Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, bra det er flere da, bruker du å sandisk-minnekort? Kan hende headsettet ditt er sprengt?

6789731[/snapback]

Bruker kingston 1 gig minnekort. Er selve mikrofonen/høytaleren på telefonen, den "sølv streken" fremsiden øverst, tror det er der det skurrer.....

Lenke til kommentar

Hvordan finner jeg ut hvilken FW jeg har, og hvilken FW er den nyeste...

Har problemer når folk ringer og jeg skal ta telefonen, når jeg trykker på svartasten så forsvinner den bare og så kommer oppstartsbildet og etter et halvt minutt så er telefonen i standby igjen..

Noen som har samme problem?

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint om PoWerFeeD (trådstarter) kunne oppdatert det første innlegget med nyttige linker og info som folk vil trenge. F.eks dette med ny firmware. Så hadde vi sluppet at folk spør om og om igjen fordi det er for vanskelig å finne frem i denne lange tråden.

Lenke til kommentar
Det hadde vært fint om PoWerFeeD (trådstarter) kunne oppdatert det første innlegget med nyttige linker og info som folk vil trenge. F.eks dette med ny firmware. Så hadde vi sluppet at folk spør om og om igjen fordi det er for vanskelig å finne frem i denne lange tråden.

6799556[/snapback]

Jeg etterspurte det en gang før, men det ble desverre ikke tatt til følge selv om han lovte det. Du som er en av sjefene kan vell kanskje overføre startinnlegget til en annen som har mobilen og er godt interessert i å oppdatere tråden? ;)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer denne telefonen, men er redd for at joysticken skal være til besvær og at jeg kommer til å irritere meg over tastesettet og den generelle tregheten i menyene.

Til dere som har hatt telefonen en stund nå, kan dere prøve å gi en nøytral kommentar til mine bekymringer? ;)

Lenke til kommentar

6799556[/snapback]

Jeg etterspurte det en gang før, men det ble desverre ikke tatt til følge selv om han lovte det. Du som er en av sjefene kan vell kanskje overføre startinnlegget til en annen som har mobilen og er godt interessert i å oppdatere tråden? ;)

6799627[/snapback]

Nei, dessverre ikke. Det er begrensninger i forumet som gjør at man ikke kan endre bruker på et gitt innlegg. Førsteinnlegget i en tråd kan heller ikke slettes uten at hele tråden forsvinner så å skyve ansvaret til bruker som postet like etter trådstarter går heller ikke.

Det som går er enten å opprette en ny tråd eller at en som vil oppdatere sender PM til meg eller en annen moderator så vi kan redigere det inn i trådstarters innlegg for hver gang noe skal oppdateres. Litt tungvint, men dessverre den eneste mulig løsningen jeg kommer på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...