Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da hadde jeg N73, HC-20-headset og 1 GB Kingston,

har ikke hatt noen problemer så langt.

 

Fungerer utmerket med musikk, men har

ikke funnet noen programmer jeg har likt så langt.

 

Noen som har noen tips? :)

6747854[/snapback]

 

Hei du med det hs-20 headsettet,kan du svare på om det blir noen stor forandring i lyden med det hs-20 headsettet forskjell det som følger med mobilen :)

Lenke til kommentar

Har hatt telefonen i 3 uker og har ikke hatt noen bugs så langt. Kanskje den bare er snill en periode siden både den ene TV'en, tørketommelen og PC'en har tatt kvelden de siste 3 ukene :(

 

Synes kameraet er litt treigt dog, den tar vanligvis bildet en stund etter at jeg har trykket ned knappen, sånn at de blir ikke alltid som ønsket. Og bildet som "fryses" på skjermen er ikke det samme som det bildet jeg ender opp med. Men sånn treighet er visst vanlig på digitale kameraer har jeg hørt.

 

Bruker 2 gig mobymemory minnekort og er veldig fornøyd med det.

 

Har lastet over mye musikk, programmer og spill og alt funker kjempebra. Det ene spillet jeg lastet hadde nok en blinpassasjer, for da jeg skulle åpne det første gang så sa telefonen at spillet ville ha tilgang tilkontakter og meldingsboksen. Da slettet jeg det ...

Lenke til kommentar
Prøver meg igjen, er det noen som vet om det finnes en måte å sette inn smileys i sms'ene, slik som på SE telefonene

6757852[/snapback]

 

hm.. dette savner jeg også...

6757874[/snapback]

Hvorfor det?

 

Lagre smileyene som ord. For :) er det da bare å taste to ganger på 1. For :p blir det 1 og 7, osv... Mye enklere det vel, enn å måtte gå inn på en egen meny å bla seg frem til riktig valg..

Lenke til kommentar

Helt enig med Arehei her, hva er poenget med smilyene på SE-telefonene og hvafor skulle Nokia ha dette?

Det er jo faktisk bare forstyrrende med disse gule prikkene nedover meldingen spør du meg. om det virkelig er så det som Arehei sier, bruk valgi symboler i stedet som er mindre forstyrrende og beskriver mer et utrykk enn en smily, da vi har flere valg med symbol :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...