Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Jeg bruker "Handy Clock"  Eneste negative er at man ikke kan slumre. Men man kan programere tlf til å alarmere hverdager, enkeltdager osv på flere angitte tidspungt.

 

Samt at den har stoppeklokke, timer, tidslogg. osv osv

7135463[/snapback]

 

vibrasjon virker heller ikke såvidt jeg husker, så den er helt ubrukelig for meg som tar mye natt-tog.

7135870[/snapback]

 

Jeg bruker Handy Clock 4.0 og slumring og viberasjonsvarsel funker bra. Det eneste jeg savner er økende alarmvolum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker "Handy Clock"  Eneste negative er at man ikke kan slumre. Men man kan programere tlf til å alarmere hverdager, enkeltdager osv på flere angitte tidspungt.

 

Samt at den har stoppeklokke, timer, tidslogg. osv osv

7135463[/snapback]

 

vibrasjon virker heller ikke såvidt jeg husker, så den er helt ubrukelig for meg som tar mye natt-tog.

7135870[/snapback]

 

Jeg bruker Handy Clock 4.0 og slumring og viberasjonsvarsel funker bra. Det eneste jeg savner er økende alarmvolum.

7138768[/snapback]

 

Ok, virket ikke i den versjonen jeg hadde sist. Flott at det er fikset i versjon 4 :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker Handy Clock 4.03 men der er ingen slumring så vidt jeg kan se... Kan noen fortelle meg hvor..?

7138930[/snapback]

 

Min Handy Clock er versjon 4.00 Full. Når alarmen lyder har jeg to valg: Venstre knapp for stopp og høyre knapp for slumre. Dersom jeg velger slumre går alarmen på igjen etter 5 minutter.

Endret av SilentType
Lenke til kommentar
Rart, de funksjonene har jeg på de orginale klokken i min N73..

 

Den Handy Clock jeg kjøpte var i en mappe kalt:

"handyclock_s60_full_4.03" og fila het "HandyClock_S60_3_Full.sis"

Men ingen slumre i den gitt...  :no:    :(

7139345[/snapback]

Et program (det som følger med telefonen) kan jo ha en funksjon et annet (din versjon av Handy) ikke har...

 

 

 

Hvorfor emitterer egentlig N73'en et blått lys like ved frontkameraet når den ligger i standby?

Lenke til kommentar
Ganske annoying det der. Litt mørkt rom og en film på TV så har du jo en sirene liggende på bordet. Kan jo ikke akkurat legge den med glasset ned heller. Er det mulig å skru av?

7143916[/snapback]

 

Skru av ventemodus ;) Du sparer uansett ikke så mye batteri med ventemodus sammenlignet med vanlig modus, har testet det selv, merket ikke forskjell i batterikapasitet.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som ikke finner det eller er det ikke mulig å bla fra mnd til mnd i kalenderen. Veldig tungvint og måtte bla en dag av gangen. :cool:

7144414[/snapback]

Når man er i kalenderen på dagvisning så trykker man bare på Tilbake, så kommer månedsvisning. Er også en hurtigtast til dette hvis du leser amobils sin symbian guide ;) Husker dog ikke hvilken det er.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som ikke finner det eller er det ikke mulig å bla fra mnd til mnd i kalenderen. Veldig tungvint og måtte bla en dag av gangen. :cool:

7144414[/snapback]

Når man er i kalenderen på dagvisning så trykker man bare på Tilbake, så kommer månedsvisning. Er også en hurtigtast til dette hvis du leser amobils sin symbian guide ;) Husker dog ikke hvilken det er.

7145316[/snapback]

Jo, men jeg tror Duckislate egentlig mener om man kan hoppe fra f.eks. 20. januar til 20. februar med et tastetrykk... Med SonyEricsson kan man bruke tastene 3-6-9 til å hoppe henholdsvis 1 uke, måned eller år fremover. Og for å hoppe tilsvarende tilbake kan man bruke tastene 1-4-7. Så JEG lurer i hvert fall på hvorfor i h*lvete det ikke er mulig i Symbian :dribble: Burde være mulig å hoppe langt frem i tid uten å måtte bla med joysticken for hver enkelt dag...

 

Og en annen ting: Hvordan kan man søke etter ting i kalenderen? Veldig praktisk på forskjellige SE-modeller at man kan søke etter avtaler på ulike stikkord. Har ikke funnet noen slik mulighet på N73...

Endret av kebabkongen
Lenke til kommentar
Er det bare meg som ikke finner det eller er det ikke mulig å bla fra mnd til mnd i kalenderen. Veldig tungvint og måtte bla en dag av gangen. :cool:

7144414[/snapback]

Når man er i kalenderen på dagvisning så trykker man bare på Tilbake, så kommer månedsvisning. Er også en hurtigtast til dette hvis du leser amobils sin symbian guide ;) Husker dog ikke hvilken det er.

7145316[/snapback]

Jo, men jeg tror Duckislate egentlig mener om man kan hoppe fra f.eks. 20. januar til 20. februar med et tastetrykk... Med SonyEricsson kan man bruke tastene 3-6-9 til å hoppe henholdsvis 1 uke, måned eller år fremover. Og for å hoppe tilsvarende tilbake kan man bruke tastene 1-4-7. Så JEG lurer i hvert fall på hvorfor i h*lvete det ikke er mulig i Symbian :dribble: Burde være mulig å hoppe langt frem i tid uten å måtte bla med joysticken for hver enkelt dag...

 

Og en annen ting: Hvordan kan man søke etter ting i kalenderen? Veldig praktisk på forskjellige SE-modeller at man kan søke etter avtaler på ulike stikkord. Har ikke funnet noen slik mulighet på N73...

7145392[/snapback]

 

 

Ja det er det jeg mener, fryktelig tungvindt i forhold til min K750.

Lenke til kommentar

Leser ut fra tester at SE K800i skal være bedre egnet som mp3-spiller enn Nokia N73 både på brukervennlighet og lydkvalitet. Dette er kanskje riktig hva lydkvalitet angår, hvis kun det medfølgende handsfree-settet brukes på begge telefonene. Jeg gikk til innkjøp av begge telefonene, da jeg ville teste selv. Har lydadapter AD-46 til Nokia, å HPM-70 ( samme som til walkmanserien) til SE. Bruker Sony MDR-EX71 øreplugger. Kjørte samme lydspor på begge telefonene, og vekslet mellom SE å Nokia (gang på gang). Lyden i "normalstilling" på equalizer er kanskje bedre med SE, menn kjør eq-innstillingen i "bass", å Nokia går forbi så det griner. Lydbildet fra SE føles med ett flatt og kjedelig. SE er kanskje enklere i bruk pga færre valg, men jeg mener at går man først for en smarttelefon, så er man forhåpentligvis LITT mer interessert i mobil enn den vanlige mannen i gata og takler de ekstra valgene en smarttelefon har. Det er også mulig å justere volum fra handsfree- / lydadaptersettet til Nokia, noe SE mangler. Så SE K800i blir herved erklært konemobil..., ikke bare for mp3-avspillingen, men også for mulighetene Symbian har å tilby.

"Symbian OS rules....."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...