Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Noen som syns kameraet oppfører seg merkelig etter updaten? Det driver å går inn og ut av kameramodus når jeg knipser bilder og skal ha preview etter at bildet blir tatt. Fryktelig irriterende.

7271031[/snapback]

Samme her. Innimellom vegrer jeg meg for å plukke frem kameraet fordi det er en god 40%-sjanse for at den henger seg når bildet er tatt. Jeg skjønner ikke at Nokia ikke har fått bukt med det problemet ENNÅ! En FW-update så lang tid etter telefonen ble lansert burde ha inkludert en slik bug-fix.

 

Den eneste positive forskjellen jeg har merket etter updaten er at start/stopp-funksjonen fungerer på headsettet (ad-41). Jesus kristus..

Endret av kebabkongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare min som har ett blåskjær i skjermen når kameraet er i søkemodus?

I søkemodus får den ett blåskjær over hele skjermen, bildene blir helt fine, mens i filmer blir blåskjæret bvivende i filmene!

7273966[/snapback]

 

Ja, samme her, både jeg og en jeg kjenner sliter med dette både før og etter oppdateringa, sliter også med blåskjær på mørke bilder.

Lenke til kommentar
Noen som syns kameraet oppfører seg merkelig etter updaten? Det driver å går inn og ut av kameramodus når jeg knipser bilder og skal ha preview etter at bildet blir tatt. Fryktelig irriterende.

7271031[/snapback]

 

Dette skrur du av i kamerainnstillingene.

7274015[/snapback]

 

Det vet jeg, men jeg vil ha preview på, men syns det er irriterende at man merker at kameraet driver å går inn og ut av modusene som krever laang tid.

Lenke til kommentar

Herregud for en treg telefon! Nokia 7650 er jo 100 ganger raskere enn denne.

 

Prøv å sett "ny epost" som snarvei når du trykker ned joysticken.

Hva er vitsen med sånne funksjoner når det går 100 ganger raskere å gå inn på meny - meldinger - ny melding - epost

 

Samme gjelder multimediemelding.

Ny melding funker greitt nok.

Lenke til kommentar

Etter oppgraderingen av ny programvare, har jeg merket en ting til som er til litt irritasjon, men kanskje OK ved tilvenning.

Når du trykker "legg på" - tasten, så lukker den programmene nå. Før oppgraderingen minimerte telefonen programmene (ihverfall min).

Ganske uvant for en gammel 6680-bruker dette...

:D

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Jeg har fått de fleste av themesene fra mobile9 til å funke (installerte gjennom pc suite). Men mange hadde småfeil. Finnes det ingen theme editor?

 

Hvordan for man rensket rammen uten å slå av telefonen folkens (husker ikke hva derekom fram til)?

 

Lurer ogsålitt på hvordan man oppdaterer musikkbiblioteket på mobilen.

(og eventuelthvilken mappe man skal legge musikk i)

Jeg la en låt i sounds\digital som spilles av nårdu trykker på den i filbehandling. Men det står forstatt ingen filer i musikkbibliotek.

 

Takker.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...