke minnekort kan du ikke overføre noe :)

 

www.zedge.no

www.mobile9.com

www.getjar.no

du finner sikkert flere lenger bak i tråden. :)

7284865[/snapback]

 

Jeg fikk til å overføre filer likevel! ;D Jeg bare opnet mappen "Nokia Phone Browser" og gikk inn på Lokal disken der. Funget fint å overføre det jeg har prøvd hittil. Men jeg trenger et program som konverterer vidoer til de støttede videoformatene. Noen som har en link til et program, helst gratis :)

Åsså lurer jeg på om det går ann å ha et bilde av den personen som ringer, eller at hver kontakt har sin unike meldingstone.

Takker for svar ! ;D

Lenke til kommentar

Hei

 

Orker ikke lese 30 sider, men sannsynligvis er det flere som sliter med oppgraderingen av FW ..jeg laster ned programmet og den står bare og stanger....kommer ikke videre...connecting....den kan stå slik i evighet...

 

What do i do?? :cry:

 

Ellers en glimrende telefon...

 

Wha er den beste musikkspilleren til N73?

Lenke til kommentar
Installerte programmer avsluttes stort sett med den røde tasten, mens ting som er standard for telefon, meldinger, kontakter, kalkulator og det som er listet opp her kjører i bakrunnen. Fant jeg ut når jeg kjørte Handy Taskmanager, hvor mye dritt som lå og kjørte i bakrunnen og tok systemressurser.

 

Musikkavspilleren spiller i bakrunnen når jeg trykker på rød knapp.

7285071[/snapback]

 

EEhhh, det er ikke tilfellet med min iallefall om du ser forrige post

7285457[/snapback]

Radio minimeres og JOBBER i bakrunnen. De fleste andre programmene ligger minimert og bare tar ressurser i bakrunnen. Nå har jeg ikke installert handy taskmanger og sett om det er slik med nyeste FW, men på min forrige var det slik.

 

edit: Testet nettop, og fant frem til følgende:

-Musikkavspilling avsluttes IKKE (både før og etter opdatering)

-Meldinger avsluttes

-Kontakter avsluttes IKKE

-Notater avsluttes IKKE

-Galleri avsluttes IKKE

-Kalender avsluttes

-Logg avsluttes

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...