Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer denne bare i rød og sølv?

Fra Nokia's pressemelding:

Nokia N73 forventes å være tilgjengelig fra juli 2006, i tre vakkert designede fargekombinasjoner: sølvgrå/dyp plomme, frosthvit/metallisk rød og frosthvit/mokkabrun.

Lenke til kommentar
Her har dere ett bilde tatt med N73'en. Dere får vurdere det selv.

6391237[/snapback]

Håper virkelig ikke dette blir det endelige kameraet, se nærme på bildene, massevis av blå og oransje horisontale striper, og dette i dagslys, minner veldig om det jeg får når jeg tar bilder i mørket med min mobil.

Lenke til kommentar

Vi driver ikke salg av telefoner, men levrandøren lever også telefoner. k800 får vi til en pris av 3650 så da kan du jo tenke deg.. det er jo ca det k800 koster i de billigste nettbutikkne.

så tror prisen kommer til å bli ca denne på n73 fra de billigste nettbutikkene :)

Lenke til kommentar

6391237[/snapback]

Håper virkelig ikke dette blir det endelige kameraet, se nærme på bildene, massevis av blå og oransje horisontale striper, og dette i dagslys, minner veldig om det jeg får når jeg tar bilder i mørket med min mobil.

6391957[/snapback]

så din K750i tar bedre bilder i mørket, enn N73 ?

oi, nå fikk jeg meg en god latter her! :!:

Lenke til kommentar

6391237[/snapback]

6391957[/snapback]

så din K750i tar bedre bilder i mørket, enn N73 ?

oi, nå fikk jeg meg en god latter her! :!:

6394013[/snapback]

Der tolket du som du selv ville, hvor sa jeg at min "tar bedre bilder i mørket"? Bildene jeg tar med min K750i har lignende "feil" når jeg bruker den i mørket. Jeg har ikke sett bilder tatt med N73 så jeg vet ikke om den takler det bra, men sannsynligvis gjør den jobben bedre enn K750i. Problemet er at N73 har det i dagslys på disse bildene. Jeg håper virkelig dette er en feil med dette test-eksemplaret og blir ikke slik endelig, hvis det er tilfelle så blir det ikke N73 på meg allikevel.

Lenke til kommentar
Jeg var i en telebutikk idag, der sa de at de ikke forventa N73  inn før i September :cry:

Ettersom det drar sånn ut vurderer jeg faktisk å kaste gifteringen og gå for en SE K800i.

Hva sier dere? Er det noen her inne med SKIKKELIG peiling som kan si når den kommer? :p

6396174[/snapback]

September! :thumbdown::no:

Neivell da N73, det var hyggelig så lenge det varte :ermm:

K800i :dribble::thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...