Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke peiling og på hvilke mobiler som har symbian eller ikke, i motsetning til deg har jeg ikke hatt nokia på flere år og det er mest de som fører symbianmobiler, er det da så "himla teit" at jeg spør? Jeg kjenner heller ingen som har symbianmobiler å gidder ikke tråle prisguiden/nokias hjemmeside for å finne ut hvem som har symbian og ikke når alle de nevnte modeller er og aldri har vært interessant for meg å kjøpe. Først nå jeg har sett en nokia modell på flere år som har vært aktuell for meg å kjøpe, siden de tidligere nokiaene jeg har hatt/lånt var noe stort søppel. Det finnes mange mobiler som så å si aldri leveres/har blitt levert med operatørlås (se f.eks samsung e730 eller SE P900i som om jeg ikke tar feil har symbian selv) , er det da så rart jeg spør?

6482223[/snapback]

Nå skal ikke jeg påstå at du har helt feil, siden jeg ikke er helt 100% sikker, men mener på at alle nye telefoner kan kjøpes med operatørlås. Samsung e730 har ivertfall blitt solgt med operatørlås(kilde). Uansett om noen mobiler ikke blir solgt med operatørlås vil jeg tro at det er pga at teleoperatører ikke vil satse på den telefonen. Er ivertfall helt sikker på at N73 blir solgt med operatørlås nesten hvor som helst i landet.

Lenke til kommentar

Ok. Ja, jeg vet E730 selges med operatørlås, men det forekommer uhyre sjelden på tross av at det er en veldig populær mobil, enkelte mobiler som f.eks P900 kan jeg aldri komme på å ha sett med operatørlås, å nokia sine har jeg som sagt ikke peiling på, var derfor jeg begynte å lure på om operatørlås-funksjonen "manglet" i symbian ;)

Lenke til kommentar

Utdrag fra Nokias sider: Last ned og spill av de nyeste videoene og spillene direkte på telefonen. Og lagre alt på minnekort på opptil 1 GB.

 

Støtter telefonen bare opptil 1 GB? Jeg som skulle være klar til den kom ut har selvsagt skaffet meg 2GB, har jeg da kastet penger ut av vinduet? Eller vil det funke fjell, bare at jeg ikke kan bruke mer enn 1GB av minnekortet? :hmm:

Lenke til kommentar
Vil f.eks dette minnekortet virke med N73  ....

6520695[/snapback]

 

Nokia N73 har støtte for minnekort av typen Mini Secure Digital, også kalt MiniSD. Det er altså samme type minnekort som du lenker til, og vil derfor virke sammen. :roll:

6521263[/snapback]

 

Ja, men har ikke nokia et sært system i forhold til dual-voltage? Mener å huske endel plagdes med minnekort til enkelte nokiamodeller tidligere fordi noen SD-mini er dual voltage, andre ikke. Er dette minnekortet det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...