Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer fra Live Messenger på mobilen?

Lastet dette ned i går til min N73, og jeg lurer på om noen har det samme problemet som meg...Når jeg skal sende en melding til en kontakt på LM, og den skal hoppe ned til neste linje, så kutter den av den bokstaven jeg nettopp skrev. Litt vanskelig å forklare, men f.eks hvis jeg skriver "kveld" akkurat idet den skal bytte linje, så vil det bli slik: kvdeld. hver gang et linjehopp skjer midt i et ord, så vil ikke telefonen fortsette å bla til bokstaven jeg er ute etter, men automatisk sette inn første bokstav på knappen. Dvs, jeg må alltid gå tilbake i ordet og fjerne den overflødige bokstaven.

Noen som skjønner hva jeg mener? Er utrolig irriterende =/

 

spm 2: internettilkoblingen står alltid tilkoblet i standby når jeg har minimert MSN. Prisen er 9 kr pr døgn og 49 pr mnd, den teller da kun dette, og ikke mer? (om noen vet da, uten at jeg må spørre operatør)

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opplever nå store problemer mtp. stabilitete på mobilen. Den crasher i ett sett hvis jeg driver med PC Suite, samme hva jeg gjør bare går det til helvete.

Vet ikke om at jeg har omtrent 1800 meldinger skal være ett problem.

 

Er litt problem med å få den reinstallert da jeg ikke får brukt PC Suite.

 

Noen som har opplevd noe lignende, eller har lest om en evt. løsning?

 

Birger :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Noen som vet forskjellen på N73 og N73 Music Edition?

Hvilken bør jeg kjøpe? Og hvorfor?

Når jeg kjøpte meg N73 flashet jeg den om og byttet deksel.

Og vips! Så hadde jeg N73 ME :)

 

Er vel ikke noe forskjell dersom du har siste firmware tror jeg.

Uten om at ME ofte kommer med minnekort, og i sort farge.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Jeg tror dere misforstår problemet. Tidligere (de er vel endret nå?) så dekket ikke bakgrunnsbilde hele skjermen uansett format, da statusfeltet øverst ikke fikk endret bilde.

 

Temaer som så ut som de hadde ett heldekkende bilde hadde derfor trikset litt for å få det til å se slik ut.

 

Jeg er helt sikker på at jeg har sett et program som gjorde jobben for deg, altså fikk bildet til å dekke hele skjermen. Googlinga etter det programmet får du ta deg av :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...