Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen! Nå kom music-edition av N73, hvorfor kunne de ikke sagt det så jeg hadde kjøpt den istedet? Irriterer meg grenseløst at det ikke er snarveitaster til f.eks mp3, sangbytte og radiokanalsøk på siden av mobilen.

6944551[/snapback]

 

Så kjøp deg HS-20-håndsettet da.

Tror ikke disse "music edition" er noe annet en PR-jippo.

Lenke til kommentar
Faen! Nå kom music-edition av N73, hvorfor kunne de ikke sagt det så jeg hadde kjøpt den istedet? Irriterer meg grenseløst at det ikke er snarveitaster til f.eks mp3, sangbytte og radiokanalsøk på siden av mobilen.

6944551[/snapback]

 

Så kjøp deg HS-20-håndsettet da.

Tror ikke disse "music edition" er noe annet en PR-jippo.

6954855[/snapback]

 

 

Den har jo A2DP :innocent:

Lenke til kommentar
Faen! Nå kom music-edition av N73, hvorfor kunne de ikke sagt det så jeg hadde kjøpt den istedet? Irriterer meg grenseløst at det ikke er snarveitaster til f.eks mp3, sangbytte og radiokanalsøk på siden av mobilen.

6944551[/snapback]

 

Så kjøp deg HS-20-håndsettet da.

Tror ikke disse "music edition" er noe annet en PR-jippo.

6954855[/snapback]

Har bestilt det og sony ex71-headsett allerede ;) Men de burde tatt lærdom av SE/samsung og hatt flere modeller med snarveiknapper til musikk. Såvidt jeg kan se på Mobile-review-bildene så har ikke N73 snarveiknapper, greier ihvertfall ikke å se dem på bildene av mobilen, rart!

Lenke til kommentar
Ca 30% prosent av bildene jeg tar med N73'en min blir ødelagt. Det som skjer er at når telefonen er ferdig med å lagre bildet, er motivet vekk og det som er igjen er bare en blåsvart firkant.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få bukt med dette problemet?

6958940[/snapback]

SW-oppdatering høres ut som tingen for deg. Slik skal det ikke være!

Lenke til kommentar
Har du 3G sim-kort?

6958643[/snapback]

Ser ut som han har Telenor, og da trenger man ikke 3G sim.

6959020[/snapback]

 

Stemmer det, 3G-pakkedata fungerer og det bruker jeg ofte. Vanlig surfing o.l. funker helt utmerket via 3G. Det er bare disse live-TV, musikktjenesten til telenor o.l. som ikke funker.

Så det må være en innstilling på telefonen som gjør at den ikke kan identifiseres av innholdsleverandøren, er vel en unik ID eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Fikk min N73 igår å har skamkjørt den siden da :roll:

 

Gadd ikke vente på music edition, kanskje jeg selger denne å bytter når den omsider kommer.. Ringte Nokia igår å spurte om de viste når, men nei, ittno svar å få der gitt :hmm:

 

Men lure på en ting... ka e det blå blinkende lyset? Jeg og dama har samme telefon og samme innstillinger, min blinker men ikke hennes..? Hvorfor mon tro?..

 

Og, går det ann å slette standard temaer? Event hvordan?

Lenke til kommentar
Fikk min N73 igår å har skamkjørt den siden da  :roll:

 

Gadd ikke vente på music edition, kanskje jeg selger denne å bytter når den omsider kommer.. Ringte Nokia igår å spurte om de viste når, men nei, ittno svar å få der gitt  :hmm:

 

Men lure på en ting... ka e det blå blinkende lyset? Jeg og dama har samme telefon og samme innstillinger, min blinker men ikke hennes..? Hvorfor mon tro?..

 

Og, går det ann å slette standard temaer? Event hvordan?

6961938[/snapback]

Skru av slumremodus om du vil ha bort det blå lyset, klokka vises da på skjermen når skjermbeskytteren kommer på. Slumremodus skrur av skjermen og setter igang det blå lyset som skjermsparer.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg N73 denne uka. Kameradekselet er stramt å fint. Grisedeilig telefon :) Symbian er konge. Ikke er den særlig stor heller (sammenlignet med K800 f.eks) tar veldig fine bilder også

 

EDIT:

 

Telenor begynte å sende ut USIM ganske tidlig. derfor. Alle simkort telenor har levert litt før de startet 3G nettet sitt er USIM kort.

Endret av Gromit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...