Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fylt opp minnebrikken med 2 Gb musikk men ingen har havnet i mediaspilleren ?

må gå til filbehandling og åpne spillelistene der. (litt tungvint)

Noen som har peiling på hva som skjer ?

Har prøvd å lagre i forskjellige formater. Bruker nokia sitt program til å overføre filer.

:cry: ?

7123628[/snapback]

Har du oppdatert musikkbiblioteket? Hvis du legger inn sanger på minnekortet, må du gå inn i musikkspilleren og til musikkbibliotek, og under et av valgene der kan du klikke "Oppdater bibliotek" eller noe i den retning. Da skal alle sangene bli funnet. Det må man gjøre hver gang man legger inn ny musikk...

Lenke til kommentar
Hei

Bestilte HS-20/AD-41 fra mytrendyphone på torsdag og idag lå den i postkassen! Imponerendemå jeg si.

 

Og ad-41 gjør at man får en ny telefon. At det ikke følger med i pakken til n73 er idiotisk. Men ihverfall, jeg gir ad-41 to tomler opp :w00t:

7119563[/snapback]

Jeg har også denne remote'n fra Mytrendphone, og den fungerer utmerket bortsett fra én irriterende ting:

 

Når jeg trykker pause stopper musikken, men hvis jeg prøver å klikke knappen igjen for å starte musikken, skjer det ingenting. Det kan virke som om musikkspilleren må være det aktive programmet, og ikke bare i bakgrunnen, men i tillegg kan ikke tastelåsen være på hvis knappen skal fungere. Dvs. at når tastelåsen er på, fungerer play/pause kun til å stoppe musikken, men ikke starte den igjen. Når bare musikkspilleren er aktiv, uten tastelås, fungerer play som normalt på remote'n.

 

Er det mulig å komme seg rundt dette problemet på et vis? Hvis jeg ikke kan ha tastelåsen på og mobilen i lomma og skifte sanger med remote'n, blir liksom litt av vitsen borte...

Lenke til kommentar
du kan opprette egne mapper på enkelte steder på minnekortet hvor galleriet ikke søker etter bilder og annen sensitiv informasjon.  Bruker man SE explorer eller tilsvarende får man tilgang til disse filene bare man vet hvordan og hvor filene ligger. Ikke veldig sikker metode, men filene ligger da rimelig godt gjemt for de som griper telefonen og åpner galleriet.

Med vanlig filbehandler finner man de ikke.

 

Ellers er handy photosafe et glimrende program, men jeg har ikke funnet det til s60 v3 ennå.

7053155[/snapback]

 

Hvor på minnekortet kan jeg legge slike mapper? Prøvde å lage en mappe direkte på minnekortroten men der søkte galleriet også.

 

hvilke steder på minnekortet er det galleriet ikke søker i?

7053925[/snapback]

 

Mapper som ikke er synlige i den orginale filbahandler, skaff en annen filbehandler, SE explorer er ok. Her kan du opprette undermapper og legge det du vil skjule i. Og det kan vises med f.eks photorite da den orginale galleri ikke søker i de nye mappene dine. Resten finner du ut selv.

Lenke til kommentar
Jeg bruker "Handy Clock"  Eneste negative er at man ikke kan slumre. Men man kan programere tlf til å alarmere hverdager, enkeltdager osv på flere angitte tidspungt.

 

Samt at den har stoppeklokke, timer, tidslogg. osv osv

7135463[/snapback]

 

vibrasjon virker heller ikke såvidt jeg husker, så den er helt ubrukelig for meg som tar mye natt-tog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...