Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke mulig ifølge unlock.no.... så du må nok bare portere slik det ser ut da...:(

7069132[/snapback]

Det hadde jeg planlagt uansett. Orker ikke å styre med å bytte tilbake til gammelt abonnement og si opp operatørlåsen osv, men skulle gjerne brukt N73'en til porteringen fant sted, ikke bare etter...

7069531[/snapback]

 

Si opp operatørlåsen?

Hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar
Finner ikke ut hvordan man får skrudd på T9 ordlisten. Noen som kan hjelpe meg?

7070782[/snapback]

Når du har en skrivemarkør (f.eks. når du skriver melding) skifter du mellom ordliste/manuell samt store/små bokstaver ved å trykk grind-tasten et antall ganger (grind=#). På skjermen skal det være et ikon (penn) med "abc" på siden. Disse viser status for skrivemarkøren).

Lenke til kommentar
Da er jeg ikke helt med på notene. Når jeg går inn i filbehandleren, finner jeg ikke noen måte å vise skjulte filer/mapper. Det er jo litt viktig å kunne flytte bildene over i den mappa med mobiltelefonen. Noen som kan gi meg et kjapt hint om hvordan jeg får lagt bilder / undermapper inn i systemmappa?

7062188[/snapback]

System-mappa er ikke en sjult fil her hos meg nei, men det jeg har funnet ut er at hvis jeg bruker filbrowseren i Nokia PC Suit kommer ikke system-mappa opp, jeg må velge "filoverføring" når jeg kobler til kabelen for at den skal gjøre det. Da legger den seg til i windows som en ekstern lagringsenhet ellers ville gjort, å du kan bruke windows utforsker. Igjen, knotete forklart, men håper du skjønte det :)

Lenke til kommentar
Da er jeg ikke helt med på notene. Når jeg går inn i filbehandleren, finner jeg ikke noen måte å vise skjulte filer/mapper. Det er jo litt viktig å kunne flytte bildene over i den mappa med mobiltelefonen. Noen som kan gi meg et kjapt hint om hvordan jeg får lagt bilder / undermapper inn i systemmappa?

7062188[/snapback]

System-mappa er ikke en sjult fil her hos meg nei, men det jeg har funnet ut er at hvis jeg bruker filbrowseren i Nokia PC Suit kommer ikke system-mappa opp, jeg må velge "filoverføring" når jeg kobler til kabelen for at den skal gjøre det. Da legger den seg til i windows som en ekstern lagringsenhet ellers ville gjort, å du kan bruke windows utforsker. Igjen, knotete forklart, men håper du skjønte det :)

7072109[/snapback]

Okei. Tror jeg skjønner nå. Men forklaringen tilsier jo at jeg må ha mobilen koblet til pc'en for å få tilgang til de filene som ligger skjult i systemmappa. Og jeg vil jo kunne ha tilgang til dem når jeg er på farten også. Det eneste jeg vil unngå er at et kjapt trykk på galleriknappen viser frem filer jeg ikke vil at uvedkommende skal få tilgang til :-)

Lenke til kommentar
Okei. Tror jeg skjønner nå. Men forklaringen tilsier jo at jeg må ha mobilen koblet til pc'en for å få tilgang til de filene som ligger skjult i systemmappa. Og jeg vil jo kunne ha tilgang til dem når jeg er på farten også. Det eneste jeg vil unngå er at et kjapt trykk på galleriknappen viser frem filer jeg ikke vil at uvedkommende skal få tilgang til :-)

7072414[/snapback]

Det er her Sys Explorer eller lignende programvare kommer inn i bilde. Installerer du det på mobilen kan du bruke den filbrowseren til å åpne dine private filer som ligger i system-mappa, som ikke galleriet ditt finner *puh* Get it? :)

Lenke til kommentar
Hva er poenget med et program som gir deg A2DP på telefonen... men som bare fungerer med A2DP-headsett fra MSI? :mad:

 

Om MSI kan gi N73 A2DP bør Nokia også klare det.. fort!

7073420[/snapback]

 

Bedre med noe enn ingenting ;)

 

Hvis vi er heldige kommer A2DP med på en firmware release etter hvert. Jeg leste i alle fall på et engelsk forum at Nokia skal komme med symbian 9.1 med A2DP.

Lenke til kommentar
ikke mulig ifølge unlock.no.... så du må nok bare portere slik det ser ut da...:(

7069132[/snapback]

Det hadde jeg planlagt uansett. Orker ikke å styre med å bytte tilbake til gammelt abonnement og si opp operatørlåsen osv, men skulle gjerne brukt N73'en til porteringen fant sted, ikke bare etter...

7069531[/snapback]

 

Si opp operatørlåsen?

Hvordan gjør man det?

7071077[/snapback]

Ring/Mail Telenor og si at du ønsker å si opp abonnementet. Da må du betale et straffegebyr, men du får låst opp tlf.

Lenke til kommentar

Fikk min N73 på tirsdag og lørdag morgen nektet den å bytte fra frakoblet modus.

 

Jeg får feilmeldingen "Kan ikke endre profil!"

bugug4.png

 

(Og nei, SIM-kortet står i. Om du prøver uten SIM-kort får kommer beskjeden "Sett inn SIM-kort".)

 

Har skrudd telefonen av og på en god del ganger. Det eneste dette har gitt er en ny feil, nemlig at skjermen blir svart og mobilen restarter om du prøver å skru av frakoblet ved oppstart.

 

Alle andre funksjoner som kamera, blåtann, programmer, minnekort og musikkavspilling fungerer derimot utmerket.

 

Vet noen råd? Om ikke leverer jeg den til flashing hos TKP i morgen.

Lenke til kommentar

Halv formatering: *#7780# Telefonenminnet blir slettet, men det ligger igjen litt ting der.

 

Full formatering: *#7370# Telefonminnet blir fullstedig slettet. Etter en restart vil telefonen være slik som den kom fra leverandøren. Det er her viktig at telefonen er fullt oppladet.

 

Prøv dette,mulig det funker da....

Lenke til kommentar

Hvordan fjerner jeg et program jeg har installert men ikke vil ha? Installerte for øvrig på minnekort, ikke telefonminne. Er det smart eller dumt? :)

 

EDIT: Hehe, huff, var litt rask der gitt! Lå jo under Verktøy - Programbehandling. Men lurer fortsatt på hvor jeg bør installere programmene mine? :p

Endret av Prytz.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...