Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe nytt om dato for lanseringen av n73 ME? Mobilen jeg har nå er fullstendig vrak (halv skjerm bl.a.) så jeg må kjøpe en ny ASAP. Etter å ha lest mye her i forumet og andre steder har jeg blitt inspirert av nokia n73, og var like ved å bestille her for omtrent en uke siden jeg jeg kom over denne ME versjonen. Likte den svarte fargen veldig godt, pluss at det følger jo med 2gb minnekort etter hva jeg skjønt. Er det noen andre betydelige forskjeller på de to? Kan man forresten bruke egne headphones i den når man hører på musikk?

Lenke til kommentar

Når jeg snakker med videosamtalen 3G min N73, så se bilde av meg selv litt rød på bilde. Hvordan redigere fargene på 3g videosamtalen? Testet noe som har 3g, noe har klar bilde mens mine bilder er litt rød/hvit noe sånt. Håper noe kan hjelpe hvordan jeg kan endre farge på meny.

 

Takk forhånd

Lenke til kommentar
Når jeg snakker med videosamtalen 3G min N73, så se bilde av meg selv litt rød på bilde. Hvordan redigere fargene på 3g videosamtalen? Testet noe som har 3g, noe har klar bilde mens mine bilder er litt rød/hvit noe sånt. Håper noe kan hjelpe hvordan jeg kan endre farge på meny.

 

Takk forhånd

7202217[/snapback]

 

Kan ikke endres men blir forhåpentligvis fikset i neste firmware.

Lenke til kommentar
Synes det drøyer vell lenge, vurderer snart å gå tilbake til SE, kameraet er alt for dårlig når jeg tar innebilder, så my blåskjær, spesielt mot svart\mørke farger. Så utrolig treg  på endel ting og, samt at den låser seg med jevne mellomrom = lei!

7207228[/snapback]

 

 

Jeg sliter med noe av det samme,er N73 et hastverksprodukt? Jeg er sikker på at Nokia kjenner til alle disse problemene. Er ikke sikkert alt kan fikses med firmware oppgradering.

Lenke til kommentar
Synes det drøyer vell lenge, vurderer snart å gå tilbake til SE, kameraet er alt for dårlig når jeg tar innebilder, så my blåskjær, spesielt mot svart\mørke farger. Så utrolig treg  på endel ting og, samt at den låser seg med jevne mellomrom = lei!

7207228[/snapback]

Jeg opplever det samme, glad jeg ikke betalte for min... Som mange vet var min til service under en uke etter at jeg fikk den, i tillegg henger den seg ofte opp. :mad:
Lenke til kommentar

Ingen av de probleme her.

Eneste som trekker litt ned er at bilder inne i dårlig lys blir elendige, men det er ikke så uvanlig på mobilkameraer da. Ville uansett aldri brukt mobilen som "ordentlig kamera", det blir mest for morro.

Ellers ruler telefonen. Min har aldri hengt seg eller være problematisk.

Lenke til kommentar
Noe nytt om dato for lanseringen av n73 ME? Mobilen jeg har nå er fullstendig vrak (halv skjerm bl.a.) så jeg må kjøpe en ny ASAP. Etter å ha lest mye her i forumet og andre steder har jeg blitt inspirert av nokia n73, og var like ved å bestille her for omtrent en uke siden jeg jeg kom over denne ME versjonen. Likte den svarte fargen veldig godt, pluss at det følger jo med 2gb minnekort etter hva jeg skjønt. Er det noen andre betydelige forskjeller på de to? Kan man forresten bruke egne headphones i den når man hører på musikk?

7201638[/snapback]

Kjøp AD-46 (en overgang med volumkontroll og svar/legg på tast) så kan du bruke egne ørepropper...

Lenke til kommentar
Finner ingen funksjon for å skru på kameralyset  og   

f.eks bruke det som lommelykt på min n73. Finnes denne funksjonen i det heile tatt ? Til og med min gamle k700 kunne det.

Om ikkje, finnes det et program som kan brukes til å slå kameralyset på og av med ?

7219999[/snapback]

S60SpotOn fungerer ålreit. Kan lastes ned herfra:

 

http://www.outbank.de/fileadmin/uploads/S60SpotOn_0.06.SISX

Lenke til kommentar
Finner ingen funksjon for å skru på kameralyset  og   

f.eks bruke det som lommelykt på min n73. Finnes denne funksjonen i det heile tatt ? Til og med min gamle k700 kunne det.

Om ikkje, finnes det et program som kan brukes til å slå kameralyset på og av med ?

7219999[/snapback]

S60SpotOn. :)

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er fornøyd med N73? :p

7209832[/snapback]

 

 

Neida, jeg er glad jeg valgte å selge min K800i, angrer ikke et sekund på at jeg beholdt N73.

 

HAr funnet ut at det IKKE lønner seg å innstallere themess eller program på minnekort, dette kan gjøre den tregere enn nødvendig. Nå har jeg lagt alle program i telefonminne ; VOILA!!

 

Kameralyset er jeg også veldig fornøyd med, SPOT on er tingen for lommelyktfunksjon.

Handysafe Weather gir deg suveren skjermsparer, PRØV ! Ikke bare den kjedelige klokka, men dato, uke/år, alarminfo osv....

 

N73 er et sikkert kjøp for deg som vil ha litt mer enn en enkel mobil som K800i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...