Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg har nettopp fått høre av noen som var veldig misfornøyde med N73, bl.a pga susing i høyttaleren? Noen som har vært plaget med det, evt noe annet (som ikke innebærer noen form for oppgradering til ditt og datt)?

Jeg har ikke vært plaget med det, men som sagt så er ankepunktet mitt at den er treg som sagt. Bortsett fra det en supertelefon. Jeg er litt dingsofil når det gjelder mobiler og dette er den jeg har hatt lengst (over 1 1/2 år) Kjøpte den september 06. Men den blir nok pensjonert for en 3G Eplefon eller en LG KS20

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg regner med det er en del brukere av N73 som leser her. Håper noen kan hjelpe meg med ett litt kinkig problem.

Jeg forsøker å synkronisere kontaktene mine fra N73 til Outlook 2007, men outlook legger bare til de kontaktene som er på Simkortet, og ikke de 150 som er lagret i telefonminnet.

Noen som har en mirakelkur til meg her? Evig takknemlig..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har aldri hatt noen problemer med å synkronisere mine kontakter med Outlook. Jeg har kun hatt mine kontakter på tlf, ingen på sim kortet. Du kan jo prøve å kopiere alle dine kontakter på simkortet til telefonminnet, slik at den ikke finner noen på simkortet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes batteriet kunne vært litt bedre, ja...

Litt treig telefon, men det er ikke så rart, da. Så jeg har blitt vant til det. Synes galleriet er superirriterende!! Noen som vet om noe alternativ man kan laste ned? Synes galleriet er det største fjompopplegget i hele telefonen! Er VELDIG interessert i et annet program å se bilder i, på telefonen!

Små knapper, men det er nok bare vanesak...Synes ikke det er rart at den er litt mer tungvindt enn SE, da SE kun satser på samme type meny, og dette tross alt ikke er "bare" en helt vanlig telefon.

Rett og slett vanesak med meny osv...:)

Lenke til kommentar

Det går fint å sette regelmessig alarm for å komme seg opp om morgenen med N73. Du trenger ikke å gjøre dette hver kveld. Bruk fantasien. Gå til kalenderen, lag Ny Oppføring, Møte, lag alarm, Gjenta Ukentlig for så lang tid framover du ønsker.

Jeg har gjort dette for alle hverdager fra Mandag til Fredag. Har laget flere for hver dag, slik at hver ukedag vekker telefonen meg kl 0600, kl 0608, kl 0615, kl 0620 og kl 0625. (Ja jeg er treg å stå opp) Det du må huske på er at før helligdager må du slette oppføringene så slipper du å bli vekket tidlig på en fridag. (Du sletter kun for fridagen, du får spørsmål om du slettingen gjelder "Alle forekomster" eller "Bare denne". Du velger den siste.

I tillegg bruker jeg vanlig Alarm, og denne må settes hver dag, men med alle "Møte-alarmene" trenger jeg egentlig ikke den vanlige alarmen.

Lenke til kommentar

Som jeg nevnte i min forrige post, irriterer galleriet meg. Er det noen N73 brukere her som vet av et program man kan bruke for å endre dette? tenker på noe man kan laste ned...Er så utrolig irriterende når alt ligger hulter til bulter der!

Lenke til kommentar
Som jeg nevnte i min forrige post, irriterer galleriet meg. Er det noen N73 brukere her som vet av et program man kan bruke for å endre dette? tenker på noe man kan laste ned...Er så utrolig irriterende når alt ligger hulter til bulter der!

Eneste alternativ jeg kjenner er å kjøpe applikasjon fra tredjepart;

Resco Photo Viewer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde også dette problemet med min N73 når den var ny. Talestyringen virket heller ikke, menyvalget var ikke der engang. Prøvde å ringe Nokia support men de hadde ikke andre forslag enn å prøve en oppdatering av telefonen selv om jeg hadde den nyeste firmwaren. Etter mye prøving og feiling fant jeg ut at problemet kom av at jeg synket telefonen mot outlook. Kontaktlisten hadde jeg tidligere synket med min forrige telefon som var en SE K750i. Da jeg startet på scratch med ny telefonliste fungerte alt som det skulle.

Lenke til kommentar
Har et problem. Når jeg får meldinger av kontakter, kommer ikke kontaktnavnet opp, men nummeret. Hvordan får jeg drittmobilen til å vise kontaktnavnet, og ikke det fuckings nummeret?

Skjer det med alle, eller få? er ikke bare dobbeltlagring eller no?

Lenke til kommentar

Ny firmware ute for skandinavisk Music Edition

4.0812.4.0.1

Får håpe den retter opp den katastrofale 4.0808.4.2.2 firmwaren.

Den var så dårlig at Nokia tilogmed trekte den tilbake....

Synd for meg som oppgraderte i tidsrommet den var ute :(

Lenke til kommentar
Ny firmware ute for skandinavisk Music Edition

4.0812.4.0.1

Får håpe den retter opp den katastrofale 4.0808.4.2.2 firmwaren.

Den var så dårlig at Nokia tilogmed trekte den tilbake....

Synd for meg som oppgraderte i tidsrommet den var ute :(

Passer meg bra, tenkt på og legge inn ME firmware på min N73 en stund nå.

Har også et sort deksel liggende jeg skal bytte til, så da blir den som ny :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...