kebabkongen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Noen som syns kameraet oppfører seg merkelig etter updaten? Det driver å går inn og ut av kameramodus når jeg knipser bilder og skal ha preview etter at bildet blir tatt. Fryktelig irriterende. 7271031[/snapback] Samme her. Innimellom vegrer jeg meg for å plukke frem kameraet fordi det er en god 40%-sjanse for at den henger seg når bildet er tatt. Jeg skjønner ikke at Nokia ikke har fått bukt med det problemet ENNÅ! En FW-update så lang tid etter telefonen ble lansert burde ha inkludert en slik bug-fix. Den eneste positive forskjellen jeg har merket etter updaten er at start/stopp-funksjonen fungerer på headsettet (ad-41). Jesus kristus.. Endret 13. november 2006 av kebabkongen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det bare min som har ett blåskjær i skjermen når kameraet er i søkemodus? I søkemodus får den ett blåskjær over hele skjermen, bildene blir helt fine, mens i filmer blir blåskjæret bvivende i filmene! Lenke til kommentar
Atrus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som syns kameraet oppfører seg merkelig etter updaten? Det driver å går inn og ut av kameramodus når jeg knipser bilder og skal ha preview etter at bildet blir tatt. Fryktelig irriterende. 7271031[/snapback] Dette skrur du av i kamerainnstillingene. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvor finner man softwaroppdatering? 7273097[/snapback] Les noen sider tilbake da! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det bare min som har ett blåskjær i skjermen når kameraet er i søkemodus?I søkemodus får den ett blåskjær over hele skjermen, bildene blir helt fine, mens i filmer blir blåskjæret bvivende i filmene! 7273966[/snapback] Ja, samme her, både jeg og en jeg kjenner sliter med dette både før og etter oppdateringa, sliter også med blåskjær på mørke bilder. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som syns kameraet oppfører seg merkelig etter updaten? Det driver å går inn og ut av kameramodus når jeg knipser bilder og skal ha preview etter at bildet blir tatt. Fryktelig irriterende. 7271031[/snapback] Dette skrur du av i kamerainnstillingene. 7274015[/snapback] Det vet jeg, men jeg vil ha preview på, men syns det er irriterende at man merker at kameraet driver å går inn og ut av modusene som krever laang tid. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvor finner man softwaroppdatering? 7273097[/snapback] Les noen sider tilbake da! 7274058[/snapback] Rart at det ikke står på www.nokia.no Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Herregud for en treg telefon! Nokia 7650 er jo 100 ganger raskere enn denne. Prøv å sett "ny epost" som snarvei når du trykker ned joysticken. Hva er vitsen med sånne funksjoner når det går 100 ganger raskere å gå inn på meny - meldinger - ny melding - epost Samme gjelder multimediemelding. Ny melding funker greitt nok. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 kan noen si meg hvordan man endrer meldingslyden? selv om jeg har endret på profilen jeg bruker på varsel for meld. så kommer den der pippip-pippip fortsatt. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har du aktivert den profilen du har skiftet på da? Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Har du aktivert den profilen du har skiftet på da? 7276099[/snapback] selvfølgelig Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Etter oppgraderingen av ny programvare, har jeg merket en ting til som er til litt irritasjon, men kanskje OK ved tilvenning. Når du trykker "legg på" - tasten, så lukker den programmene nå. Før oppgraderingen minimerte telefonen programmene (ihverfall min). Ganske uvant for en gammel 6680-bruker dette... Endret 13. november 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Æsj. Hvordan pokker får jeg lastet ned themes til mobilen? Har vært på http://gallery.mobile9.com/c/series-60-3rd...hemes/1/?sort=3, og der har de innmari mange fine themes. Begynner og laste ned, men så får jeg svar at "installasjon av ...... sis støttes ikke. Hjelp!?? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 HVilken versjon er den nyeste? Er oppgraderingen dere har offisiell, for det ligger jo ingen på nokia.no ? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Æsj. Hvordan pokker får jeg lastet ned themes til mobilen? Har vært på http://gallery.mobile9.com/c/series-60-3rd...hemes/1/?sort=3, og der har de innmari mange fine themes. Begynner og laste ned, men så får jeg svar at "installasjon av ...... sis støttes ikke. Hjelp!?? 7278054[/snapback] www.zedge.no MYE bra Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 HVilken versjon er den nyeste? Er oppgraderingen dere har offisiell, for det ligger jo ingen på nokia.no ? 7278893[/snapback] Tada http://europe.nokia.com/softwareupdate Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Æsj. Hvordan pokker får jeg lastet ned themes til mobilen? Har vært på http://gallery.mobile9.com/c/series-60-3rd...hemes/1/?sort=3, og der har de innmari mange fine themes. Begynner og laste ned, men så får jeg svar at "installasjon av ...... sis støttes ikke. Hjelp!?? www.zedge.no MYE bra Har samme problem som han, og ditt innlegg hjalp nada, null og niks! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) men dem funker på zege;) Endret 13. november 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg har fått de fleste av themesene fra mobile9 til å funke (installerte gjennom pc suite). Men mange hadde småfeil. Finnes det ingen theme editor? Hvordan for man rensket rammen uten å slå av telefonen folkens (husker ikke hva derekom fram til)? Lurer ogsålitt på hvordan man oppdaterer musikkbiblioteket på mobilen. (og eventuelthvilken mappe man skal legge musikk i) Jeg la en låt i sounds\digital som spilles av nårdu trykker på den i filbehandling. Men det står forstatt ingen filer i musikkbibliotek. Takker. Endret 13. november 2006 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå har jeg oppdatert, ingen feil så langt:) Nå spør den ikke etter sikkerhetskode på hver oppstart iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå