raakken Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 er den bedre? is såfall hva er bedre? og kan den vise bilde liggende? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Opera mini er gratis og den rendrer jo websidene før de sendes til mobilen, så ikke noe dårlig valg det. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) sitter her å plages med en ting.. når jeg skal overføre sanger til mobilen og det nye minne kortet. Da jeg åpner nokia music manager så er det minnet i telefonen som vises... ikke kortet, og da får jeg bare fylt oppde 40 mb før jeg får beskjed om at jeg må slette noe... jeg har daplenty av plass på kortet!! hva er feil evt. hvor må jeg stille inn at den skal lese kortet istedenfor internminnet? edit: fikk det til... bare endre banen i programmet.... under innstillinger Endret 31. august 2006 av raakken Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Håper FW-oppgradering via web for N73 kommer snart, litt irritert på endel bugs på telefonen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 funker ikke .sis filene på N73? altså themsa fra zedge? prøvde noen n71 og n80 men n73 ville ikke ha de ... Lenke til kommentar
cizz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Noen som vet om et bra program til N73 det man kan gjøre enkel redigering av word og exel filer? Det som er innebygd kan vel bare lese, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 funker ikke .sis filene på N73? altså themsa fra zedge? prøvde noen n71 og n80 men n73 ville ikke ha de ... 6780478[/snapback] Skal vel funke. Tror det har funket hos meg. Prøv heller themes herfra http://gallery.mobile9.com/c/series-60-3rd...hemes/1/?sort=3 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Flere gratisprogram jeg har lastet ned, som det stod var laget for symbian 9.1 3rd edition fungerer ikke Har skrudd på alle tillattelser ift installasjon etc. Lenke til kommentar
SilentType Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Handyclock er faktisk verdt pengene, koster omtrent en pizza. 6771586[/snapback] En ting som irriterer meg med Handyclock er at det ikke er økende alarmvolum. Jeg blir jo skremt halvt i hjel hver morgen.... Endret 1. september 2006 av SilentType Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Handyclock er faktisk verdt pengene, koster omtrent en pizza. 6771586[/snapback] En ting som irriterer meg med Handyclock er at det ikke er økende alarmvolum. Jeg blir jo skremt halvt i hjel hver morgen.... 6780865[/snapback] Er det snooze på vekkerklokken i Handyclock? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 får pip og tekst hvor det står : filen støttes ikke. anyone? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da prøver du en annen fil. .Sis fil har funket på min N73, og det var en theme. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 jeg får ikke installere noe lengre.. står bareat installeren er i bruk.. skjedde igår da jeg skulle legge inn en nye opera, og så ble det noe krøll... hvordan skal jeg få avsluttet den installeren.?? og hvilken av operaene er best? mini eller den som er fro n73? Lenke til kommentar
cizz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 jeg får ikke installere noe lengre.. står bareat installeren er i bruk.. skjedde igår da jeg skulle legge inn en nye opera, og så ble det noe krøll... hvordan skal jeg få avsluttet den installeren.?? og hvilken av operaene er best? mini eller den som er fro n73? 6782241[/snapback] Prøv og hold inne meny-knappen og se om du får opp installeren da. Så må du bruke C'en til og lukke det. Ellers, er det noen som vet en enkel måte definere standardnr på? F.eks. at alle standardnr. blir mobil. Evt. en måte å gjøre det på i outlook? Har mange kontakter, men ingen av disse har noe definert standardnr. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hm. Hva slags filsystem er det på minnekortet man formaterer med mobilen? Noen hinta til fat16, men maskina oppdager det ikke i minnekortlesern. Har SD-kortleser innebygd i laptop'en og så for meg det som en langt kjappere å overføre filer. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mobilen formaterer i FAT16 ja, men du kan bruke windows og formatere kortet i FAT32. Annbefaler deg å gjøre det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Ikke lenger noe nykomling. Flyttes. Lenke til kommentar
Haakon2015 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Såvidt jeg har skjønt støtter ikke denne telefonen Active Sync. Finnes det noen tilsvarende synkroniseringsprogrammer for N73? Der man kan synke mail og kalender mot en Exchange-server via 3G? Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Genial mobil, synd lyden på min er helt ødelagt. Det spraker når jeg hører på musikk.. Kan dette væra pga av det er aac eller hva det heter? Forsøkte å filme på DIO konsert. Ble ikke bra, men en kunne da til tider se det var DIO.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvor lang batteritid kan jeg forvente hvis jeg bruker mobilen som mp3-spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå