Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor på minnekortet kan jeg legge slike mapper? Prøvde å lage en mappe direkte på minnekortroten men der søkte galleriet også.

 

hvilke steder på minnekortet er det galleriet ikke søker i?

7053925[/snapback]

På minnekortet mitt ble det automatisk laget mapper etter hvert som jeg brukte funksjonene på mobilen. (Images, videos, sounds, system osv) Jeg smalt mappa med de private bildene mine inn i system-mappa. Funker flott! :D

Lenke til kommentar
Hvor på minnekortet kan jeg legge slike mapper? Prøvde å lage en mappe direkte på minnekortroten men der søkte galleriet også.

 

hvilke steder på minnekortet er det galleriet ikke søker i?

7053925[/snapback]

På minnekortet mitt ble det automatisk laget mapper etter hvert som jeg brukte funksjonene på mobilen. (Images, videos, sounds, system osv) Jeg smalt mappa med de private bildene mine inn i system-mappa. Funker flott! :D

7056286[/snapback]

Systemmappa? Er det den som heter "Data" og som har en undermappe som heter "NEF"?

Lenke til kommentar
Hvor på minnekortet kan jeg legge slike mapper? Prøvde å lage en mappe direkte på minnekortroten men der søkte galleriet også.

 

hvilke steder på minnekortet er det galleriet ikke søker i?

7053925[/snapback]

På minnekortet mitt ble det automatisk laget mapper etter hvert som jeg brukte funksjonene på mobilen. (Images, videos, sounds, system osv) Jeg smalt mappa med de private bildene mine inn i system-mappa. Funker flott! :D

7056286[/snapback]

Systemmappa? Er det den som heter "Data" og som har en undermappe som heter "NEF"?

7057285[/snapback]

Han snakker om "system"-mappen som ligger sjult, tror jeg.

Lenke til kommentar
hei igjen..er d noen som har noe erfaring me messsenger prog te N73? tenke å bruke MSN

7061708[/snapback]

Du vet, det er fullt mulig å se på folk som har svart deg tidligere i tråden på spørsmålene dine. Dessuten er ikke dobbeltposting noe vits.

 

Men on topic: Prøv Agilemessenger. Bra msn-klient ;) Koster dog 23kr i måneden å bruke.

Lenke til kommentar
Hvor på minnekortet kan jeg legge slike mapper? Prøvde å lage en mappe direkte på minnekortroten men der søkte galleriet også.

 

hvilke steder på minnekortet er det galleriet ikke søker i?

7053925[/snapback]

På minnekortet mitt ble det automatisk laget mapper etter hvert som jeg brukte funksjonene på mobilen. (Images, videos, sounds, system osv) Jeg smalt mappa med de private bildene mine inn i system-mappa. Funker flott! :D

7056286[/snapback]

Systemmappa? Er det den som heter "Data" og som har en undermappe som heter "NEF"?

7057285[/snapback]

Han snakker om "system"-mappen som ligger sjult, tror jeg.

7057585[/snapback]

 

Da er jeg ikke helt med på notene. Når jeg går inn i filbehandleren, finner jeg ikke noen måte å vise skjulte filer/mapper. Det er jo litt viktig å kunne flytte bildene over i den mappa med mobiltelefonen. Noen som kan gi meg et kjapt hint om hvordan jeg får lagt bilder / undermapper inn i systemmappa?

Lenke til kommentar
Da er jeg ikke helt med på notene. Når jeg går inn i filbehandleren, finner jeg ikke noen måte å vise skjulte filer/mapper. Det er jo litt viktig å kunne flytte bildene over i den mappa med mobiltelefonen. Noen som kan gi meg et kjapt hint om hvordan jeg får lagt bilder / undermapper inn i systemmappa?

7062188[/snapback]

Gå inn på en eller annen mappe på PCen din,

så "verktøy" -> mappealternativer -> Vis -> Avanserte innstillinger -> Under "sjulte filer og mapper" velg: "Vis sjulte filer og mapper"

 

:)

 

 

(dette er når man har minnekortet i PCen)

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

Nytt problem som jeg ikke finner løsningen på her:

 

Går det an å søke etter filer etc. på telefonen? Altså en søk-funksjon som leter på hele telefonen....? Og: Jeg finner ingen mulighet for å søke inni kalenderen... altså en elementær søkefunksjon for å finne en avtale man ikke husker eksakt når er etc...

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med kameraet. Når jeg skal ta bilder, og det blir stor bevegelser i objektet så blir bildet helt sort. Samme skjer om jeg beveger for mye på kameraet når bildet skal taes. Og det er ikke store bevegelsene som skal til. Prøvde å ta ett bilde av min urolige katt. Tror jeg fikk 6-7 bilder som var helt svarte før hun endelig satt rolig nok til ett ordentlig bilde. BAre min eller har andre samme problem?

Lenke til kommentar
Noen som har problemet at mobilen restarter seg når du svarer på et innkommende annrop?

Min gjør det titt og ofte.  :hmm:

Regner med at det ordner seg når ny firmware kommer..

7067236[/snapback]

Det finnes en funksjon; "Si hvem som rinnger" som ligger under profilen. Har lest at det kan hjelpe å slå av denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Klarte å lure med meg et eksemplar av denne skjønnheten på Electroworld, men den er jo selvfølgelig låst. Er det noen som utfører operatørlåsfjerning på denne? Fant ingenting på GSM Teknikk. Jeg får jo fiklet med den og alt det der, men er fryktelig lei min gamle og skulle gjerne tatt i bruk denne. To ukers porteringstid er helt sinnsykt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...