Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slik jeg ser det er det bare en dumhet å ikke utnytte sponsing fra operatører :D . Penger må man i en eller annen form betale uansett dersom man bruker en telefon slik den er tiltenkt. En K800i hos commit.no har kostet 1499 :dribble: siste 14 dager med fri 120, telekiosken tar 2699,- for den samme, med samme abn. Nå blir det spennende å se om kamera på N73 er like bra som på :thumbup: K800i. Da blir det N73 på meg også. Desverre er ikke K800i brukende utenfor byene ennå :tease: , med hensyn på fraværende Edge. La oss også håpe at bluetooth headsett ikke henger seg like ofte på N73 symbian som det har en STOOR tendens på hittil utgitte båtann hodesett. Jeg vil ha N73 NÅ ! Håper de som har den kan legge ut bilder med bruk av autofokus og macrofunksjonen.......hittil har ikke Nokia en eneste mobil med kamera som kan måle seg med SE :hmm: .

Lenke til kommentar
Finnes det noen anmeldelser av denne telefonen foreløbig? Litt skummelt å kjøpe en mobil uten å ha lest noen som helst meninger :p

6560698[/snapback]

 

Nei, foreløpig finnes det ingen komplett og god anmeldelse av den ferdige firmware versjonen, men det dukker sikkert opp en snart siden mobilen er på vei til butikkene.

 

 

Hva er Macrofunksjon?  :p

6560946[/snapback]

 

Makrofunksjon er en innstilling som du har på kameraet til å ta bilder av ting som er nærme kameraet. De fleste kameraer "skjønner" at man tar bilder av et motiv som er nærme og fokuserer på det automatisk men i noen tilfeller så "skjønner" ikke kameraet at du vil ta bildet av det som er nærme og da kan du tvinge kameraet til å fokusere på det som er nærme ved skru på makro funksjonen.

Lenke til kommentar

Og et annet spørsmål. Hvis jeg vil koble til et par sterehodetelefoner/øreplugger hva slags overgang trenger jeg da? Gjerne originalt fra Nokia.

 

Fant en, men var ikke kompatibel med n73 og de andre var det handsfree på. Vil kun ha den overgangen som gjør at jeg kan bruke egne hodetelefoner/øreplugger!

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Og et annet spørsmål. Hvis jeg vil koble til et par sterehodetelefoner/øreplugger hva slags overgang trenger jeg da? Gjerne originalt fra Nokia.

 

Fant en, men var ikke kompatibel med n73 og de andre var det handsfree på. Vil kun ha den overgangen som gjør at jeg kan bruke egne hodetelefoner/øreplugger!

 

:w00t:

6562658[/snapback]

 

Denne overgangen kommer originalt fra nokia .Lydadapter AD-46, og passer til n73 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...