Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Eirik_FS: Du finner også en steg-for-steg anvisning på hvordan du åpner telefonen her.

Har skiftet dekslene på min N73 uten problemer. Resultat: En telefon som ser helt ny ut... :thumbup:

Bare pass på at du kjøper originale Nokia deksler. Det finnes mange kopier som ikke på langt nær holder samme kvalitet...

Jeg kjøpte mine her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, jeg har fått opp et "ikon" på telefonen som ikke forvinner igjen... Sitter rett under batt indikatoren og ser ut som en "seng" med en pil opp... Mener denne har dukket opp når jeg har sendt og mottatt meldinger tidligere. Noen som vet hvordan jeg får fjernet denne? bug?

Lenke til kommentar

Tror jeg kommer til å kjøpe denne.

Den koster 50% av hva det koster i Norge, og dette ser ut som et orginalt deksel. Det følger også med skrutrekker og 2 plastikk vertøy som man trenger for å åpne telefonen. Jeg får også med screen protector.

Prisen blir rundt 100-150 kr, og frakt blir rundt 50 kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jeg oppdaterte til software versjon nr V4.0736.3.3.1 og jeg har fått engelsk språk på telefonen min og jeg klarer ikke å få norsk språk påden lenger. Jeg har prøvd å bytte produktkode til skandinavisk men klarer ikke å oppdatere telefonen mere. Den sier at jeg har siste versjonen. Noen somkan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Selv om lyden høres lik ut, er det noen forskjeller mellom N73 og N73 Music Edition. Musikkversjonen har nemlig en ny musikkspiller-programvare.

I N73 ligger alle funksjonstastene i musikkspilleren på en liste på skjermen. For å skifte sang eller trykke på pause må du dermed bevege markøren til den respektive knappen.

I N73 Music Edition er dette løst på en mye bedre måte. Her har du fire knapper på skjermen, som svarer til hver sin retning på styrepinnen. Dette er en mye enklere løsning enn å flytte en markør på en skjerm.

Det har også dukket opp en rekke detaljer som gjør musikkspilleren lettere å bruke. Det er for eksempel mye enklere å gå fra avspillingsskjermen til musikklistene, bare ved hjelp av et lite tastetrykk.Programvaren ser også mye penere ut. Utseendet har blitt friskere, og det vises et bilde av albumet du hører på.

kidle: Amobil.no - Test av N73 Music Edition

Endret av jadz
Lenke til kommentar
Du skal nå uansett få muligheten til å installere fw på nytt selv om det ikke er noen ny oppdatering ute. Prøv å legge inn siste nsu og se om det hjelper.

Får ikke mulighet til åoppdatere den en gang til. kommer opp at det ikke er noen oppdatering til min telefon.Må vel leve med engelsk språk på den.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har forandret produktkoden på min N73 og så oppdaterte jeg FW på den. Produktkoden jeg brukte var N73 IE: 0539364: (English + Traditional Chinese).

Så nu har jeg nyeste FW. Gjorde dette for å leke meg å for å se om det vart noen foradringer på min telefon. Og det blei det. Forandret produktkoden etterpå til N73: 0529605: SCANDINAVIA (Deep Plum). Og så prøvde jeg å oppdatere FW. Fikk da at jeg har nyeste softwareen og får ikke mulighet til å reinnstalere den. Jeg får med andre ord ikke norsk språk tilbake. Går heller ikke å bruke norsk ordbok når jeg skriver meldinger. Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Jeg skal sikkerhetskopiere all data på telefonminnet, men når jeg kobler til mobilen, fyrer igang PC Suite og kjører sikkerhetskopiering oppstår det et problem: Alt ser ut til å fungere, men når det har gått 1% av sikkerhetskopieringen, kommer denne meldingen opp: "Telefonforbindelsen ble brutt. Koble til og start sikkerhetskopieringen på nytt.", men telefonforbindelsen er helt fin! Hva kan jeg gjøre for å løse dette problemet?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
så det er like greit å kjøpe ME?

Tenker hvis den er "best", og bare noen få hundrelapper dyrere enn den vanlige nå.

For å være helt ærlig ville jeg heller ha kjøpt en annen telefon. N73 er ulidelig treg. Faktisk så treg at det går meg på nervene snart. Om man ser bort fra det faktumet så er det faktisk en funksjonsrik telefon dog WLAN er et savn.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt en tlf som har vært så god så lenge siden min gamle nokia 6310, og det er lenge siden. Den fungerer utmerket, få feil og har alt jeg trenger. Den begynner å bli gammel, og jeg ønsker meg mer minne, bedre kamera og mp3 spiller, men den fungerer så bra at jeg vet ikke om jeg vil skifte den ut. Alternativet er jo N82 eller N95/N96, men disse er veldig dyre enda.

Finnes det andre måter å overføre musikk enn det programmet som følger med PC suite?

Jeg kunne tenkt meg å brukt itunes, mediaplayer eller winamp. I så fall, hvordan må dette gjøres?

Lenke til kommentar

Til alle som klager og sliter med N73'n deres, tror dere har tuklet litt for mye med den. Jeg har oppgradert den en gang, det er alt.

Min mobil bruker jeg mye tar bilder, hører på musikk osv, men lader den opp en maks to ganger i uken (som regel bare en gang). Synes den fungerer meget bra. Til tross for at den har havnet i bakken en del ganger så den ser ikke så pen ut, så kommer jeg til å beholde denne en god stund til (så sant ikke noe hardere skjer med den) Makan til god mobil.. :thumbs:

Lenke til kommentar
Til alle som klager og sliter med N73'n deres, tror dere har tuklet litt for mye med den. Jeg har oppgradert den en gang, det er alt.

Min mobil bruker jeg mye tar bilder, hører på musikk osv, men lader den opp en maks to ganger i uken (som regel bare en gang). Synes den fungerer meget bra. Til tross for at den har havnet i bakken en del ganger så den ser ikke så pen ut, så kommer jeg til å beholde denne en god stund til (så sant ikke noe hardere skjer med den) Makan til god mobil.. :thumbs:

Helt enig der!

Lenke til kommentar

Jeg har ingen planer om å "tukle" med min telefon, om det blir en N73.

Jeg vil bare ha en telefon til en OK pris som faktisk tar ganske bra bilder. (hater min SE S500i nettopp pga kamera) Var veldig fornøyd med kameraet til N73 når jeg testet det hos en venn.

Ellers regner jeg med at jeg sikkert blir å bruke den litt til mp3, og mms/sms og ringe selvsagt.

Vil dere da ikke anbefale den?:S

Kjenner flere som er veldig fornøyd, og ikke synes den er treg....

Ble veldig usikker her.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen planer om å "tukle" med min telefon, om det blir en N73.

Jeg vil bare ha en telefon til en OK pris som faktisk tar ganske bra bilder. (hater min SE S500i nettopp pga kamera) Var veldig fornøyd med kameraet til N73 når jeg testet det hos en venn.

Ellers regner jeg med at jeg sikkert blir å bruke den litt til mp3, og mms/sms og ringe selvsagt.

Vil dere da ikke anbefale den?:S

Kjenner flere som er veldig fornøyd, og ikke synes den er treg....

Ble veldig usikker her.

Telefonen er veldig bra den. En utrolig bra telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...