Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mange bilder tatt med N73 her: http://flickr.com/photos/arlesnokia/  :cool:

6461947[/snapback]

 

Bedre disse enn de på den forrige linken, men synes mange av dem var så uskarpe samt at det er endel oppskraping. Holder foreløpig en knapp på K800i med tanke på bilder, men må se resten av N73s funksjoner og før jeg tar det endelige valget :)

 

Noen som vet om det går an å kjøpe symbianmobiler med operatørlås?

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
ja jeg vet hva det er  ;) ... hehe

 

men du spurte så himla dumt spørsmål! hvorfor skulle man ikke få kjøpt symbian med opp.lås ?

 

det du mener har de på www.commit.no der får du kjøpt mobil låst uten abb.

6473960[/snapback]

 

Hva er så himla dumt med å spørre om det da? OS`et på en mobil trenger ikke nødvendigvis ha støtte for operatørlås. Mener å ha lest om mobiler som pga OS ikke har støtte. Istedet for å være frekk kunne du jo bare svare på spørsmålet. Jeg har aldri eid en symbian-mobil så da er det ikke så lett å vite. Let f.eks på kelkoo, jeg finner svært få mobiler med symbian som er operatørlåst av en eller annen grunn, stort sett bare N80.

Lenke til kommentar
ja jeg vet hva det er  ;) ... hehe

 

men du spurte så himla dumt spørsmål! hvorfor skulle man ikke få kjøpt symbian med opp.lås ?

 

det du mener har de på www.commit.no der får du kjøpt mobil låst uten abb.

6473960[/snapback]

 

Hva er så himla dumt med å spørre om det da? OS`et på en mobil trenger ikke nødvendigvis ha støtte for operatørlås. Mener å ha lest om mobiler som pga OS ikke har støtte. Istedet for å være frekk kunne du jo bare svare på spørsmålet. Jeg har aldri eid en symbian-mobil så da er det ikke så lett å vite. Let f.eks på kelkoo, jeg finner svært få mobiler med symbian som er operatørlåst av en eller annen grunn, stort sett bare N80.

6479775[/snapback]

 

er du seriøs?

 

hva med 6600, 3650, N70, N71, N80, 7610, 6680, 6630..... hmmm, ja alle faktisk.

Lenke til kommentar
ja jeg vet hva det er  ;) ... hehe

 

men du spurte så himla dumt spørsmål! hvorfor skulle man ikke få kjøpt symbian med opp.lås ?

 

det du mener har de på www.commit.no der får du kjøpt mobil låst uten abb.

6473960[/snapback]

 

Hva er så himla dumt med å spørre om det da? OS`et på en mobil trenger ikke nødvendigvis ha støtte for operatørlås. Mener å ha lest om mobiler som pga OS ikke har støtte. Istedet for å være frekk kunne du jo bare svare på spørsmålet. Jeg har aldri eid en symbian-mobil så da er det ikke så lett å vite. Let f.eks på kelkoo, jeg finner svært få mobiler med symbian som er operatørlåst av en eller annen grunn, stort sett bare N80.

6479775[/snapback]

 

er du seriøs?

 

hva med 6600, 3650, N70, N71, N80, 7610, 6680, 6630..... hmmm, ja alle faktisk.

6479940[/snapback]

 

Jeg har ikke peiling og på hvilke mobiler som har symbian eller ikke, i motsetning til deg har jeg ikke hatt nokia på flere år og det er mest de som fører symbianmobiler, er det da så "himla teit" at jeg spør? Jeg kjenner heller ingen som har symbianmobiler å gidder ikke tråle prisguiden/nokias hjemmeside for å finne ut hvem som har symbian og ikke når alle de nevnte modeller er og aldri har vært interessant for meg å kjøpe. Først nå jeg har sett en nokia modell på flere år som har vært aktuell for meg å kjøpe, siden de tidligere nokiaene jeg har hatt/lånt var noe stort søppel. Det finnes mange mobiler som så å si aldri leveres/har blitt levert med operatørlås (se f.eks samsung e730 eller SE P900i som om jeg ikke tar feil har symbian selv) , er det da så rart jeg spør?

Lenke til kommentar
Oi, FCC godkjent i USA ifølge denne karen på MobileBurn sitt forum: http://forums.mobileburn.com/showthread.ph...3511#post133511. Betyr dette at det nærmer seg butikklansering?!  :!:

6479857[/snapback]

 

Sony Ericsson K800 ble FCC godkjent 28. Februar i år men det er ikke lenge siden den dukka opp i butikkene.

 

Jeg personlig tror det er en stund til vi får se N73 i butikkene jeg tipper august september..... Men hvis den skulle dukke opp tidligere så er det bare hyggelig...

Endret av m3
Lenke til kommentar

Nå har vel FCC godkjenning ingenting med Europa å gjøre, så ser ingen grunn til at Nokia må vente på noe sånt i Europa.

 

Oi, FCC godkjent i USA ifølge denne karen på MobileBurn sitt forum: http://forums.mobileburn.com/showthread.ph...3511#post133511. Betyr dette at det nærmer seg butikklansering?!  :!:

6479857[/snapback]

 

Sony Ericsson K800 ble FCC godkjent 28. Februar i år men det er ikke lenge siden den dukka opp i butikkene.

 

Jeg personlig tror det er en stund til vi får se N73 i butikkene jeg tipper august september..... Men hvis den skulle dukke opp tidligere så er det bare hyggelig...

6482324[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...