Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Jeg har N73 med nyeste programvare, og det funker fint for meg å laste ned låter. Dog funket det ikke når jeg går inn via wap.entry.no/wap.telenor.no. Fikk beskjed om at mobilen ikke var støttet etc.

 

Jeg sendte Musikk til 2244 - fikk ett bokmerke, gikk inn på det - klikket meg videre inn på linken som het musikknedlastning eller noe lignende. Så var det bare å sette igang med nedlastning..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sendte Musikk til 2244 - fikk ett bokmerke, gikk inn på det - klikket meg videre inn på linken som het musikknedlastning eller noe lignende. Så var det bare å sette igang med nedlastning..

7263540[/snapback]

Hvor mye koster det?

7263653[/snapback]

Gratis for Telenor-brukere ut året, men for de med Djuice er det bare ut november tror jeg.

Lenke til kommentar

Hvordan er det når mobilen er helt død,som den ble hos meg. Er det da fort gjort å få inn ny sw.

Er dette noe alle sevicesteder kan gjøre,eller må den til Oslo.

Min døde jo etter fw oppdatering,vil dette koste meg noe?

Det ble en del spørsmål,men ser flere her inne har en del kompetanse på ting å tang

Lenke til kommentar
Hvordan er det når mobilen er helt død,som den ble hos meg. Er det da fort gjort å få inn ny sw.

Er dette noe alle sevicesteder kan gjøre,eller må den til Oslo.

Min døde jo etter fw oppdatering,vil dette koste meg noe?

Det ble en del spørsmål,men ser flere her inne har en del kompetanse på ting å tang

7265581[/snapback]

 

Dette burde ikke være noe problem. Jeg hadde samme problemet med en 6630 som ikke ville ta imot oppdateringen. Denne ble levert inn på nordialog i stavanger og jeg fikk den tilbake etter to timer.

Lenke til kommentar
Fikk oppdatert nå :p Lastet bare ned nyeste Nokia Software Updater fra sidene deres. Hadde versjon 1.1.30 eller noe som nektet å starte.

 

Men fy faen så sur jeg er. Jeg tok backup av telefonen. Tok TRE fuckings backuper for sikkerhetskyld. Og av en eller annen merkelig grunn får jeg ingenting av telefoninnholdet tilbake når jeg gjenoppretter.

Bilder og musikk kom tilbake på minnekortet, men ikke meldinger, kontakter osv...

 

Noen som vet hva som kan gjøres? Backupene er tatt med Nokia PC suite.

7261684[/snapback]

 

Du skulle nok ha tatt en backup til minnekortet og ikke til nokia PC suite. Da den (på min hvertfall) kun tar bilder musikk og kontakter. Er ikke dette en instillingssak?

Men det funker hvertfall klart best med backup til minnekort da det innkluderer installerte programmer menyplassering og temaer og detter har jeg ikke funnet noen mulighet for at Nokia suite kan gjøre :roll:

Lenke til kommentar

Har installert Nemesis Service Suite, og når jeg har koblet telefonen til PCen med kabel, starter jeg Nemesis. Da er det to valg; å flashe og Detect New Device. Trykker på sistnevnte, og det skjer ikke noe. Hva gjør jeg galt? Har jeg valgt feil under installasjon, eller hva må jeg velge, for å si det slik? Jeg valgte Nemesis MultiFlashing.

 

Når jeg har installert, står det at det skal komme opp muligheter for å installere drivere, men det kommer ikke opp noe.

 

Har på forhånd installert Nokia PC Suite, og den virker fint.

 

Slik jeg har forstått det, må man flashe telefonen for å få vekk Entry, mens telefonlåsen ikke fjernes. Dette må gjøres for å oppdatere telefonen med Nokias firmwareoppdatering.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Men må man betale for data trafikken, eller har telenor funne på noe lurt der og ?

7265366[/snapback]

 

Niks datatrafikken er gratis den også. Genial løsning som altså ikke funker på min N73 etter oppgradering selv om jeg følger linken jeg fikk fra 2244 :thumbdown:

7266063[/snapback]

 

Så lenge det er gratis, kan det jo på sett og vis være interessant. Men hvem gidder i lengden å laste ned musikk på denne hastigheten. Det tar jo like lang tid å lasten ned en låt fra telenor som det tar å lasten ned 3 hele plater fra iTunes Music Store.

 

Fra det ene til det andre: Er det noen som vet hvordan man kan flytte meldinger fra telefonminnet over på minnekortet?

Endret av Atrus
Lenke til kommentar
Fikk oppdatert nå :p Lastet bare ned nyeste Nokia Software Updater fra sidene deres. Hadde versjon 1.1.30 eller noe som nektet å starte.

 

Men fy faen så sur jeg er. Jeg tok backup av telefonen. Tok TRE fuckings backuper for sikkerhetskyld. Og av en eller annen merkelig grunn får jeg ingenting av telefoninnholdet tilbake når jeg gjenoppretter.

Bilder og musikk kom tilbake på minnekortet, men ikke meldinger, kontakter osv...

 

Noen som vet hva som kan gjøres? Backupene er tatt med Nokia PC suite.

7261684[/snapback]

 

Du skulle nok ha tatt en backup til minnekortet og ikke til nokia PC suite. Da den (på min hvertfall) kun tar bilder musikk og kontakter. Er ikke dette en instillingssak?

Men det funker hvertfall klart best med backup til minnekort da det innkluderer installerte programmer menyplassering og temaer og detter har jeg ikke funnet noen mulighet for at Nokia suite kan gjøre :roll:

7265829[/snapback]

Det står at den kopierer meldinger inn i backupen, og når jeg gjenoppreter står det at dne kopierer meldinger tilbake. Men de kommer ikke på telefonen :p

Lenke til kommentar
Noen som syns kameraet oppfører seg merkelig etter updaten? Det driver å går inn og ut av kameramodus når jeg knipser bilder og skal ha preview etter at bildet blir tatt. Fryktelig irriterende.

7271031[/snapback]

 

Har ikke merket noe til det jeg, men har derimot fremdeles problemer med at tlfen låser seg plutselig når jeg holder på med kamera\video og må restartes.

Lenke til kommentar
Noen som syns kameraet oppfører seg merkelig etter updaten? Det driver å går inn og ut av kameramodus når jeg knipser bilder og skal ha preview etter at bildet blir tatt. Fryktelig irriterende.

7271031[/snapback]

 

Har ikke merket noe til det jeg, men har derimot fremdeles problemer med at tlfen låser seg plutselig når jeg holder på med kamera\video og må restartes.

7271063[/snapback]

Det problemet du nevner der er jævla irriterende.

Har det selv, og gidder nesten ikke å ta bilder snart.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...