Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Hvis det er en feil med telefonen min, og den er ødalgt, får jeg den nye versjonen hvis hvis jeg leverer den in da?

6963843[/snapback]

Hvis det kan påvises at feilen er selvforskylt så har man ikke rett på reklamasjon. Hvis ikke feilen er selvforskylt så vil du sansynligvis få reparert telefonen din og nyeste programvare lagt inn. Kostnadsfritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Noen som har problemer med ikke å få slettet epost? Når jeg sletter så blir jeg kastet ut av programmet....

 

2. Mitt kameradeksel er også slapt? Noen andre med den erfaringen? Jeg fikk min ganske tidlig, så kanskje jeg har en mandagsmodell?

6962767[/snapback]

 

Mitt epost program funke fint, sjekk at alle innstilligene er riktig.. Plagdes litt nå jeg brukte feil port nummer på utgående post..

 

Kamera dekslet mitt er helt tight og nydelig :thumbup:

 

slumremodus... eh, hvor finner jeg det da?

6962761[/snapback]

 

Innstillinger - telefon - display

6962783[/snapback]

 

Å, takk delavar.. :blush:

Lenke til kommentar
1. Noen som har problemer med ikke å få slettet epost? Når jeg sletter så blir jeg kastet ut av programmet....

 

2. Mitt kameradeksel er også slapt? Noen andre med den erfaringen? Jeg fikk min ganske tidlig, så kanskje jeg har en mandagsmodell?

6962767[/snapback]

 

Jeg klarer heller ikke å slette epost, hverken på server eller telefon (bruker IMAP). I det jeg trykker slett kastes jeg ut til hovedmenyen bare.

 

Kameradekslet mitt er helt stramt, kommer ikke noe støv inn og jeg jobber på byggeplass.

 

 

Kan vi håpe på at når "music edition" kommer, så legger nokia ut en firmware update for "vanilla" N73?

Lenke til kommentar

Fikk nettopp et HS-20\AD-41-sett fra ebay, men sliter litt, får ikke skikkelig kontakt mellom tlf og adapteren nærmest kabelen. Lyden reduseres\faller av og til ut på venstre side. Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Evt modde litt på pluggen til adapteret? Tror jeg har fått en forfalskning, selger hevdet den var OEM, men begynner å tvile, jaja, kan hende det blir trendyphone på meg istedet om jeg ikke får fikset dette :no:

Lenke til kommentar
Fikk nettopp et HS-20\AD-41-sett fra ebay, men sliter litt, får ikke skikkelig kontakt mellom tlf og adapteren nærmest kabelen. Lyden reduseres\faller av og til ut på venstre side. Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Evt modde litt på pluggen til adapteret? Tror jeg har fått en forfalskning, selger hevdet den var OEM, men begynner å tvile, jaja, kan hende det blir trendyphone på meg istedet om jeg ikke får fikset dette :no:

6970307[/snapback]

Da kan jeg si at du får akkurat det samme fra mytrendyphone.dk. Kjøpte akkurat derfra og headsettet lå i en liten plastikkpose sak, så veldig uoriginalt ut. Veldig dårlig kontakt mellom "fjernkontrolldelen" og headset'et. Men bruker jeg mine koss portapro er lyden knall og ikke noe dårlig kontakt...

Lenke til kommentar
Fikk nettopp et HS-20\AD-41-sett fra ebay, men sliter litt, får ikke skikkelig kontakt mellom tlf og adapteren nærmest kabelen. Lyden reduseres\faller av og til ut på venstre side. Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Evt modde litt på pluggen til adapteret? Tror jeg har fått en forfalskning, selger hevdet den var OEM, men begynner å tvile, jaja, kan hende det blir trendyphone på meg istedet om jeg ikke får fikset dette :no:

6970307[/snapback]

Da kan jeg si at du får akkurat det samme fra mytrendyphone.dk. Kjøpte akkurat derfra og headsettet lå i en liten plastikkpose sak, så veldig uoriginalt ut. Veldig dårlig kontakt mellom "fjernkontrolldelen" og headset'et. Men bruker jeg mine koss portapro er lyden knall og ikke noe dårlig kontakt...

6971269[/snapback]

 

Fjernkontrolldelen og overgangen til headsettet fungerer veldig bra, men overgangen mellom adapter og tlf er noe crap for å si det mildt + at knappene på adapteret ikke fungerer store deler av tiden :( Går det virkelig ikke an å få kjøpt dette i Norge eller på "skikkelige" butikker?

Lenke til kommentar
Tror dere ikke det går an å flashe vanilla N73 med ME fw da?

6969713[/snapback]

Hva mener du? Ta det gjerne på helnorsk.

6970715[/snapback]

 

Tror dere ikke at det fint går ann å installere Music Edition software (fw/firmware) på den vanlige (vanilla) N73 modellen?

Samme gjelder vel med å bytte front deksel til svart, hvis du kjøper et på nettet, ja?

