Dr.Me Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvor mye koster denne med telenor djuice nonstop abonnement? Lenke til kommentar
Trollis Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvor mye koster denne med telenor djuice nonstop abonnement? 6628391[/snapback] Dra i butikken og sjekk da vel. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvor mye koster denne med telenor djuice nonstop abonnement?Det er ikke værre enn å ta en kikk i prisguiden. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 vel, da fikk jeg bestilt ny og skulle få tilbake pengene for denne her. må si hvit rød er overaskende pen super telefon jeg kommer til å ha leeenge! Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Nå skal jeg ha et lite gjensyn med de gode gamle adventureklassikerne til LucasArts. Installerte ScummVM på telefonen, og DOTT var først på testbenken: 6626078[/snapback] Hvor for man tak i sånne kvalitets spill da ? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Til dere som har n73. Hvordan er sticka? Er det vannskelig og ble fort gjennom menyen eller spille spill en må reagere fort i? er kvaliteten på radion bra? noe forskjell på lyden når dere bruker deres egne headsett? og er det rask respons når en skriver smser. please,svar noen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ja til alt...joysticken er superb Lenke til kommentar
4Wheel Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det høres bra ut Superjanne, at du mener den er bra. Jeg får min Nokia N73 i morgen, og gleder meg mye til det. HÅPER den lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
msov2 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har ikke hatt nokia på en del år nå, men vurderer sterkt å kjøpe inn N73. Har Nokia nå lagt til muligheten for å avbryte sms-sending? Husker det irriterte meg grenseløst på de tidligere modellene. Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Min N73 har nå vært 2 døgn på Mpx De sier den virker og det er litt rart når jeg knapt kunne se på den uten at den blækka ut:( vurderte jeg og skrive sms så gikk skjerm i sort med en gang og noe så avansert som å prøve og hente jobbmail via epost leser resulterte i sporenstreks blåkkout gitt:((((( Hva kan man gjøre?virker som man ikke har en eneste rettighet i telecomverden lenger Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 bruk angreretten og bestill ny fra et annet sted! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg skal kjøpe den i butikk, Elkjøp - synd at den ikke er der ennå... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er den treg, slik som de andre S60 3rd ed. har vært?? Lenke til kommentar
Haalvor Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Fikk min tidlig i dag, har nå brukt hele dagen på å styre og ordne ting slik jeg liker det Tastene syns jeg var helt overkommelige når man ga slipp på pessimismen i seg, og fikk prøvd telefonen litt. Det eneste jeg har å si når det kommer til at telefonen er treg, er at jeg merker at den er litt treg når jeg trykker på hurtigtasten for å skrive meldinger. Men regner med at andre her opplever det samme.. (?) Alt i alt en flott multiemedietelefon man kan ha mye morro med. Gleder meg utrolig til å ta med denne telefonen på min 3 måneders tur til Spania! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Forventer masse bilder og slikt når du kommer tilbake Lenke til kommentar
Haalvor Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva med mens jeg er der? ;D Lurer på om noen kunne hjelpe meg.. Når jeg hører på radio/mp3spiller med de ørepluggene som følger med, har jeg bare lyd på det ene øret? Er dette vanlig? Tenkte kanskje det skulle være slik pga at det var handsfree eller noe slikt, men det ville jo vært praktisk å kunne ha musikk på begge ørene uten å måtte legge ut hundrevis av kroner for et headset.. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 n73 red/white http://img.photobucket.com/albums/v339/mpl.../NokiaN73-1.jpg Lenke til kommentar
lthorsen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Min N73 har nå vært 2 døgn på MpxDe sier den virker og det er litt rart når jeg knapt kunne se på den uten at den blækka ut:( vurderte jeg og skrive sms så gikk skjerm i sort med en gang og noe så avansert som å prøve og hente jobbmail via epost leser resulterte i sporenstreks blåkkout gitt:((((( Hva kan man gjøre?virker som man ikke har en eneste rettighet i telecomverden lenger 6635742[/snapback] Du bør kansje sjkeke denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=460423&hl= ALDRI mer MPX på meg! Lykke til! Endret 8. august 2006 av lthorsen Lenke til kommentar
raakken Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som har et 2 Gb minne kort som de VET funker fint og greit? helst med en link... Kommer det til å bli mulig tror dere at med ny firmware at det kan ta større kort med tiden? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Åssen er knappene på N73? Er redd for at de er litt småharde. Liker knappene på N80, de er perfekte. Tror 3310 hadde samme tastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå