Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

greide selvfølgelig å ødelegge de medfølgende hodetelefonen/hands-free'en,

noe som ikke gjorde så veldig mye siden jeg skalkjøpe en slik overgang til vanlig jackplugg. MEN, er mine readiomuligheter over nå? ikke at jeg hørte så mye på radioen, da jeg syntes den var dårlig, men det er da greit åhøre nyhetr av og til...

 

 

så vil overgangen ha radioantenne i seg, eller er det over for radioen min?

 

vurderer å kjøpe overgang på clas olsson... mulig det er jalla..skal si ifra når jeg kjøper den

7096090[/snapback]

Du kan høre på radio ved overgang og eget headset. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Et par spørsmål:

  1. Hva slags format må filer som legger seg i "Lydklipp"mappa være? Det er så irriterende å høre på MP3 og plutselig kommer det inn en ringetone eller to (jeg vet jeg kan lage en spilleliste, men synes det er greiest å bare la alle sangene spille random, får jeg ringetonene i Lydklippmappa er jo dette løst). Jeg slipper også å bla i MP3 mappa når jeg skal velge ringetoner eller sende de videre.
  2. Finnes det et symbian program som lar deg opprette mapper til bilder og MP3 (som Prytz har spurt). Ericsson telefonen har jo denne muligheten så hvorfor klarer ikke en Smarttelefon det :(

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar
Noen som vet om dummy telefoner bruker samme skjell som orginale telefoner?

7100401[/snapback]

De fleste dummiene jeg får er av helt annet kvalitet enn orginalen. Fikk feks dummien til Nokia 5300 for noen dager siden og den er ikke i nærheten av orginalen. I Nserien er dummiene helt klart bedre, men dummien av N80 falt bare fra hverandre.

 

Dummier kan som regel heller ikke plukkes fra hverandre på samme måten som telefonene, de på en måte "lages i en bit". Så nei, tviler på at det lar seg gjøre på en god måte.

Lenke til kommentar

hehe... kanskje ikke så dumt nei...

var overgang til jack for 200 kroner med frakt(sånn ca) ad-41 eller noe, med medfølgende hodesett som følger med mobilen, somjeg greide å ødelegge for noen dager siden....

 

 

hva kan jeg gjøre, for å slippe å få beskjed om at minnet er fult når jeg skal se film? det er ingen programmer som kjører...

 

skal man resette telefonen av og til? har den godt av det?

Lenke til kommentar
hehe... kanskje ikke så dumt nei...

var overgang til jack for 200 kroner med frakt(sånn ca) ad-41 eller noe, med medfølgende hodesett som følger med mobilen, somjeg greide å ødelegge for noen dager siden....

 

 

hva kan jeg gjøre, for å slippe å få beskjed om at minnet er fult når jeg skal se film? det er ingen programmer som kjører...

 

skal man resette telefonen av og til? har den godt av det?

7108813[/snapback]

Jeg har hatt problemer med å zoome på noen bilder i galleriet, og da fått beskjed om at minnet er fullt og at jeg må lukke noen programmer (selv om ingen programmer kjører). Det jeg da har gjort er å trykke på on/off-knappen. Der har man valget "Fjern minnekort". Klikker du på denne og deretter ok, lukkes alle programmer. Når man deretter går inn i galleriet igjen, fungerer zooming fint. Vet ikke hvilke prosesser som lukkes ved å gjøre denne prosedyren, men den har jo fungert for min del, så da kan det hende du også kan bruke den dersom video ikke fungerer.

 

Hvis noen andre har tips til galleriproblemet mitt, hadde det vært kjekt om dere sa ifra :-)

Lenke til kommentar
hehe... kanskje ikke så dumt nei...

var overgang til jack for 200 kroner med frakt(sånn ca) ad-41 eller noe, med medfølgende hodesett som følger med mobilen, somjeg greide å ødelegge for noen dager siden....

 

 

hva kan jeg gjøre, for å slippe å få beskjed om at minnet er fult når jeg skal se film? det er ingen programmer som kjører...

 

skal man resette telefonen av og til? har den godt av det?

7108813[/snapback]

 

HS-20/AD-41 du tenker på da ja tror jeg. Flott adapter, headsettet som følger med gir dårlig lyd, kjøp deg koss portapro eller sony ex71sl-plugger så blir straks lydopplevelsen en helt annen :)

Lenke til kommentar
Det var det vettu...Har allerede koss,men kunne tenkt meg plugger som stengerute lyd i tillegg....

Får se ved neste utbetaling av stipend...

 

 

tok det lang tid fra mytrendyphone da? Før denlåi postkassen?

7110208[/snapback]

 

Tok 4 dager tror jeg, kjapp levering fra Danmark med andre ord. Anbefaler virkelig sony ex71sl-pluggene jeg selv kjøpte, test av de her: http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=436...14Z&testid=2187 fåes for under 300,- inkl frakt på f.eks mpx.no :) De isolerer bra, bruker dem som ørepropper på toget når jeg skal slappe av. Evt kan du vurdere skullcandy sine, litt dårligere lyd, ca samme pris, men de ser mye tøffere ut.

