Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har installert en del themes på min N73, men hvordan får jeg slettet disse fra minnekortet igjen. Jeg kan ikke finne noen valg for fjerning av disse.

6664090[/snapback]

Trykker på C - tasten

6667768[/snapback]

Virket ikke på min. Jeg mener de som ligger i mappen temaer.

Lenke til kommentar
Jeg har installert en del themes på min N73, men hvordan får jeg slettet disse fra minnekortet igjen. Jeg kan ikke finne noen valg for fjerning av disse.

6664090[/snapback]

Trykker på C - tasten

6667768[/snapback]

Virket ikke på min. Jeg mener de som ligger i mappen temaer.

6668545[/snapback]

 

verktøy --> programbeh --> velg det du vil fjerne og trykk på C

 

virker på både spill, themes og prog.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Hvor mye koster et minnekort på 2GB i butikk, noen som har peiling?

6668735[/snapback]

Se i prisguiden. Det er i hvertfall prisene i en rekke butikker. Lokale butikker som ikke er med i prisguiden har som regel priser som er litt høyere enn gjennomsnittet på nettet fordi de har høyere marginer på sånt "nips" enn på store kjente produkter som potensielt kan reklameres for i kampanjer og lignende.

 

N73 bruker MiniSD minnekort. 2GB-modellene koster fra 394kr i prisguiden.

Lenke til kommentar

Mobilen viser at det er Ca 3 streker igjen . altså nesten halv fult når jeg sjekket mobilen sist å brukte den sist. Å når jeg skal bruke mobilen igjen etter kort tid etter sist jeg brukte den, så er den skrudd av, ikke noe mer batteri igjen på mobilen. Så jeg må lade den på nytt.

Det skjer så utrolig brått på, hører heller ikke noe lyd eller indikasjon på at batteriet er snarrt tomt :hmm: Dette har skjedd 2 ganger nå :(

 

Noen flere her som har det samme problem(hvis vi skal kalle det et problem)som meg? Noen som veit kanskje hvorfor det er blitt sånn eller er sånn... ?

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt telefonen noen dager og kan erklære at jeg digger den!!

 

Den er litt uvant etter at jeg har hatt SE i flere år og det er enorme mengder ting på den som jeg må lære meg, utrolig hvor mange menyer og undermenyer den har.

 

Har fått lastet ned litt ting også, både handysafe og keylock og det neste er å finne et program som gjør at LED-lyset kan brukes som lommelykt, samt stoppeur og nedtellingtidtaker (tror jeg har funnet det) Og spill. Takk til Isah for gode tips!!

 

Har lastet ned masse musikk fra allofmp3.com og overført det til telefonen og det var utrolig enkelt hele prosessen. Ekstremt billig var det der også :thumbup:

 

Bittelitt skuffet over plum-fargen da og angrer litt på at jeg ikke valgte rød, men jeg ville ikke ha hvit forside. Men det kan jo være jeg tar en superjanne og skaffer meg nytt deksel etterhvert.

 

Har opplevd at den har låst seg et par ganger når jeg har fiklet mye med den, men synes ikke det virker alarmerende.

 

Litt irriterende i kontakter at jeg ikke kan endre ikon på de ulike numrene. Veldig mange hustelefonnumre er blitt markert som mobilnumre i overgangen og jeg måtte da legge inn numrene på nytt for å få riktig ikon. Det trenger man ikke i SE. Også dumt at den delte opp de ulike numrene som var knyttet til de fleste av kontaktene, slik at det ble flere kontaktkort på samme person, og at det ikke går å kopiere de inn i en annen kontakt. Måtte derfor legge inn mange numre manuelt :thumbdown:

 

Bruker forresten et 2 gig minnekort fra mobymemory og det funker veldig bra foreløpig. Men det er vel ved videopptak man merker kvaliteten

Endret av lipo
Lenke til kommentar

En flott test av N73 utført av MobileTechReview

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Conclusion

 

If you're a smartphone user and love to take photos, this phone is a godsend! No more deciding between a useful business phone and one that's fun to use and can take simply wonderful photos. The N73 has one of the best cameras of any phone on the market, with only Nokia's own N93 and the Sony Ericsson K790 / K800i competing. If you don't need smartphone features, then the Sony Ericsson offers serious competition but it can't compete with the Nokia on syncing, powerful PIM applications, Office viewers, PDF viewer and 3rd party software. The phone has excellent reception and call quality with fast data rates over EDGE and good ergonomics (though the straightforward design might seem boring it does make for an easy to use phone). Bluetooth is fast which is a plus when transferring those big photos and videos. The screen is gorgeous! Battery life is good and the smartphone is responsive in all tasks.

Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg har to spm, som jeg håper en av dere med N73 kan svare på.

1)Er skjermen stor nok, og har den god nok oppløsning til at man kan se film på den? F.eks spillefilm eller en Simpson-episode?

2)Er det mulig å bytte MP3-låt (frem/tilbake) på headsettet som følger med?

 

På forhånd tusen takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...