Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er nok det! den ligger på stokke nå. når blir sånne dør på dør levert? med den vanlige postmann kansje?
Det er ikke værre enn å gå inn på Posten.no for å finne svar på dette spørsmålet. Så slipper vi alle disse unødvendige "nå-er-telefonen-min-snart-kommet"-postene som det har vert VELDIG mange av i denne tråden.
Lenke til kommentar
Det er ikke værre enn å gå inn på Posten.no for å finne svar på dette spørsmålet. Så slipper vi alle disse unødvendige "nå-er-telefonen-min-snart-kommet"-postene som det har vert VELDIG mange av i denne tråden.

6615935[/snapback]

Jeg tenker at vi setter en strek for diskusjoner av typen nevnt ovenfor, la oss forsøke å holde oss til den aktuelle telefonen.

Edit: En del innlegg er slettet.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Noen her som sitter på mac og syncer mobilen med iSync? Får til å synce men når jeg la inn alle kontaktene kom ikke gruppene med (Familie, Venner osv.).

6613643[/snapback]

Jeg syncer N73 med isync (nå helt feilfritt) etter å ha brukt dette tipset fra Macosxhints.com.

Følg anvisningene, men bytt ut alle N91-referansene i koden med N73.

Jeg har også ordnet til et passende icon til iSync som fritt kan brukes, bare å legge det i samme mappa som MetaClasses.plist det refereres til på macosxhints ligger i.

De første gangene jeg syncet mistet macen på merkelig vis kontakten med N73'en... men ved å lage meg en egen kontaktgruppe i Adressebok, dra alle kontaktene inn der, og så velge å kun synce denne kontaktgruppen, funker det glimrende :D mistenker det blir bedre når Apple slipper skikkelig støtte for denne telefonen selv :)

Lykke til

Lenke til kommentar

hva er den beste måten å tømme batteriet på N73? har lite batteri igjen på den no, og skal på dobbel vakt i morra..

no ligger den under dyne å spiller musikk. platt lading er ikke et alternativ

edit:

det vart tomt til slutt:D

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Kjøpt N73 og hadde store planer, og så må jeg ut med $350 i sertifikater til VeriSign for å kunne gjøre simple ting med den! Nesten så jeg bruker angrerett og går for en Windows Mobile istedet, får vel lettere hacket på den... Dritt...

6616686[/snapback]

huh? hvorfor må du det? nå tror jeg du har bæsja litt på leggen =)

Jeg bruker da N73 til masse gøy uten å ha noe sertifikat?

Lenke til kommentar
Kjøpt N73 og hadde store planer, og så må jeg ut med $350 i sertifikater til VeriSign for å kunne gjøre simple ting med den! Nesten så jeg bruker angrerett og går for en Windows Mobile istedet, får vel lettere hacket på den... Dritt...

6616686[/snapback]

6616705[/snapback]

Jeg skal som sagt hacke litt på den, aka skrive egne programmer og slikt. Og selvfølgelig må alle programmer som gjør noe så avansert som å lese device data (ikke skrive!) signes med et avansert sertifikat og ikke kun bruke self-signing.

Lenke til kommentar

6616686[/snapback]

6616705[/snapback]

Jeg skal som sagt hacke litt på den, aka skrive egne programmer og slikt. Og selvfølgelig må alle programmer som gjør noe så avansert som å lese device data (ikke skrive!) signes med et avansert sertifikat og ikke kun bruke self-signing.

6616752[/snapback]

Deaktiver hele sertifikat greia.

Lenke til kommentar

6616686[/snapback]

6616705[/snapback]

6616752[/snapback]

Deaktiver hele sertifikat greia.

6617103[/snapback]

Og det gjør man hvor?

Lenke til kommentar
Det finnes flere steder på nett hvor man kan få seg et fullverdig personlig sertifikat. Thawte.com for eksepel.

6617333[/snapback]

Hjelper ikke så mye da Symbian/Nokia krever Symbian-godkjente sertifikater. SIS-filen må signes med en key som inneholder info om hvilke capabilities du max kan få. Så kan du via settings informere om dette i SIS-filen eller du kan la være og heller få feilmelding fra OS'et (f.eks. -46 (KErrPermissionDenied) som jeg får nå) om du ikke har access.

Har også prøvd å legge inn eget root sertifikat, men uten hell. Det kan kun brukes til internet godkjenning og ikke Symbian Installation....

Lenke til kommentar
hva er den beste måten å tømme batteriet på N73? har lite batteri igjen på den no, og skal på dobbel vakt i morra..

no ligger den under dyne å spiller musikk. platt lading er ikke et alternativ

edit:

det vart tomt til slutt:D

6616434[/snapback]

tømme batteri? lever du enda på 1900 tallet? batteriene som leveres til dagens telefoner kan lades opp uansett nåvende kapasitet,det er faktisk ikke heldig som før å tømme batteriene helt før oppladning!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...