Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har sånn sirka peiling på når N73 kommer til elkjøp??

6657680[/snapback]

Den HAR komme til elkjøp. Så den på live veggen på elkjøp, storo for 2 dager siden.

Edit: Fet telefon foresten :cool: var første gang jeg fikk prøvd den.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar
Er det noen som har sånn sirka peiling på når N73 kommer til elkjøp??

6657680[/snapback]

Den HAR komme til elkjøp. Så den på live veggen på elkjøp, storo for 2 dager siden.

Edit: Fet telefon foresten :cool: var første gang jeg fikk prøvd den.

6658259[/snapback]

Den har ikke kommet ut på nettet, så du prisen på den eller?

Lenke til kommentar
Den har ikke kommet ut på nettet, så du prisen på den eller?

6658700[/snapback]

Ah, det husker jeg ikke :blush: E60, E61, N73, N80, N91, 6233 og k800i på samme tid ble litt for mye for meg. Eneste jeg husker var at N80 kosta 5700,- så regner med at også N73 ligger et godt stykke over prisguiden.

Lenke til kommentar
Hvet noen av dere når "frost white/mocha brown" versjonen kommer?
Tilgjengelige farger: Silver Grey/Deep Plum, Frost White/Metallic Red

6658581[/snapback]

Regner med frost white/mocha brown ikke blir tilgjengelig i Norge ettersom den ikke ligger i listen over tilgjengelige farger til Nokia? :hmm:  Kanskje denne fargen kun er tilgjengelig i andre verdensdeler? Kan aldri vite...

6658720[/snapback]

-----------------------------------------------------

Det var jo synd at den ikke blir tilgjenglig i Norge. :cry:Jeg synes det er den beste farge kombinasjonen!

Jeg synes egentlig at det er litt rart at vi i Norge ikke skulle få den, hva er gærnt med oss da!? :mad:

Det står heller ikke noe om at "frost white/mocha brown" er forbeholdt spesiell marked i pressemellingen til Nokia!?

The Nokia N73 is expected be available from July 2006, in three beautifully designed color combinations: silver grey/deep plum, frost white/metallic red and frost white/mocha brown.

Kan det hende at Nokia har ombestemt seg, og kun gitt ut to farge kombinasjoner? Eller kanskje den kommer senere? (Krysser fingerne får det sist nevnte)

Lenke til kommentar

Uff...

Har endelig spart opp penger og gode greier, så slår det meg at jeg skal bruke 4000 på en mobil... Er ikke det ganske drøyt?

Fornuften slo meg plutselig.. Gi meg noen gode råd slik at jeg kan være dum og kjøpe meg min kjære tekniske duppedings

Lenke til kommentar
Har endelig spart opp penger og gode greier, så slår det meg at jeg skal bruke 4000 på en mobil... Er ikke det ganske drøyt?
Drøyt å bruke 4000 på en liten sak som er mobiltelefon, kamera og MP3-spiller i et? På ingen måte :) Det er rett og slett helt genialt. Bare løp å kjøpt du :thumbup:
Lenke til kommentar

2 spørsmål: jeg har netcom, men får ikke koblet meg på wap, noen som vet hva som kan være galt? Går det an å sette på automatisk tastelås?

Virker bra sålangt, men symbian var vanvittig uvant, foreløpig ikke så brukervennlig, men får håpe det kommer seg etterhvert :)

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
Noen som har testet om vyke fungerer på N73?

6657025[/snapback]

Det står at man trenger JAVA-støtte. Har aldri hørt om dette programmet før, sjekka litt rundt på siden. 0,05 per minutt for å ringe til Norge! Jeg har selv Fri 60 fra Telenor. Det høres jo lovende ut.

6657051[/snapback]

Da må du enten ha wifi eller ringe via en fast-tlf. Jeg bruker det foreløpig bare til sms, 4 øre per melding, 15 øre for hver meldign jeg sendte fra spania :)

6657068[/snapback]

Digg da ;) Men ringe via fast TLF? Man kan altså ikke ringe via 3G?

Lenke til kommentar

Når jeg instalerer et nytt tema på telefonen så får den automatisk et navn, samme hva installfila heter.

- Det jeg lurer på er om det er mulig å endre det navnet den får på noen måte?

Enten på telefonen eller på PC'n først. For jeg er ganske perfeksjonist når det gjelder sånn og vil at det skal se pen ut, ikke en masse rare tegn og store og små bokstaver omhverandre

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg skru av 3G? Får ikke wap/gprs til å virke...

deleder: du skriver inn nummer den skal ringe til og nummer som skal motta, du kan velge ditt eget nummer å motta på men i utlandet blir det dyrt pga innkommende roaming. Du kan istedet velge å motta samtalen på en telefonboks/hotell-tlfen og ringe veldig billig :)

Lenke til kommentar

deleder: du skriver inn nummer den skal ringe til og nummer som skal motta, du kan velge ditt eget nummer å motta på men i utlandet blir det dyrt pga innkommende roaming. Du kan istedet velge å motta samtalen på en telefonboks/hotell-tlfen og ringe veldig billig :)

6660199[/snapback]

Aha. Men man kan sende meldinger igjennom GPRS/3g? Koster litt for datatrafikk + oppkobling vel? Eller er dette bare for WLAN?

Lenke til kommentar
Drøyt å bruke 4000 på en liten sak som er mobiltelefon, kamera og MP3-spiller i et? På ingen måte :) Det er rett og slett helt genialt. Bare løp å kjøpt du :thumbup:

6659673[/snapback]

ahhh... takker.. trengte den. Selv om jeg har kamera og 2 mp3spillere, så "trenger" jeg dene. Jeg kjenner dypt inn i sjelen :!:

Lenke til kommentar

6660199[/snapback]

Aha. Men man kan sende meldinger igjennom GPRS/3g? Koster litt for datatrafikk + oppkobling vel? Eller er dette bare for WLAN?

6660317[/snapback]

Du sender gjennom gprs/edge/3g ja, problemet mitt så langt er at det ikke fungerer å sende gjennom 3G :( Må bruke edge/gprs for å kunne sende, dvs med en gang jeg er i sentrum igjen så fungerer ikke wap/gprs og dermed vyke pga 3G-problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...