Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, slik.

 

Altså, den første på max og den siste ganske høyt.

 

Det virker for meg som om Nokia har stilt bass og diskant for lavt, lyden høres derfor ganske tam ut og ikke spesielt livlig. Hvis du bytter mellom "standard" og disse instillingene under avspilling vil du høre drastiske resultater :)

6887014[/snapback]

ok, takker, savner virkelig megabass på K750i, men får se om den kan matches med HS-20 og et bra headsett samt dette trikset :)

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mitt HS-20 headsett fra MyTrendyPhone, og jeg må si jeg er SVÆRT skuffet over de hodetelefonene som følger med. Det er meget platt lyd, knapt noe bass og svært dårlig gjengivelse av lydbildet.

Heldigvis er det jo mulighet for å bruke egne hodetelefoner, når jeg plugget inn mine Koss "The Plug" ble lyden helt fin.

 

Etter min mening tror jeg ikke Nokia kan dette med multimedia og lyd helt ennå.

6874468[/snapback]

 

Enig, ei vennine kjøpte nettopp K800i og den er totalt overlegen N73 og alle andre nokiaer jeg har vært borti på mp3\radio. Medfølgende headsett er mye bedre, du kan starte mp3\radio via knapp på siden av telefonen og du kan skifte sang\kanal\spole med knappene på siden av tlfen. Jeg savner også RDS-radio, lei av å måtte inn på tlf hele tiden og skifte. Vurderer selv adapter og "the plug", men flere klager på bl.a dårlig diskant i "the plug", er du enig?

6875051[/snapback]

 

 

Har merket meg at man ved å trykke på handsfree-knappen kan skifte mellom forhåndslagrede kanaler på radioen. Burde det ikke være mulig å kunne skifte sang på mp3-spilleren med samme knappen?

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mitt HS-20 headsett fra MyTrendyPhone, og jeg må si jeg er SVÆRT skuffet over de hodetelefonene som følger med. Det er meget platt lyd, knapt noe bass og svært dårlig gjengivelse av lydbildet.

Heldigvis er det jo mulighet for å bruke egne hodetelefoner, når jeg plugget inn mine Koss "The Plug" ble lyden helt fin.

 

Etter min mening tror jeg ikke Nokia kan dette med multimedia og lyd helt ennå.

6874468[/snapback]

 

Enig, ei vennine kjøpte nettopp K800i og den er totalt overlegen N73 og alle andre nokiaer jeg har vært borti på mp3\radio. Medfølgende headsett er mye bedre, du kan starte mp3\radio via knapp på siden av telefonen og du kan skifte sang\kanal\spole med knappene på siden av tlfen. Jeg savner også RDS-radio, lei av å måtte inn på tlf hele tiden og skifte. Vurderer selv adapter og "the plug", men flere klager på bl.a dårlig diskant i "the plug", er du enig?

6875051[/snapback]

 

 

Har merket meg at man ved å trykke på handsfree-knappen kan skifte mellom forhåndslagrede kanaler på radioen. Burde det ikke være mulig å kunne skifte sang på mp3-spilleren med samme knappen?

6890173[/snapback]

Svar-knappen fungerer til å skifte kanaler i radio, men ikke ved skifting av sang på mp3 spilleren.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp mitt HS-20 headsett fra MyTrendyPhone, og jeg må si jeg er SVÆRT skuffet over de hodetelefonene som følger med. Det er meget platt lyd, knapt noe bass og svært dårlig gjengivelse av lydbildet.

Heldigvis er det jo mulighet for å bruke egne hodetelefoner, når jeg plugget inn mine Koss "The Plug" ble lyden helt fin.

 

Etter min mening tror jeg ikke Nokia kan dette med multimedia og lyd helt ennå.

6874468[/snapback]

 

Enig, ei vennine kjøpte nettopp K800i og den er totalt overlegen N73 og alle andre nokiaer jeg har vært borti på mp3\radio. Medfølgende headsett er mye bedre, du kan starte mp3\radio via knapp på siden av telefonen og du kan skifte sang\kanal\spole med knappene på siden av tlfen. Jeg savner også RDS-radio, lei av å måtte inn på tlf hele tiden og skifte. Vurderer selv adapter og "the plug", men flere klager på bl.a dårlig diskant i "the plug", er du enig?

6875051[/snapback]

 

 

Har merket meg at man ved å trykke på handsfree-knappen kan skifte mellom forhåndslagrede kanaler på radioen. Burde det ikke være mulig å kunne skifte sang på mp3-spilleren med samme knappen?

6890173[/snapback]

Svar-knappen fungerer til å skifte kanaler i radio, men ikke ved skifting av sang på mp3 spilleren.

6890548[/snapback]

 

ja, det var det jeg mente.

det burde være mulig å bruke svar-knappen til noe under mp3-spilling også. i likhet med skifte kanal i radio

Lenke til kommentar

fikk min N73 idag :thumbup::w00t::tease: vill si meg enig om den knappen for skifting av sanger ja, burde fungert i mp3 også..

 

mine erfaringer så langt er at jeg først og frems er veldig fornøyd m den!

men.. først og fremst liker jeg ikke joysticken på den , er altfor glatt rett og slett, blir nokk og skjære ut en liten bit antiskli-gummi og sette på den(er sånn fin ramme på knappen for og sette sånn på) :thumbup:

hm.. en annen ting var et under videosamtale(3G) var bildet FRA min tlf veldig mørk/rødt, fordi om jeg hadde det ganske så lyst inne ..

men får vel bare forske vidre på den og se om man finner ut fler ting :thumbup:

Lenke til kommentar
fikk min N73 idag :thumbup:  :w00t:  :tease:  vill si meg enig om den knappen for skifting av sanger ja, burde fungert i mp3 også..

 

mine erfaringer så langt er at jeg først og frems er veldig fornøyd m den!

men.. først og fremst liker jeg ikke joysticken på den , er altfor glatt rett og slett, blir nokk og skjære ut en liten bit antiskli-gummi og sette på den(er sånn fin ramme på knappen for og sette sånn på) :thumbup:

hm.. en annen ting var et under videosamtale(3G) var bildet FRA min tlf veldig mørk/rødt, fordi om jeg hadde det ganske så lyst inne ..

men får vel bare forske vidre på den og se om man finner ut fler ting :thumbup:

6890815[/snapback]

Du kan jo alltids prøve å ta en bilde med kameraet foran og sjekke om den fungerer som den skal?

 

Etter å ha sjekket det selv, ser jeg at kameraet foran sliter med fargegjengivelsen innendørs. Utendørs har den "grei" kvalitet.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Noen her som har problemer med at telefonen faller ut av samtalene? Får melding om "tilkoblingsfeil" på skjermen. Merker ikke noe de 4-5 første minuttene av samtalene, men så begynner den andre å falle ut mer og mer, før samtalen blir avsluttet.

6913757[/snapback]

Jeg har også problemer med samtale, men det er alltid helt i begynnelsen, den kobler seg ut av samtaler :( irriterende

 

Håper at dette blir fikset i neste FW..

Lenke til kommentar
Noen her som har problemer med at telefonen faller ut av samtalene? Får melding om "tilkoblingsfeil" på skjermen. Merker ikke noe de 4-5 første minuttene av samtalene, men så begynner den andre å falle ut mer og mer, før samtalen blir avsluttet.

6913757[/snapback]

Jeg har også problemer med samtale, men det er alltid helt i begynnelsen, den kobler seg ut av samtaler :( irriterende

 

Håper at dette blir fikset i neste FW..

6913842[/snapback]

 

Så du tror ikke den må inn til service?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...