Lenke til kommentar

Nå ble plutselig kontakten mellom adapteret og headsettet dårlig, får ikke kontakt med noen headsett og prøvd 3 forskjellige, håper virkelig ikke det jeg bestilte fra mytrendyphone er så dårlig det og. Hva er det som feiler nokia da som ikke greier å selge dette originalt i Norge? Det skal da ikke måtte være sånn at du må kjøpe en 3250 for å få dette headsettet, eller å måtte kjøpe billige kopier i utlandet?!?

Lenke til kommentar
Den jeg kjøpte fra MyTrendyPhone.dk virker helt fint hos meg.

Eneste var at plutselig hengte "svar"-knappen seg opp (den kan ikke låses med den lille bryteren) slik at radio-kanalene hoppet og søkte vilt hele tiden, men det ga seg.

6976859[/snapback]

 

ok, godt å høre at det virker bedre enn mitt da ;) Kanskje en bedre kopi. Hvordan er kontaktet mellom adapteren og 3,5 headsettet hos deg? Nesten umulig å oppnå kontakt mellom dem hos meg.

Lenke til kommentar
Nå ble plutselig kontakten mellom adapteret og headsettet dårlig, får ikke kontakt med noen headsett og prøvd 3 forskjellige, håper virkelig ikke det jeg bestilte fra mytrendyphone er så dårlig det og. Hva er det som feiler nokia da som ikke greier å selge dette originalt i Norge? Det skal da ikke måtte være sånn at du må kjøpe en 3250 for å få dette headsettet, eller å måtte kjøpe billige kopier i utlandet?!?

6975589[/snapback]

Mitt var som sagt dårlig i selve hodetelefondelen. Bare skurrer når man beveger seg, veldig dårlig kontakt. Men bruker jeg mitt eget headsett funker det helt fint. Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det du får fra mytrendyphone er?

Lenke til kommentar
Nå ble plutselig kontakten mellom adapteret og headsettet dårlig, får ikke kontakt med noen headsett og prøvd 3 forskjellige, håper virkelig ikke det jeg bestilte fra mytrendyphone er så dårlig det og. Hva er det som feiler nokia da som ikke greier å selge dette originalt i Norge? Det skal da ikke måtte være sånn at du må kjøpe en 3250 for å få dette headsettet, eller å måtte kjøpe billige kopier i utlandet?!?

6975589[/snapback]

Mitt var som sagt dårlig i selve hodetelefondelen. Bare skurrer når man beveger seg, veldig dårlig kontakt. Men bruker jeg mitt eget headsett funker det helt fint. Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det du får fra mytrendyphone er?

6976972[/snapback]

 

Ja, mitt er dårlig i begge overgangene nå :hrm: Hadde vell bare flaks igår. Den fra AD41 til tlf sitter ikke skikkelig og får skurring og dårlig lyd på ene øret. Den mellom headsettet og AD41 er så dårlig at headsettet nesten aldri registreres, jeg har t.o.m prøvd med sony ex71 med gullplugg (tror jeg) uten at det virker, og når det virker spraker det veldig, høres ut som pluggene er sprengt, men vet de ikke er det, sikkert som hos deg pga dårlig kontakt.

Lenke til kommentar

Adapter-til-headsett er det ingenting å utsette på her. Helt perfekt. Telefon-til-adapter sitter også bra, men man kan bevege på den et par millimeter fram og tilbake. Men jeg mister ikke kontakten så det gjør egentlig ikke noe. Når det er sagt så har jeg mistet kontakten 2 ganger selv om adapteren ikke har vært ute av telefonen (hadde telefonen i lomma). Tok adapteren inn og ut av telefonen og det løste problemet, men uansett....

 

Egentlig er AD-41 det eneste pop-port produktet jeg har som faktisk sitter skikkelig. Er det noen her som er enige at pop-port løsningen til Nokia er helt elendig? Datakabelen sitter ikke for en tier! Mister forbindelsen bare jeg nærmest rører ved telefonen. Veldig slarkete er den også. Burde vært mye bedre feste i disse pop-port utgangene.

Lenke til kommentar
Svært god kontakt her, den som skal i telefonen sitter som støpt. Det er heller ingen slarke i overgangen til jack-pluggen.

6979412[/snapback]

 

Flott, sikkert bare en billig kopi jeg har fått :)

 

Symbian_pro: helt enig: nokia pop-port-løsning er ikke noe å skryte av, sliter spesielt med datakabelen jeg og, men har også hatt litt trøbbel med HS-23-settet som fulgte med.

Lenke til kommentar
Går det virkelig ikke an å få kjøpt dette i Norge eller på "skikkelige" butikker?

6971447[/snapback]

Er det stor forskjell mellom AD-41 og AD-46? Den siste kan alle butikker som kjøper fra leverandøren Dangaard skaffe.

 

Selv liker jeg AD-15 best pga den korte ledningen, men hadde helst sett at flere Nokiatelefoner hadde støtte for A2DP da det fungerer utmerket med min K800i. :)

 

Er det noen her som er enige at pop-port løsningen til Nokia er helt elendig?

6979531[/snapback]

Ja. Derfor gledelig å se at N95 (og mange etter den?) kommer med mini-USB og minijack.

 

Forresten, hvordan blir det med handsfree da? Kun blåtann? :p

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...