Lenke til kommentar

Da har jeg en oppdatering i historien:

 

Jeg hentet tlf hos TKP - og det viste seg jo altså at det var mmc som var deffekt.

 

Dro videre til Telehuset i Bogstadvn. og sa "hei, jeg vil gjerne ha igjen pengene for det mmc jeg kjøpte her - samt få dekket kostnadene mine ifobindelse med reparasjon av mmc mitt hos TKP"

 

selger: "øhhh ... tror ikke det liksom...."

jeg: "men dere ba meg dra dit for å fikse problemet"

selger: "men du skulle ha kommet hit"

jeg: "men nå var det jo dere som ba meg dra dit"

selger: "vi dekker ikke dette vi...

jeg: "men selger skal dekke alle utgifter i forbindelse med reparasjoner i forbindelse med en deffekt vare"

selger: "nei nei....."

jeg: "joda, se her --> viste frem utskrift av kjøpsloven som dekket dette temaet"

selger: "sjefen! Kom hit a....."

 

Sjefen viste seg å være like påståelig som den ansatte som først "tok seg av meg".

Vi diskuterte frem og tilbake, og samtalen ble tilslutt temmelig høylytt..

Argumentet hans var at TKP ikke hadde reparert noe, bare konstatert at mmc var deffekt.

Mitt motargument var at jeg ga f** i hva de kalte det, loven var på min side når gjaldt "utgifter i forbindelse med..." osv.

 

Det endte med at han tilbød meg et tilsvarende minnekort gratis + utgiftene min e(350,-) fra TKP. Jeg gottok ikke tilsvarende mmc på 1 GIG - da jeg har hørt at det er ustabilt - og har erfart dette selv.

Jeg spurte om et 2 GIG kort fra en annen leverandør - og at vi da var even Steven...

 

Greit sa han...

 

Jeg er fornøyd, men synes det er drøyt at man må ha med loven og tilogmed rope til butikkansvarlige for at de skal gi den servicen som er en selvfølge...

 

Takk for oppmerksomheten :-)

 

haz

Lenke til kommentar
Da har jeg en oppdatering i historien:

 

Jeg hentet tlf hos TKP - og det viste seg jo altså at det var mmc som var deffekt.

 

Dro videre til Telehuset i Bogstadvn. og sa "hei, jeg vil gjerne ha igjen pengene for det mmc jeg kjøpte her - samt få dekket kostnadene mine ifobindelse med reparasjon av mmc mitt hos TKP"

 

selger: "øhhh ... tror ikke det liksom...."

jeg: "men dere ba meg dra dit for å fikse problemet"

selger: "men du skulle ha kommet hit"

jeg: "men nå var det jo dere som ba meg dra dit"

selger: "vi dekker ikke dette vi...

jeg: "men selger skal dekke alle utgifter i forbindelse med reparasjoner i forbindelse med en deffekt vare"

selger: "nei nei....."

jeg: "joda, se her --> viste frem utskrift av kjøpsloven som dekket dette temaet"

selger: "sjefen! Kom hit a....."

 

Sjefen viste seg å være like påståelig som den ansatte som først "tok seg av meg".

Vi diskuterte frem og tilbake, og samtalen ble tilslutt temmelig høylytt..

Argumentet hans var at TKP ikke hadde reparert noe, bare konstatert at mmc var deffekt.

Mitt motargument var at jeg ga f** i hva de kalte det, loven var på min side når gjaldt "utgifter i forbindelse med..." osv.

 

Det endte med at han tilbød meg et tilsvarende minnekort gratis + utgiftene min e(350,-) fra TKP. Jeg gottok ikke tilsvarende mmc på 1 GIG - da jeg har hørt at det er ustabilt - og har erfart dette selv.

Jeg spurte om et 2 GIG kort fra en annen leverandør - og at vi da var even Steven...

 

Greit sa han...

 

Jeg er fornøyd, men synes det er drøyt at man må ha med loven og tilogmed rope til butikkansvarlige for at de skal gi den servicen som er en selvfølge...

 

Takk for oppmerksomheten :-)

 

haz

7111793[/snapback]

Oioi, det var litt av en pamflett! Jeg er imponert. Godt jobba! Og faen så ubrukelig at man må komme med loven printa ut for at man skal få daska gjennom sine selvfølgelige rettigheter. Flink var du! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei

Bestilte HS-20/AD-41 fra mytrendyphone på torsdag og idag lå den i postkassen! Imponerendemå jeg si.

 

Og ad-41 gjør at man får en ny telefon. At det ikke følger med i pakken til n73 er idiotisk. Men ihverfall, jeg gir ad-41 to tomler opp :w00t:

7119563[/snapback]

 

Enig! Synd det ikke følger med, og synd HS-20-headsettet er så dårlig, hadde det vært om til meg så hadde de solgt AD-41 uten HS-20. Her har nokia mye å lære, de kan jo f.eks selv prøve å sammenligne med f.eks headsettet som følger med SE w810i med HS-20\AD-41 (sistnevnte skal jo være blant nokiaheadsettene med best lyd, lol).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...