Xbox-PS2 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Hørte at ME kommer med AD-15. Dette har vel samme funksjon som AD-41 (bortsett fra taster da)? Endret 22. oktober 2006 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Noen som vet om det finnes videokabel til N73? Kunne vært interessert i å koble mobil opp mot TV/projektor. Finnes dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
carbon_nisse Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har fylt opp minnebrikken med 2 Gb musikk men ingen har havnet i mediaspilleren ? må gå til filbehandling og åpne spillelistene der. (litt tungvint) Noen som har peiling på hva som skjer ? Har prøvd å lagre i forskjellige formater. Bruker nokia sitt program til å overføre filer. ? Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har fylt opp minnebrikken med 2 Gb musikk men ingen har havnet i mediaspilleren ?må gå til filbehandling og åpne spillelistene der. (litt tungvint) Noen som har peiling på hva som skjer ? Har prøvd å lagre i forskjellige formater. Bruker nokia sitt program til å overføre filer. ? 7123628[/snapback] Har du oppdatert musikkbiblioteket? Hvis du legger inn sanger på minnekortet, må du gå inn i musikkspilleren og til musikkbibliotek, og under et av valgene der kan du klikke "Oppdater bibliotek" eller noe i den retning. Da skal alle sangene bli funnet. Det må man gjøre hver gang man legger inn ny musikk... Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 HeiBestilte HS-20/AD-41 fra mytrendyphone på torsdag og idag lå den i postkassen! Imponerendemå jeg si. Og ad-41 gjør at man får en ny telefon. At det ikke følger med i pakken til n73 er idiotisk. Men ihverfall, jeg gir ad-41 to tomler opp 7119563[/snapback] Jeg har også denne remote'n fra Mytrendphone, og den fungerer utmerket bortsett fra én irriterende ting: Når jeg trykker pause stopper musikken, men hvis jeg prøver å klikke knappen igjen for å starte musikken, skjer det ingenting. Det kan virke som om musikkspilleren må være det aktive programmet, og ikke bare i bakgrunnen, men i tillegg kan ikke tastelåsen være på hvis knappen skal fungere. Dvs. at når tastelåsen er på, fungerer play/pause kun til å stoppe musikken, men ikke starte den igjen. Når bare musikkspilleren er aktiv, uten tastelås, fungerer play som normalt på remote'n. Er det mulig å komme seg rundt dette problemet på et vis? Hvis jeg ikke kan ha tastelåsen på og mobilen i lomma og skifte sanger med remote'n, blir liksom litt av vitsen borte... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kan heller ikke starte musikken etter å ha trykt på pause knappen. Men jeg kan skifte sanger selvom jeg har tastelås på... Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kan heller ikke starte musikken etter å ha trykt på pause knappen. Men jeg kan skifte sanger selvom jeg har tastelås på... 7125673[/snapback] Samme her. Men det er jo litt irriterende, er du ikke enig? Noen som har en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kan heller ikke starte musikken etter å ha trykt på pause knappen. Men jeg kan skifte sanger selvom jeg har tastelås på... 7125673[/snapback] Samme her. Men det er jo litt irriterende, er du ikke enig? Noen som har en løsning på problemet? 7125994[/snapback] Ny firmware, det fungerer jo med bruk av radio. Lenke til kommentar
olesyv Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Finnes det noe bra alternativ til til galleriet på N73 Et program som gjør at ting kan organisers enklere? Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 du kan opprette egne mapper på enkelte steder på minnekortet hvor galleriet ikke søker etter bilder og annen sensitiv informasjon. Bruker man SE explorer eller tilsvarende får man tilgang til disse filene bare man vet hvordan og hvor filene ligger. Ikke veldig sikker metode, men filene ligger da rimelig godt gjemt for de som griper telefonen og åpner galleriet.Med vanlig filbehandler finner man de ikke. Ellers er handy photosafe et glimrende program, men jeg har ikke funnet det til s60 v3 ennå. 7053155[/snapback] Hvor på minnekortet kan jeg legge slike mapper? Prøvde å lage en mappe direkte på minnekortroten men der søkte galleriet også. hvilke steder på minnekortet er det galleriet ikke søker i? 7053925[/snapback] Mapper som ikke er synlige i den orginale filbahandler, skaff en annen filbehandler, SE explorer er ok. Her kan du opprette undermapper og legge det du vil skjule i. Og det kan vises med f.eks photorite da den orginale galleri ikke søker i de nye mappene dine. Resten finner du ut selv. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei. Kan jeg bruke minnekortet fra min Nokia N70 på en N73 ? Lenke til kommentar
Torskri1 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Du kan ikke bruke det minnekortet nei. n70 har mmc mens n73 har mini sd... Lurte forresten på om det er noen som har funnet et godt alarmprogram?? kan jo ikke velge ukedager osv på det som følger med:S Endret 23. oktober 2006 av Torskri1 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg bruker "Handy Clock" Eneste negative er at man ikke kan slumre. Men man kan programere tlf til å alarmere hverdager, enkeltdager osv på flere angitte tidspungt. Samt at den har stoppeklokke, timer, tidslogg. osv osv Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg bruker "Handy Clock" Eneste negative er at man ikke kan slumre. Men man kan programere tlf til å alarmere hverdager, enkeltdager osv på flere angitte tidspungt. Samt at den har stoppeklokke, timer, tidslogg. osv osv 7135463[/snapback] vibrasjon virker heller ikke såvidt jeg husker, så den er helt ubrukelig for meg som tar mye natt-tog. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har N73 muligheten for å velge volumet på vekkeklokken? Jeg har som oftest en MP3 sang som vekkemusikk.. og det er et hat når den kommer på full guff tidligt på morgen Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Eneste negative er at man ikke kan slumre. 7135463[/snapback] Og er derfor ubrukelig som vekkeklokke. Jeg har heldigvis en K800i også, så å kaste bort penger på en så dårlig vekkeklokke er utelukket. Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen som vet når N73 ME kommer? Vet den kommer i 4. kvartal 2006, men om noen vet noe mer spesifik dato hadde det vært strålende. Står mellom N73 ME og N95 for min del. Men det er sikkert lenge til N95 kommer. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 1.uken i november står det på www.gsm.no Men kjøp en N73 og et svart deksel og et minnekort på 1gb istedet? Går jo på det samme:) Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 1.uken i november står det på www.gsm.no Men kjøp en N73 og et svart deksel og et minnekort på 1gb istedet? Går jo på det samme:) 7136351[/snapback] Takk, Mikaelft. Ja, kanskje det. Det er vel ikke store forskjellen? Lenke til kommentar
shegg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 1.uken i november står det på www.gsm.no Men kjøp en N73 og et svart deksel og et minnekort på 1gb istedet? Går jo på det samme:) 7136351[/snapback] Lurer på om de har oppdadert firmwaren på N73 ME. N 73 er jo noe treig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå