john.einar Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Mulig det, noen tips til hvordan jeg kan feilsøke? 6743592[/snapback] Hvilket minnekort du har da? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Ett TwinMOS 1024MB miniSD Card Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Tipper det er minnekortet da... Jeg hadde et TwinMos 512Mb til min SX1 for en stund siden og da skjedde det samme. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Får vel bare sende det tilbake til MPX, noen spesielle merker jeg bør kjøpe? Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Som andre har nevt er sandisk ok. Har selv 2GB sandisk som har fungert uten problemer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 SanDisk er veldig bra spør du meg Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har et 1GB Kingston som funger uten problemer, men hører folk sier SanDisk er best. Men begge dem to skal fungere tror jeg Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Samme her, ikke hatt noe problemer med Kingston kortet jeg heller. Jeg anbefaler det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Har 512 mb Sandisk, fungerer plettfritt Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Da hadde jeg N73, HC-20-headset og 1 GB Kingston, har ikke hatt noen problemer så langt. Fungerer utmerket med musikk, men har ikke funnet noen programmer jeg har likt så langt. Noen som har noen tips? Endret 26. august 2006 av Multiflex Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 www.getjar.com eller du kan lete etter Handy Weather, genialt program Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Da hadde jeg N73, HC-20-headset og 1 GB Kingston,har ikke hatt noen problemer så langt. Fungerer utmerket med musikk, men har ikke funnet noen programmer jeg har likt så langt. Noen som har noen tips? 6747854[/snapback] Hei du med det hs-20 headsettet,kan du svare på om det blir noen stor forandring i lyden med det hs-20 headsettet forskjell det som følger med mobilen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Noen som har funnet gratis stoppeklokke og diktafon for å ta opp telefonsamtaler (den som følger med er jo søppel pga 1 min begrensningen). Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, jeg tror jeg fant det på www.getjar.com Lenke til kommentar
Cath13 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har hatt telefonen i 3 uker og har ikke hatt noen bugs så langt. Kanskje den bare er snill en periode siden både den ene TV'en, tørketommelen og PC'en har tatt kvelden de siste 3 ukene Synes kameraet er litt treigt dog, den tar vanligvis bildet en stund etter at jeg har trykket ned knappen, sånn at de blir ikke alltid som ønsket. Og bildet som "fryses" på skjermen er ikke det samme som det bildet jeg ender opp med. Men sånn treighet er visst vanlig på digitale kameraer har jeg hørt. Bruker 2 gig mobymemory minnekort og er veldig fornøyd med det. Har lastet over mye musikk, programmer og spill og alt funker kjempebra. Det ene spillet jeg lastet hadde nok en blinpassasjer, for da jeg skulle åpne det første gang så sa telefonen at spillet ville ha tilgang tilkontakter og meldingsboksen. Da slettet jeg det ... Lenke til kommentar
Cath13 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Prøver meg igjen, er det noen som vet om det finnes en måte å sette inn smileys i sms'ene, slik som på SE telefonene Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Prøver meg igjen, er det noen som vet om det finnes en måte å sette inn smileys i sms'ene, slik som på SE telefonene 6757852[/snapback] hm.. dette savner jeg også... Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 Prøver meg igjen, er det noen som vet om det finnes en måte å sette inn smileys i sms'ene, slik som på SE telefonene 6757852[/snapback] hm.. dette savner jeg også... 6757874[/snapback] Hvorfor det? Lagre smileyene som ord. For er det da bare å taste to ganger på 1. For blir det 1 og 7, osv... Mye enklere det vel, enn å måtte gå inn på en egen meny å bla seg frem til riktig valg.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Helt enig med Arehei her, hva er poenget med smilyene på SE-telefonene og hvafor skulle Nokia ha dette? Det er jo faktisk bare forstyrrende med disse gule prikkene nedover meldingen spør du meg. om det virkelig er så det som Arehei sier, bruk valgi symboler i stedet som er mindre forstyrrende og beskriver mer et utrykk enn en smily, da vi har flere valg med symbol Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg irriterer meg en del over joystikken, allerede etter en uke har den begynt å bli dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå