Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen gi link til hvor man kan laste ned det encode programmet dere bruker?

 

Innbiller meg at et søk i google etter "Super" ikke blir vidre vellykket :p

6690753[/snapback]

 

Men et søk på super media encoder fant det med en gang :)

 

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

6690809[/snapback]

Kansje jeg er litt lost, men jeg fant ikke linken til programmet...

Kan noen si meg hvor den er?

Endret av Tee_C
Lenke til kommentar

Ladetiden er ca en time, men som sagt over trenger man ikke lade den opp og ut slik man gjorde i gamledager. Mobilen var nesten full for batteri når jeg fikk den, så jeg bare brukte den med en gang.

 

Til msov og Tee: Den funksjonaliteten finnes ikke i telefonen, dere trenger ekstra program. Dette er sagt flere ganger i denne tråden. Anbefaler dere å lese fra rundt side 30 når folk startet å få den. Er masse gode erfaringer og tips gjennom tråden.

Lenke til kommentar
Ladetiden er ca en time, men som sagt over trenger man ikke lade den opp og ut slik man gjorde i gamledager. Mobilen var nesten full for batteri når jeg fikk den, så jeg bare brukte den med en gang.

 

Til msov og Tee: Den funksjonaliteten finnes ikke i telefonen, dere trenger ekstra program. Dette er sagt flere ganger i denne tråden. Anbefaler dere å lese fra rundt side 30 når folk startet å få den. Er masse gode erfaringer og tips gjennom tråden.

6695689[/snapback]

Har gjort dette, men fant ingen link...

Lenke til kommentar
N73 ble knust i testen til amobil,ikke uventet så ligger k800 foran på viktige punkter som kvalitet av kamera,mp3spiller,taster og ikke minst et mye bedre chassi!! :thumbup:

6694185[/snapback]

Så kan man igjen spørre seg hvor mye man skal legge i testene fra amobil. Selv om de er grundige, er de grundige på kjedelige måter og forteller aldri om virkelig potensialet til en slik mobil som N73, i forhold til da nevnte K800i.

 

Foretrekker utenlandske sider med fokus på den ordentlige teknologien :)

6694205[/snapback]

kan jo ikke være mye å skryte av teknologien når den er tregere enn k800..Men om du føler at symbian er verdt å betale 1000kr mer for og få en dårligere tlf så lykke til..

6694481[/snapback]

 

2 punkter er N73 overlegen K800i, den leveres med både 3G og edge, etter min mening er edge mye bedre siden 3G har veldig begrenset dekning og når K790i aldri kommer til Norge så er dette et område K800i taper mye på, utrolig mange flere programmer fungerer med N73 enn K800i, har selv prøvd mye programmer/spill til K750i (applikasjoner som i utgangspunktet er laget for andre tlfer, og her er N73 overlegen i støtte, ikke funnet noen java-apps som ikke virker). Office/pdf-viwer kan du drømme om på K800i såvidt jeg vet, og videofunksjonen på N73 er overlegen K800i sin. Ikke sdagt at K800i er en dårlig tlf, den er veldig bra, men mangler endel elementære ting jeg må ha til min tlf.

Lenke til kommentar
Har nå hatt min rød/hvite N73 med Sandisk 2gb minnekort i en uke. Veldig fornøyd så langt  :)

 

Det jeg lurer på er at når jeg installerte PC Suite på pc'en, så fikk man opp hva man ville ha fra PC Suite på pc'en. Da kunne man krysse av for noe som hadde med themes å gjøre. Det var blant annet bilder av noen themes der i installasjons menyen. Finnes disse themes'ene i PC Suite etter at den er ferdig installert? Og hvor finner jeg dem eventuelt?

6685642[/snapback]

 

Noen som kan svar meg på dette?

 

Please :!:

Endret av Radar35
Lenke til kommentar
høytalerene er de beste, mye bedre enn W810i, W800, K750, K800i.  Skikkelig bra trøkk, stilig 3D lyd !

6693822[/snapback]

 

For noe tull og tøys, jeg synes min N73 har alt for skarp lyd. Blir fort slitsomt selv på middels volum. Det samme syntes jeg om N80, men ikke riktig i samme grad. Lyden fra N73 er temmelig farlig for hørselen. W800 og andre SE telefoner har mer varm behagelig lyd som ikke skjærer i ørene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...