Cowboystrekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet hvordan jeg finner sms som er lagret til sim? Er det mulig å standardlagre nummer så jeg slipper å få en stor M bak (for mobil)? Alle nummer fra simkortet mitt fikk automatisk M bak da jeg kopierte til tlf, problemet er når jeg legger inn nye nummer og skal erstatte de på sim, mange av navnene blir for lange pga M-en. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Bare en kort kommentar når det gjelder minne RAM på N73. Dersom man legger inn 3. part programmer på telefonen som ikke er godkjent av Nokia kan man risikere å får problemer med telefonen i forbindelse med RAM og måten enkelte programmer avsluttes. BestCalc f.eks må avsluttes i selve programmet, dette klarer ikke N73 å avslutte selv. Andre program kan okkupere minnet selv etter at telefonen er slått av og på igjen. Velger man lagring til minnekort, noe som er påkrevd med så lite internminne vil også dette gi en ekstra treghet ved galleribehandling. Dersom man lurer på om det er noe galt med mobilen så ta ut minnekortet og kjør telefonen uten dersom programmene er installert på minnekort hvilket jeg alltid gjør. I alle tilfeller jeg har prøvd dette oppfører N73 seg akkurat som da den var ny. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ble kvitt alle problemene da jeg formaterte kortet i windows, når jeg formaterte med nokias formateringsfunksjon ble alt tregt og temmelig ustabilt. Virker som jeg kan frigjøre minne ved å holde inne "legg-på"-knappen, etter å ha gjort det noen sekunder så har jeg aldri problem med at minnet er fullt Lenke til kommentar
shegg Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ble kvitt alle problemene da jeg formaterte kortet i windows, når jeg formaterte med nokias formateringsfunksjon ble alt tregt og temmelig ustabilt. Virker som jeg kan frigjøre minne ved å holde inne "legg-på"-knappen, etter å ha gjort det noen sekunder så har jeg aldri problem med at minnet er fullt 6806578[/snapback] Har funnet ut at ved og holde inn" leggepå knappen" inne 2-3 sekunder, så stenger du pakkedata dersom den er på. Mulig den blir raskere dersom du stenger tilgangen til internett. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ble kvitt alle problemene da jeg formaterte kortet i windows, når jeg formaterte med nokias formateringsfunksjon ble alt tregt og temmelig ustabilt. Virker som jeg kan frigjøre minne ved å holde inne "legg-på"-knappen, etter å ha gjort det noen sekunder så har jeg aldri problem med at minnet er fullt 6806578[/snapback] Har funnet ut at ved og holde inn" leggepå knappen" inne 2-3 sekunder, så stenger du pakkedata dersom den er på. Mulig den blir raskere dersom du stenger tilgangen til internett. 6807212[/snapback] Kan virke som om den stopper prosesser kjørende i bakgrunnen som f.eks gprs-tilkobling ja. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ble kvitt alle problemene da jeg formaterte kortet i windows, når jeg formaterte med nokias formateringsfunksjon ble alt tregt og temmelig ustabilt. Virker som jeg kan frigjøre minne ved å holde inne "legg-på"-knappen, etter å ha gjort det noen sekunder så har jeg aldri problem med at minnet er fullt 6806578[/snapback] Hva med mappene på minnekortet. Ble de opprettet automatisk av telefonen? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ble kvitt alle problemene da jeg formaterte kortet i windows, når jeg formaterte med nokias formateringsfunksjon ble alt tregt og temmelig ustabilt. Virker som jeg kan frigjøre minne ved å holde inne "legg-på"-knappen, etter å ha gjort det noen sekunder så har jeg aldri problem med at minnet er fullt 6806578[/snapback] Hva med mappene på minnekortet. Ble de opprettet automatisk av telefonen? 6808994[/snapback] Ja, hadde trodd det skulle bli et problem, tlfen hang noen sekunder da jeg satte i kortet, sikkert da den laget mappene. Tlfen har blitt både raskere ift foto og mer stabil etter at jeg formaterte det med fat32 i windows. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Da har jeg ordnet slik at Arehei har fått 1. post. Da tar dere alle ønsker om oppdatering o.l med han. