Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor er den bekreftet til 1. august og hvor har dere bestilt den fra?

Ser Amentio har dukket opp på topp i prisguide, en 100-lapp billigere enn Netshop. Føler jeg må hive inn en bestilling jeg også nå  :)

6554990[/snapback]

 

 

Off topic men. Styr langt unna Amentio, elendig support dersom det skulle være noe. Ler erfaringene.

Lenke til kommentar
Hvor er den bekreftet til 1. august og hvor har dere bestilt den fra?

Ser Amentio har dukket opp på topp i prisguide, en 100-lapp billigere enn Netshop. Føler jeg må hive inn en bestilling jeg også nå  :)

6554990[/snapback]

 

 

Off topic men. Styr langt unna Amentio, elendig support dersom det skulle være noe. Ler erfaringene.

6555509[/snapback]

samme hvor du kjøper den! alle butikker som fører Nokia har krav å sende den inn til Nokia verksted for deg.

 

alltid kjøpt på nett og alltid brukt bakke i sandefjord til rep.

Lenke til kommentar
Noen flere bilder og videoer tatt med N73

 

Her

6556164[/snapback]

 

Makromodusbildene virket bra, men resten var litt blanda drops, noen bra, andre litt uskarpe. Ser ut som om nokia har redusert oppskrapingsfilteret ift tidligere versjoner av N73, noe som er bra, men litt vell mye komprimering av og til, får litt divx-assosiasjoner. Får håpe det blir enda bedre :)

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
gsm har ikke rød/ hvit da...

6556122[/snapback]

 

Om jeg skal kjøpe den så skal jeg uansett ikke ha rød\hvit ;) Den kommer sikkert med flere farger der og etterhvert. Håper det går an å få den operatørlåst til netcom snart!

6556149[/snapback]

 

Operatørlåst til Netcom venter jeg også på. Da blir det ny telefon på meg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...