Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Et spørsmål til dere andre som har N73;

 

Blir den veldig varm når dere snakker i den? Snakket med en kamerat i omtrent 20 minutter her en dag, og syns det var litt ubehagelig. Den ble ganske varm...

6722023[/snapback]

 

Synes N73'en har blitt mindre varm enn de tidligere tlf'er jeg har hatt. Ref er da 6230,T610,8310,8210,GH688 og GA318.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står sikkert en eller annen plass i trreåden, men tråden er lang...

 

twinmos 2Gb vs. Scandisk 2Gb

Det er 100 kroner forskjell i pris... er det verdt det.. betaler gjerne for å ha et kort som ikek føkker opp....

 

var en serie med kort som folk hsdde problenmer med.. .men tror det var kingston eller noe slikt... kan det stemme??

 

Men er det var noen som sa at nokia hadde sagt at de kunne gå god for scandisk sine kort også.. men er ikke sikker på dette

 

edit: sitter fiorran pc'n nå og venter på å bestille... så det er ingen grunn til å være beskjeden... en mening er alt jeg ber om...

 

 

og: fant den linux greia, MEN er det noen som faktisk har brukt den....

har ikk einternett for tiden og får ikke lastet den ned og prøvd den ut....

Endret av raakken
Lenke til kommentar
twinmos 2Gb vs. Scandisk 2Gb

Det er 100 kroner forskjell i pris... er det verdt det.. betaler gjerne for å ha et kort som ikek føkker opp....

6727540[/snapback]

 

Jeg ville definitivt tatt sandisk, har sendt tilbake defekte twinmos-kort før, også hatt litt trøbbel med minne fra dem. Sandisk er generelt raskere på dataoverføring enn mange av de andre merkene.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Jeg har bestillt N73 fra Amentio for 1.5 uker siden. Den har ikke kommet, så jeg ringte og spurte de om den. De sa at de ikke hadde rukket å oppgradere lagerstatus ( hadde 70 stk eller noe når jeg bestilte ) å at det nå var tomt. De skulle få den inn den 25 august. Men når jeg har gått inn på deres nettsider de siste dagene ser jeg at det har minsket på lageret hver dag. Er ikke dette litt rart ?? Kan de ikke bare skrive at det er tomt på lageret. Er det noe andre som har blitt "snytt" på denne måten fra denne nettforhandleren?

 

Dingho

Lenke til kommentar

Det er sikker spurt om tideligere, men jeg lurer. N73 skal vist ha et system som er noe liknende SE sin bestpic på K800i, hvordan er N73 sin versjon i forhold?

 

Er den like treg som filk sier?

Hvordan er medi-tilbudet, er det bra Mp3-spiller sofware?

God lyd i de medfølgende øreproppene?

Lenke til kommentar
Det er sikker spurt om tideligere, men jeg lurer. N73 skal vist ha et system som er noe liknende SE sin bestpic på K800i, hvordan er N73 sin versjon i forhold?

 

Er den like treg som filk sier?

Hvordan er medi-tilbudet, er det bra Mp3-spiller sofware?

God lyd i de medfølgende øreproppene?

6730605[/snapback]

Lyden er helt grei, ikke noe spesiell, men grei ;)

Lenke til kommentar

Noen andre her som irriterer seg over joysticken??

Jeg klarer jo nesten ikke og bla til sidene uten at den blir trykket inn, utrolig frustrerende :mad:. Har hørt mange klage over joysticken på K800i, men den er jo en drøm i forhold til denne.

Vurderer sterkt å ta på dobbelsidig tape på joysticken :), for å gjøre den brukbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...