Cowboystrekk Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ok, bra det er flere da, bruker du å sandisk-minnekort? Kan hende headsettet ditt er sprengt? Lenke til kommentar
stue Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ok, bra det er flere da, bruker du å sandisk-minnekort? Kan hende headsettet ditt er sprengt? 6789731[/snapback] Bruker kingston 1 gig minnekort. Er selve mikrofonen/høytaleren på telefonen, den "sølv streken" fremsiden øverst, tror det er der det skurrer..... Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Virker som elprice.no har de beste prisene da. 6789395[/snapback] Nope, Commit.no har kampanje på den. http://www.commit.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=20186 Forresten? Hvor får man beste pris på fungerende 2GB kort? Samme med headset med jack converter? Endret 2. september 2006 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvordan finner jeg ut hvilken FW jeg har, og hvilken FW er den nyeste... Har problemer når folk ringer og jeg skal ta telefonen, når jeg trykker på svartasten så forsvinner den bare og så kommer oppstartsbildet og etter et halvt minutt så er telefonen i standby igjen.. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 *#0000# for å sjekke fw. Etter hva jeg har lest så har det ikke kommet ny fw ennå. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det noe mulighet å forandre på farger på tekst, layouts, osv. Eller går det kun ann å fornadre på det når man bytter temar`? Har funnet et kult tema, men det er enkelte fargere der som jeg gjerne ville forandret på. Noen som veit om det går annåbytte ? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 når kommer ny sw til N73? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 På flere forum står det at du kan begynne å oppgradere N73 fra nettet i.l.a få dager så da regner jeg med ny FW også er på plass. Hadde vært fint om den hadde blitt litt raskere og mer stabil Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet om noen bra plasser for themes til n73? finner nesten ingen ting jeg Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er Opera 8.65 en bedre nettleser enn den innebygde nettleseren til Nokia n73? Isåfall hva er forskjellen? please svar noen.... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvor er det man får lastet ned firmwareoppdateringene når de kommer? Lenke til kommentar
shegg Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvor er det man får lastet ned firmwareoppdateringene når de kommer? 6799181[/snapback] Se her: Mangler bare Nokia N73 http://www.nokia.co.uk/nokia/0,1522,,00.ht.../softwareupdate Lenke til kommentar
shegg Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som vet om noen bra plasser for themes til n73? finner nesten ingen ting jeg 6797628[/snapback] Det er noe her http://gallery.mobile9.com/c/series-60-3rd...hemes/1/?sort=3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det hadde vært fint om PoWerFeeD (trådstarter) kunne oppdatert det første innlegget med nyttige linker og info som folk vil trenge. F.eks dette med ny firmware. Så hadde vi sluppet at folk spør om og om igjen fordi det er for vanskelig å finne frem i denne lange tråden. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det hadde vært fint om PoWerFeeD (trådstarter) kunne oppdatert det første innlegget med nyttige linker og info som folk vil trenge. F.eks dette med ny firmware. Så hadde vi sluppet at folk spør om og om igjen fordi det er for vanskelig å finne frem i denne lange tråden. 6799556[/snapback] Jeg etterspurte det en gang før, men det ble desverre ikke tatt til følge selv om han lovte det. Du som er en av sjefene kan vell kanskje overføre startinnlegget til en annen som har mobilen og er godt interessert i å oppdatere tråden? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg vurderer denne telefonen, men er redd for at joysticken skal være til besvær og at jeg kommer til å irritere meg over tastesettet og den generelle tregheten i menyene. Til dere som har hatt telefonen en stund nå, kan dere prøve å gi en nøytral kommentar til mine bekymringer? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det hadde vært fint om PoWerFeeD (trådstarter) kunne oppdatert det første innlegget med nyttige linker og info som folk vil trenge. F.eks dette med ny firmware. Så hadde vi sluppet at folk spør om og om igjen fordi det er for vanskelig å finne frem i denne lange tråden.6799556[/snapback] Jeg etterspurte det en gang før, men det ble desverre ikke tatt til følge selv om han lovte det. Du som er en av sjefene kan vell kanskje overføre startinnlegget til en annen som har mobilen og er godt interessert i å oppdatere tråden? 6799627[/snapback] Nei, dessverre ikke. Det er begrensninger i forumet som gjør at man ikke kan endre bruker på et gitt innlegg. Førsteinnlegget i en tråd kan heller ikke slettes uten at hele tråden forsvinner så å skyve ansvaret til bruker som postet like etter trådstarter går heller ikke. Det som går er enten å opprette en ny tråd eller at en som vil oppdatere sender PM til meg eller en annen moderator så vi kan redigere det inn i trådstarters innlegg for hver gang noe skal oppdateres. Litt tungvint, men dessverre den eneste mulig løsningen jeg kommer på. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ok, synd du ikke kan gi bort innlegg. Denne tråden blir desverre mer og mer ubrukelig siden den ikke blir oppdatert og det er et slit å finne frem til alt så ting spørres opp om i mente. For min del kunne godt noen ha laget en ny tråd og hentet ut essensen fra denne. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Enig! Jeg håper noen med peiling på N73 og pågangsmot har lyst til å ta utfordringen og at andre hjelper til med å gi tips, linker osv. Noen som melder seg? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg ville kanskje foreslått arehei (husker ikke om han har akkurat denne), han virker aktiv og rimelig godt oppdatert på nokiafronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå