Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke .Sisx filer man må bruke?

6842822[/snapback]

.sisx?? Er dette noe nytt for N73? Alltid vært .sis extention på filene til mine Symbian/S60 mobiler tidligere...

6867429[/snapback]

Tror det er forsøk på ny navnestandard for å enkelt skille installasjonsfiler som funker på S60 versjon 3. Mange utviklere benytter fremdeles kun .sis som extension.

Lenke til kommentar

Er det noen innstillinger, programmer eller noe en kan bruke for og få høyere lyd på mp3 spilleren i n73.

Hadde hs-20 på og fikk ganske høy lyd,men lyden hørtes jo helt sprengt ut ikke bass eller noen ting,så jeg satte i mitt eget koss porta pro og fikk mye bedre lyd.

Ble nesten imponert av forskjellen,men da ble lyden mye lavere også,finnes det noen måte og ordne dette på? :ermm:

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar

Det er flere av dere som snakker om å formatere minnekortet, er det noe man må gjøre før bruk, eller kan man bare sette det rett inn?

Har akkurat fått mitt 2 gig SanDisk i posten :D og har selvfølgelig stappet det inn, men det er noen ting jeg ikke får overført fra det gamle minnekortet og lurer på om det kan være fordi det nye minnekortet ikke er formatert.

Lenke til kommentar
Det er flere av dere som snakker om å formatere minnekortet, er det noe man må gjøre før bruk, eller kan man bare sette det rett inn?

Har akkurat fått mitt 2 gig SanDisk i posten :D og har selvfølgelig stappet det inn, men det er noen ting jeg ikke får overført fra det gamle minnekortet og lurer på om det kan være fordi det nye minnekortet ikke er formatert.

6872639[/snapback]

Kobbel mobilen til pcen og formater det i windows, vleg å formatere det med FAT32. Jeg og flere andre har hatt store problemer med minnekortet etter å ha formatert det i mobilen, men når vi formaterte det i windows ble alt mye bedre.

Lenke til kommentar

6872639[/snapback]

Kobbel mobilen til pcen og formater det i windows, vleg å formatere det med FAT32. Jeg og flere andre har hatt store problemer med minnekortet etter å ha formatert det i mobilen, men når vi formaterte det i windows ble alt mye bedre.

6873007[/snapback]

Je, men må man formatere det eller er det bare noe men gjør om man har problemer med kortet?

Og hvordan gjør man det på PC'en? Jeg er grønn på sånt og det å formatere med FAT32 det sier meg absolutt ingenting. Ikke det at jeg vet noe om å formatere med noe annet heller, for den saks skyld...

EDIT: Nå ser det ut til at jeg skjønner hvordan jeg gjør det, søkte bare på formatere og FAT32 i hjelpfunksjonen, så kom det bra informasjon opp. Da lurer jeg egentlig bare på om det er noe jeg trenger å gjøre. Har en del data på minnekortet og det forsvinner vel i prosessen, så da gjør jeg det bare om det er nødvendig.

Endret av lipo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...