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Da har jeg ordnet slik at Arehei har fått 1. post. Da tar dere alle ønsker og oppdatering o.l med han. 6809132[/snapback] Kjempefint, var redd denne posten kom til å bli som en rekke andre samleposter med masse oppspørring fordi førstemann var slapp til å oppdatere. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nå har denne posten stilnet p.g.a at det ikke er noen som spør etter FW lenger... Er det noen som vet om det er slumremodus på alarmen på N73? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nå har denne posten stilnet p.g.a at det ikke er noen som spør etter FW lenger... Er det noen som vet om det er slumremodus på alarmen på N73? 6826563[/snapback] Ja, det er slumremodus. Se i åpningsinnlegget så ser du at ting har begynt å skje. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kommer alle Commit.no telefoner med telenor låst snarvei på wallpaperen (inkludert N73)? Lurer også fortsatt på hvor man får billigst fungerende 2gb kort, og offisiell omformer til jack. Cheers Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lurer også fortsatt på hvor man får billigst fungerende 2gb kort6828065[/snapback] Prisguiden?og offisiell omformer til jack.6828065[/snapback] AD-15 <- minijack + radio AD-46 <- minijack + radio + knapp for å ta imot samtaler (mic inkludert) + knapp for volum opp/ned + hold-knapp AD-41 <- minijack + radio + knapp for å ta imot samtaler (mic inkludert) + knapp for volum opp/ned + hold-knapp + knapper for musikk (play, pause, stop, neste/forige sang) Velg den som passer deg best. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Mente pris på omformer da... Men fant AD-46 på komplett til 195. Fin pris det. Og ikke alle minnekortene i den guiden fungerer med telefonen vet du. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Mente pris på omformer da... Men fant AD-46 på komplett til 195. Fin pris det. 6828368[/snapback] Som jeg sa... PRISGUIDEN! At noen i det hele tatt kan spørre om hvor ting er billigst på dette forumet er for meg helt uforstålig Og ikke alle minnekortene i den guiden fungerer med telefonen vet du.6828368[/snapback] Ehh, jo. Alle SANDISK 2gb kort (som jeg linket til) fungerer på N73. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mente pris på omformer da... Men fant AD-46 på komplett til 195. Fin pris det. Og ikke alle minnekortene i den guiden fungerer med telefonen vet du. 6828368[/snapback] Gidder du å linke til AD-46? Finner den ikke på komplett.no Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mente pris på omformer da... Men fant AD-46 på komplett til 195. Fin pris det. 6828368[/snapback] Som jeg sa... PRISGUIDEN! At noen i det hele tatt kan spørre om hvor ting er billigst på dette forumet er for meg helt uforstålig Og ikke alle minnekortene i den guiden fungerer med telefonen vet du.6828368[/snapback] Ehh, jo. Alle SANDISK 2gb kort (som jeg linket til) fungerer på N73. 6828714[/snapback] Husk å formatere via pcen og IKKE via tlfen med f.eks sandisk, da jeg formaterte med nokias egen programvare så fungerte minnekortet veldig dårlig, tlf ble treg og låste seg ofte på kamera. Samme gjelder flere jeg kjenner, men etter å ha formatert i windows så ble alt mye bedre Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Mente pris på omformer da... Men fant AD-46 på komplett til 195. Fin pris det. Og ikke alle minnekortene i den guiden fungerer med telefonen vet du. 6828368[/snapback] Gidder du å linke til AD-46? Finner den ikke på komplett.no 6829303[/snapback] Here you go: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319577 Til Symbian Pro har jeg bare en ting og si. Bli moderator eller oppfør deg... Jeg skjønner ikke hva det er med Hardware forumene som gjør at alle føler at de har rett til å være noen oppblåste dr*ttsekker. Endret 9. september 2006 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
OlavHN Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hei! Er det noen som vet om det vil komme noen form for fiks for A2DP problemet til N73? Den har jo all hardwaren så skulle tro det bare sto på programvare. Eller finnes det programmer som fikser dette allerede? Olav Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Noen som vet av webshop som selger AD-41? Eneste MyTrendyPhone som dukker opp på prisguiden, og de har den ikke inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå